Dobrý den,asi před tři čtvrtě rokem jsem zakoupil nový iPhone 5S přímo v prodejně Euronics. Problém nastal, když se zařízení začalo neustále restartovat, což nešlo vyřešit ani obnovením systému. Šel jsem vyřídit reklamaci, která nebyla uznána z důvodu, že byl na zařízení proveden neoprávněný zásah do hardwaru - konkrétně jsem prý vyměnil sklo. To ale není pravda, telefon jsem nikdy v žádné opravě neměl, jediný problém bylo již zmíněné restartování. Řekli mi, že mobil pošlou do originálního servisu, na rozhodnutí o pravosti. Rád bych se Vás tedy zeptal, jak mám postupovat a co dělat, když mi reklamaci opět zamítnou. Zdůrazňuji, že jsem v prodejně zakoupil nové zařízení v originálním obalu přímo ze skladu. Dostal jsem k němu i antivirus na rok zdarma. Mám šanci dostat peníze zpět?Děkuji předem za odpovědi.