Microsoft se omlouvá za výpadky, které v posledních třech dnech postihly Outlook.com. Webová služba Outlook.com se potýkala s výpadky synchronizace a zpožďovaly se e-maily, které obsahovaly odkazy na soubory uložené na SkyDrive. Výpadek byl průběžně monitorován na webu Stav služeb.
Outlook.com by měl být opět plně funkční – dle hesla Kdykoli a kdekoli. Po třech dnech chyby odstraněny a Microsoft se omluvil. (zdroj Outlook.com)
Nyní by vše mělo být opět v pořádku a služba by měla být plně dostupná bez výpadků. problémy byly vyřešeny dnes v 8 hodin ráno EST času (USA). Microsoft o výpadcích věděl a nyní se omlouvá za problémy, které mohly být pro uživatele nepříjemné. Microsoft též uvedl, že hodlá učinit kroky, které by předešly podobným výpadkům v budoucnu, zejména zvýšil šířku pásma sítě v postižené části systému. Dle webu Stav služeb je problém s Outlook.com vyřešen, problémy naopak může mít kalendář se synchonizací dat.
Problém Outlook.com již nemá, zato jsou možné problémy se synchronizací kalendáře u některých uživatelů (zdroj Stav služeb)
Problémy synchronizace však nesouvisí s výpadky Outlooku. Snad se vyřeší v krátké době i tento problém.