Offline svět

Přečtěte si o tématu Offline svět. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Offline svět, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Offline svět.
Nejhorší reklamy, kterými Microsoft lákal na nové Windows

Nejhorší reklamy, kterými Microsoft lákal na nové Windows

Většina televizních reklam Microsoftu je tak nezajímavá, že na ně každý za chvíli zapomene. Některé z nich jsou však tak špatné, že se z takových klipů stanou legendy.

Stanislav Janů|29

15 let Googlu: internetový gigant rok za rokem

15 let Googlu: internetový gigant rok za rokem

Jedna z největších firem současnosti slaví patnáct let od založení. Asi jen málokoho překvapí, že také Google začínal v garáži jako většina dnešních vrcholných IT společností.

Daniel Karchňák|29

Sociální internet: Webová reklama tak trochu jinak

Sociální internet: Webová reklama tak trochu jinak

Můžete si pozornost koupit, to je reklama. Můžete o pozornost prosit v médiích, to je PR. Anebo získáte pozornost tím, že vytvoříte zajímavý obsah a zadarmo jej uveřejníte na webu.

Jan Boček|4

Internet jako pomocník při výběru dovolené

Internet jako pomocník při výběru dovolené

Ať už hodláte prázdninový čas trávit někde poblíž rodné hroudy, nebo raději cestujete za sluníčkem exotičtějších oblastí, dokáže vám internet výrazně pomoci. Víte například, kde hledat nejlevnější zájezdy či praktické turistické informace?

Computer|5

Vánoční nákupní sezóna na Internetu začíná s příchodem října!

Vánoční nákupní sezóna na Internetu začíná s příchodem října!

V USA výrazně stoupá „brouzdání“, nákupy budou následovat; u nás zatím ticho po pěšině.

Jiří Hlavenka

Za obsah na Internetu se běžně platí – jaký problém?

Za obsah na Internetu se běžně platí – jaký problém?

Dvacet miliónů Američanů hlásí, že už zaplatili za obsah za Internetu, nikoli tedy za nákupy; trend zcela jistě přijde i k nám.

Jiří Hlavenka|20

Čistě internetové obchody předstihují své hybridní kolegy v zákaznické spokojenosti

Čistě internetové obchody předstihují své hybridní kolegy v zákaznické spokojenosti

Rozdíl není sice příliš velký, ale ukazuje se na tom, jak to vypadá, když má firma priority v Internetu – pečuje maximálně o kvalitu služeb a spokojenost zákazníka.

Jiří Hlavenka|10