Objekt

Přečtěte si o tématu Objekt. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Objekt, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Objekt.
Rekonstrukce 3D objektu z poškozených a omezených dat

Rekonstrukce 3D objektu z poškozených a omezených dat

** Vědci představili nový snímací systém pro 3D objekty, který zvládne digitalizaci i ze špatných dat ** Rekonstrukce je možná z poškozených i neúplných reálně nasnímaných dat ** Nová technologie je důležitá jak pro skenování, tak i rozpoznávání objektů v reálném čase

Karel Javůrek|2

3DVýzkumVěda
Nový způsob snímání 3D objektů používá starý dobrý Archimédův zákon

Nový způsob snímání 3D objektů používá starý dobrý Archimédův zákon

** Vědci vyvinuli nový systém snímání a rekonstrukce trojrozměrných objektů ** Technologie využívá Archimédův zákon o vztlaku kapalin vůči objemu ponořeného objektu ** Systém dosahuje vysoké přesnosti a poradí si i tam, kde laserové snímání nelze použít

Karel Javůrek|13

3DVýzkumVědaTechnologie
Roboti už rozpoznají i předměty, které nikdy předtím neviděli

Roboti už rozpoznají i předměty, které nikdy předtím neviděli

** Vědci vymysleli novou technologii pro rozpoznávání objektů ** Roboti dokážou zjistit, o jaký předmět nejspíše jde, i když nemají přesný nebo celý obraz ** Systém rozpoznávání překonává dosavadní rekordy a je dle měření nejlepší na světě

Karel Javůrek|1

VýzkumVědaTechnologie
Testlab Computeru: opravdu potřebujete na foťáku výměnné objektivy?

Testlab Computeru: opravdu potřebujete na foťáku výměnné objektivy?

** Srovnali jsme lepší kompakty a bezzrcadlovky ** Mají stejný snímač, bude však stejná i kvalita snímků? ** Desítky parametrů v tabulce v novém Comptueru

Časopis Computer|7

Neuvěříte, co se dá vyrobit z papíru. Stará Tatra ožila pod rukama modeláře

Neuvěříte, co se dá vyrobit z papíru. Stará Tatra ožila pod rukama modeláře

** Z papíru se dají vyrobit úchvatné zmenšeniny reálných objektů ** Dokazuje to Michal Traj se svými precizními modely ** Propracovanost detailů vás ohromí

David Polesný|18

Modelářství
Shape Display: interaktivní povrch, který ovládá objekty

Shape Display: interaktivní povrch, který ovládá objekty

Vědci z MIT vytvořili další generaci specializovaného interaktivního povrchu, který dokáže snímat, pohybovat a ovládat objekty pomocí jednoduchých tyček.

Karel Javůrek|7

Pokročilé rozpoznávání objektů pro budoucí roboty

Pokročilé rozpoznávání objektů pro budoucí roboty

Rozpoznávání obrázků je už poměrně snadnou záležitostí, roboti pohybující se v prostoru ale budou muset umět rozpoznávat trojrozměrné objekty v reálném čase.

Karel Javůrek|6

Hmatatelné virtuální objekty v prostoru? Stačí ultrazvuk

Hmatatelné virtuální objekty v prostoru? Stačí ultrazvuk

Vědci vytvořili nový ultrazvukový systém, který je schopen ve vzduchu vytvořit neviditelné trojrozměrné objekty, které lze ale nahmatat a cítit podobně jako reálné objekty.

Karel Javůrek|14

Auditování AD DS objektů ve Windows Server 2008

Auditování AD DS objektů ve Windows Server 2008

Ve Windows Serveru 2008 nově můžeme auditovat určitou podkategorii, u změn se loguje i původní a nová hodnota a také se změnily ID událostí. Jak toho využít?

Microsoft TechNet

GUG - oficiální Google fanklub slibuje objektivitu a fakta

GUG - oficiální Google fanklub slibuje objektivitu a fakta

Český internet má první komunitní Google portál, na kterém najdete diskusní fóra, články i pozvánky na semináře. GUG ale není jediný svého druhu, je tu i WUG, CZLUG a další.

Jakub Čížek|2

Google Earth 4 beta - více detailů, textury objektů a jiné vychytávky

Google Earth 4 beta - více detailů, textury objektů a jiné vychytávky

Google představil betaverzi již čtvrté generace své "mapové" aplikace Google Earth, která přináší několik zajímavých vylepšení proti stávají verzi 3 a posouvá tento program zase o kus dál. Nové rozhraní, textury u trojrozměrných modelů, značně rozšířená databáze, ale i poněkud vyšší systémové nároky. To nabízí prozatím betaverze Google Earth 4.

Jan Šindelář|21

Umíme ve Flashi – 19. díl – detekce kolize objektů

Umíme ve Flashi – 19. díl – detekce kolize objektů

Dnešním dílem začínáme další z miniseriálů, na jehož konci bude akční hra, umožňující ukládání výsledků všech zúčastněných hráčů. Dnes se zaměříme na nejdůležitější funkci, která se týká detekce kolize jednotlivých objektů.

Ondřej Brichta|1

Začínáme s Flash MX 2004 – 13. díl – odkrývání objektu pomocí maskování

Začínáme s Flash MX 2004 – 13. díl – odkrývání objektu pomocí maskování

V minulém díle jsme se naučili vytvořit masku pomocí ActionScriptu. Dnes si vyzkoušíme vytvořit zajímavý efekt odkrývání objektu pomocí malých čtverců tvořících jednu masku, při kterém opět využijeme maskování pomocí ActionScriptu a další již naučené funkce.

Ondřej Brichta|1

Začínáme s Flash MX 2004 – 11. díl - metody objektu MovieClip

Začínáme s Flash MX 2004 – 11. díl - metody objektu MovieClip

V dnešním díle se zaměříme na některé metody objektu MovieClip. Naučíme se vytvářet kopie MovieClipů, budeme dynamicky měnit jejich vlastnosti a nakonec si vyzkoušíme zajímavý efekt, kdy vytvořené kopie sledují pohyb myši.

Ondřej Brichta|13

Začínáme s Flash MX 2004 - 7. díl - maskování objektů

Začínáme s Flash MX 2004 - 7. díl - maskování objektů

Další zajímavou funkcí Flashe je možnost použití masky, pro zobrazení vybrané části objektu. V dnešním díle si funkci masky vyzkoušíme na příkladu, ve kterém budeme z rozmazané fotografie odrývat originální obrázek.

Ondřej Brichta|6

Začínáme s Flash MX 2004 – 6. díl – morfování objektů

Začínáme s Flash MX 2004 – 6. díl – morfování objektů

Často se setkáme s případy, když někdo dělá z komára velblouda. My, co se učíme Flash, budeme moci po dnešní lekci říct, že umíme udělat velblouda i ze žáby. Naučíme se totiž další ze zajímavých animačních technik, která nám umožňuje tzv. morfování objektů.

Ondřej Brichta|7

Objekty v PHP  5 - 7. díl

Objekty v PHP 5 - 7. díl

V dnešním pokračování seriálu o PHP 5 se zaměříme na výjimky, tedy moderní způsob ošetření chybových stavů.

Miloslav Ponkrác|15

Objekty v PHP  5 - 6. díl

Objekty v PHP 5 - 6. díl

Tato část pojednává o porovnávání objektů, o typování parametrů funkcí a o automatickém nahrávání.

Miloslav Ponkrác|5

Objekty v PHP  5 - 5. díl

Objekty v PHP 5 - 5. díl

Dnešní díl našeho programátorského seriálu o PHP 5 pojednává o klíčovém slově final a o klonování objektů.

Miloslav Ponkrác

Objekty v PHP  5 - 4. díl

Objekty v PHP 5 - 4. díl

V dnešním dílu našeho programátorského seriálu si povíme více o iteracích přes datové členy, a o metodách __toString, __sleep a __wakeup.

Miloslav Ponkrác|9