Objekt
Přečtěte si o tématu Objekt. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Objekt, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Objekt.
** Vědci představili nový snímací systém pro 3D objekty, který zvládne digitalizaci i ze špatných dat ** Rekonstrukce je možná z poškozených i neúplných reálně nasnímaných dat ** Nová technologie je důležitá jak pro skenování, tak i rozpoznávání objektů v reálném čase
Karel Javůrek|2
3DVýzkumVěda
Karel Javůrek|13
ZbraněLaserDrony
Jiří Černý|3
AsteroidyBezpečnost
** Vědci vyvinuli nový systém snímání a rekonstrukce trojrozměrných objektů ** Technologie využívá Archimédův zákon o vztlaku kapalin vůči objemu ponořeného objektu ** Systém dosahuje vysoké přesnosti a poradí si i tam, kde laserové snímání nelze použít
Karel Javůrek|13
3DVýzkumVědaTechnologie
Jiří Černý|28
SatelitVesmír
** Vědci vymysleli novou technologii pro rozpoznávání objektů ** Roboti dokážou zjistit, o jaký předmět nejspíše jde, i když nemají přesný nebo celý obraz ** Systém rozpoznávání překonává dosavadní rekordy a je dle měření nejlepší na světě
Karel Javůrek|1
VýzkumVědaTechnologie
** Srovnali jsme lepší kompakty a bezzrcadlovky ** Mají stejný snímač, bude však stejná i kvalita snímků? ** Desítky parametrů v tabulce v novém Comptueru
Časopis Computer|7
Ondřej Králík|7
SlunceNASAVesmír
Zdeněk Urban|17
Strojové učeníTechnologie
** Z papíru se dají vyrobit úchvatné zmenšeniny reálných objektů ** Dokazuje to Michal Traj se svými precizními modely ** Propracovanost detailů vás ohromí
David Polesný|18
Modelářství
Vědci z MIT vytvořili další generaci specializovaného interaktivního povrchu, který dokáže snímat, pohybovat a ovládat objekty pomocí jednoduchých tyček.
Karel Javůrek|7
Rozpoznávání obrázků je už poměrně snadnou záležitostí, roboti pohybující se v prostoru ale budou muset umět rozpoznávat trojrozměrné objekty v reálném čase.
Karel Javůrek|6
Vědci vytvořili nový ultrazvukový systém, který je schopen ve vzduchu vytvořit neviditelné trojrozměrné objekty, které lze ale nahmatat a cítit podobně jako reálné objekty.
Karel Javůrek|14
Ve Windows Serveru 2008 nově můžeme auditovat určitou podkategorii, u změn se loguje i původní a nová hodnota a také se změnily ID událostí. Jak toho využít?
Microsoft TechNet
Český internet má první komunitní Google portál, na kterém najdete diskusní fóra, články i pozvánky na semináře. GUG ale není jediný svého druhu, je tu i WUG, CZLUG a další.
Jakub Čížek|2
Google představil betaverzi již čtvrté generace své "mapové" aplikace Google Earth, která přináší několik zajímavých vylepšení proti stávají verzi 3 a posouvá tento program zase o kus dál. Nové rozhraní, textury u trojrozměrných modelů, značně rozšířená databáze, ale i poněkud vyšší systémové nároky. To nabízí prozatím betaverze Google Earth 4.
Jan Šindelář|21
Dnešním dílem začínáme další z miniseriálů, na jehož konci bude akční hra, umožňující ukládání výsledků všech zúčastněných hráčů. Dnes se zaměříme na nejdůležitější funkci, která se týká detekce kolize jednotlivých objektů.
Ondřej Brichta|1
V minulém díle jsme se naučili vytvořit masku pomocí ActionScriptu. Dnes si vyzkoušíme vytvořit zajímavý efekt odkrývání objektu pomocí malých čtverců tvořících jednu masku, při kterém opět využijeme maskování pomocí ActionScriptu a další již naučené funkce.
Ondřej Brichta|1
V dnešním díle se zaměříme na některé metody objektu MovieClip. Naučíme se vytvářet kopie MovieClipů, budeme dynamicky měnit jejich vlastnosti a nakonec si vyzkoušíme zajímavý efekt, kdy vytvořené kopie sledují pohyb myši.
Ondřej Brichta|13
Další zajímavou funkcí Flashe je možnost použití masky, pro zobrazení vybrané části objektu. V dnešním díle si funkci masky vyzkoušíme na příkladu, ve kterém budeme z rozmazané fotografie odrývat originální obrázek.
Ondřej Brichta|6
Často se setkáme s případy, když někdo dělá z komára velblouda. My, co se učíme Flash, budeme moci po dnešní lekci říct, že umíme udělat velblouda i ze žáby. Naučíme se totiž další ze zajímavých animačních technik, která nám umožňuje tzv. morfování objektů.
Ondřej Brichta|7
V dnešním pokračování seriálu o PHP 5 se zaměříme na výjimky, tedy moderní způsob ošetření chybových stavů.
Miloslav Ponkrác|15
Tato část pojednává o porovnávání objektů, o typování parametrů funkcí a o automatickém nahrávání.
Miloslav Ponkrác|5
Dnešní díl našeho programátorského seriálu o PHP 5 pojednává o klíčovém slově final a o klonování objektů.
Miloslav Ponkrác
V dnešním dílu našeho programátorského seriálu si povíme více o iteracích přes datové členy, a o metodách __toString, __sleep a __wakeup.
Miloslav Ponkrác|9