Nová planeta

Přečtěte si o tématu Nová planeta. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Nová planeta, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Nová planeta.
Švédové objevili novou planetu. Plynný obr v souhvězdí Kentaura sebral ostatním hned tři vesmírné rekordy | Foto: ESO/L. Calcada

** Astronomové v systému b Centauri nalezli masivního plynného obra ** Planeta b Centauri b se okamžitě stala držitelem několika rekordů ** Mj. je je planetou v systému s nejvíce horkou hvězdou

Stanislav Mihulka

AstronomieRekordy
Překonal předsudky a objevil tisíce světů: lovec exoplanet Kepler skončil | Foto: NASA

Překonal předsudky a objevil tisíce světů: lovec exoplanet Kepler skončil

** Kosmický Kepler po více než 9 letech skončil, došlo mu palivo ** Během své mise objevil tisíce exoplanet ** Dalekohled zůstane na dráze okolo Slunce.

Petr Kubala

DalekohledyExoplanety
Překvapení: Planety se začínají utvářet ještě předtím, než je hotová hvězda

** Nové planetární systémy vznikají prakticky neustále, všude kolem nás ** V mladých planetárních systémech začínají vznikat planety velice brzo ** Je to ještě předtím, než je dokončený vznik budoucí hvězdy

Stanislav Mihulka|8

AstronomieVesmír
V dávné historii Sluneční soustavy se možná se Zemí srazily prvotní měsíce

** ProtoZemě v mladé Sluneční soustavě zažila řadu srážek ** Při nich zřejmě vznikla celá řada měsíců různých velikostí ** Kde ale všechny tyhle dávné měsíce jsou?

Stanislav Mihulka|4

ZeměMěsícVesmír
V novém Computeru prozradíme, jak se tvoří filmové efekty a triky

** Otestovali jsme 12 ATX skříní a 14 přenosných HDD a SSD ** Nahlédli jsme do tajů filmových efektů ** Jak nejlépe nastavit a plně využít všechny funkce NASu

Časopis Computer|2

Přehled významných vzdělávacích portálů

Vzdělávací (edu) portály nikdy nebudou na prvních místech žebříčků návštěvnosti. Přesto mají čtenářů dostatek. Tyto weby mají v oblibě ti, kteří společně s Werichem a Horníčkem vědí, že vzdělání má budoucnost.

Computer|3