Nespokojený zákazník

Přečtěte si o tématu Nespokojený zákazník. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Nespokojený zákazník, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Nespokojený zákazník.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
Ochrana dat před kyberútoky je nezbytná

Ochrana dat před kyberútoky je nezbytná

(Inzerce) DDoS útoky jsou stále častějším bezpečnostním rizikem, a protože je lze koupit za pár dolarů na internetu, je potřeba, aby společnosti data aktivně chránily. Variant je na trhu několik.

Inzerce

Adam Zbiejczuk: Z vyšší větve se déle padá

Adam Zbiejczuk: Z vyšší větve se déle padá

Když si v roce 2007 vytáhla Adama Zbiejczuka tehdy nadějná mBank, nastartovala jeho kariéru českého social media guru.

Jan Boček | 1

České Brand Embassy míří na světový trh

České Brand Embassy míří na světový trh

Český nástroj Brand Embassy má ambice prorazit ve světě a generovat příjmy v milionech liber. Umožňuje komunikovat se zákazníky na webu a sociálních sítích.

Jan Sedlák | 8

Dell čelí žalobě - klamání zákazníků není jen český sport

Dell čelí žalobě - klamání zákazníků není jen český sport

Dva zákazníci žalují Dell kvůli klamavé reklamě. Levné inzerované počítače byly prodány za vyšší cenu nebo Dell dodal za inzerovanou cenu horší vybavení. Další problémy má Dell kvůli poskytování úvěrů, se skrytými poplatky.

Otakar Schön | 32

Rozhovor s Alešem Slabým: „Půl roku jsem neposlal žádný spam!“

Rozhovor s Alešem Slabým: „Půl roku jsem neposlal žádný spam!“

Aleš Slabý, známý zejména svým programem Trotlík, je škatulkován jako jeden z nejaktivnějších spamerů v české kotlině a jeho obchodní praktiky jsou taktéž vnímány jako nekorektní (byl vyloučen z APEK). Přesto věříme, že vás bude zajímat, jak sám sebe a své aktivity vnímá on sám.

Jan Kuneš | 129

Díky za každé diskusní fórum

Díky za každé diskusní fórum

Internetové diskuse bývají často vulgární, primitivní, xenofobní a rasistické. Nebo jenom nezajímavé a nudné. Přesto je velmi dobře, že existují, protože internetová média významně obohacují a tvoří unikátní část jejich hodnoty.

Jiří Hlavenka | 71

Klíčoví zákazníci a péče o ně

Klíčoví zákazníci a péče o ně

Během posledních měsíců vyšla řada zajímavých knih, jichž jste si určitě nestihli ani povšimnout, natož si je přečíst. Doufáme tedy, že uveřejnění starších recenzí vás bude inspirovat k letnímu odpočinkovému čtení. Jako první přinášíme hodnocení knihy Kena Burnetta: Klíčoví zákazníci a péče o ně.

Petr Sodomka



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu