Navštěvované médium

Přečtěte si o tématu Navštěvované médium. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Navštěvované médium, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Navštěvované médium.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
Na Slovensku už platí za webový obsah. A prý to funguje

Na Slovensku už platí za webový obsah. A prý to funguje

Na Slovensku už od května funguje systém Piano pro platby za prémiový obsah na zpravodajských webech. V Česku už se zavedení plánuje také. (Rozhovor)

David Polesný | 78

Nejlepší program pro anonymní pohyb po internetu

Nejlepší program pro anonymní pohyb po internetu

Nelíbí se vám, že webové stránky, které navštěvujete, o vás sbírají obrovské množství citlivých údajů? Potřebujete zakrýt svou pravou identitu či geografickou polohu? Anonymizujte se!

Josef Kraus | 31

Výstava “Digital Living” bude probíhat v německém Hannoveru od 9. do 15. března 2006

Výstava “Digital Living” bude probíhat v německém Hannoveru od 9. do 15. března 2006

Společnost Deutsche Messe AG a mediální společnost CMP-WEKA spojily síly a společně připravily samostatnou expozici “Digital Living” v hale 27, kterou je možno zhlédnout od 9. do 15. března v rámci veletrhu CeBIT 2006.

tisková zpráva

Diskutujte na téma: blogy

Diskutujte na téma: blogy

O smysluplnosti blogů, jejich významu, či módnosti již bylo napsáno mnohé. Vášně okolo tohoto mediálního prostředku přesto neutichají. Každý den se na internetu objeví tisíce nových deníčků a možná ještě vyšší číslo jich pravidelně zaniká. Zlé jazyky tvrdí, že blogy mají více autorů než čtenářů. Co si myslíte vy?

redakce

CCA GROUP a.s. SE ROZŠIŘUJE

CCA GROUP a.s. SE ROZŠIŘUJE

www.miesto.sk pod hlavičkou CCA Group

tisková zpráva

Léto s digitální fotografií

Léto s digitální fotografií

Praha – 14.7. byla oficiálně spouštěna první část nového projektu nesoucího jméno „Léto s digitální fotografií“. Projekt uskutečněný za podpory společností Intel a Český Telecom je určen široké veřejnosti a klade si za cíl představit jí digitální fotografii, její možnosti, výhody i slabiny.

tisková zpráva

Léto s digitální fotografií

Léto s digitální fotografií

Praha – 14.7. byla oficiálně spouštěna první část nového projektu nesoucího jméno „Léto s digitální fotografií“. Projekt uskutečněný za podpory společností Intel a Český Telecom je určen široké veřejnosti a klade si za cíl představit jí digitální fotografii, její možnosti, výhody i slabiny.

tisková zpráva

Řádková inzerce na Internetu za miliardu. U nás nic?

Řádková inzerce na Internetu za miliardu. U nás nic?

Nejrychleji rostoucí výdaje do internetové reklamy jsou v oblasti řádkové inzerce, a letos se má utratit skoro 1,5 mld dolarů. U nás tento obor ale podivným způsobem stagnuje.

Jiří Hlavenka | 5

CP Online, a. s. uvádí na trh novou verzi Media-Factory

CP Online, a. s. uvádí na trh novou verzi Media-Factory

Ostrava, 13. února 2003 – Společnost CP Online, a. s. (www.cponline.cz), dceřiná společnost Computer Press, a. s., oznamuje uvedení nové verze internetové publikační platformy Media-Factory.NET (www.media-factory.cz) na trh.

tisková zpráva

Grafika Publishing spouští 3Dscéna.cz

Grafika Publishing spouští 3Dscéna.cz

Společnost Grafika Publishing ohlásila k 1.2.2003 oficiální spuštění nového webového magazínu zaměřeného na problematiku 3D grafiky.

tisková zpráva

Nenápadná řádková reklama možná bude patřit mezi přeborníky

Nenápadná řádková reklama možná bude patřit mezi přeborníky

Korunku po korunce, a máme dvě miliardy dolarů. Na celém světě se za zveřejňování řádkové inzerce platí, u nás se podniká pro radost.

Jiří Hlavenka | 19

Volby ihned po ruce

Volby ihned po ruce

V rámci předvolebního zpravodajství připravil portál Centrum.cz společně s iHNed.cz speciální zpravodajství o parlamentních volbách 2002 a dění, které s volbami do Poslanecké sněmovny ČR souvisí.

redakce

Neodkazujte na nás, aneb Konec hypertextu

Neodkazujte na nás, aneb Konec hypertextu

Dallaské noviny The Morning News zakazují odkazovat na své články. Proč? Údajně, aby ochránily čtenáře před zmatením. Pravý důvod ale zřejmě tkví v tom, že přímo odkázaní čtenáři míjí reklamu na titulní straně.

Martin Kopta | 28

Vydavatelství Grafika Publishing spustila Printing.cz

Vydavatelství Grafika Publishing spustila Printing.cz

Vydavatelství Grafika Publishing spustila Printing.cz - jediný český server určený pro zadavatele tiskových zakázek

tisková zpráva

Je Bonusweb v problémech?

Je Bonusweb v problémech?

Spoluzakladatel známého internetového magazínu hovoří o nespokojenosti majitelů a situaci, která není růžová.

Jiří Hlavenka | 96

Reklama na serverech 4WeBu pod křídly ARBOmedia.net

Reklama na serverech 4WeBu pod křídly ARBOmedia.net

4WeB - přední poskytovatel obsahu na českém Internetu si pro prodej reklamního prostoru vybral agenturu ARBOmedia.net a její síť adMaster network.

tisková zpráva

QUICK.cz

QUICK.cz

INTERNET OnLine představuje QUICK.cz - připojení k Internetu zdarma a nový portál

tisková zpráva

Lesnictvi.cz

Lesnictvi.cz

Server Lesnictvi.cz, který je zasvěceným znám spíše pod názvem 1. lesní server během prázdnin doznal výrazných změn, které stojí za pozornost.

tisková zpráva

Jaká je hodnota webů s nulovými příjmy?

Jaká je hodnota webů s nulovými příjmy?

Na příkladě padesáti akvizicí v Americe se došlo k hodnotě 167 dolarů za člověka.

Jiří Hlavenka | 31

Jak si stojíme v USA: nejnavštěvovanější weby v červnu

Jak si stojíme v USA: nejnavštěvovanější weby v červnu

Velká trojka (AOL, Microsoft, Yahoo) zcela neohroženě, zajímavé jsou výsledky v jednotlivých kategoriích.

Jiří Hlavenka | 7

E-mailový marketing se má stát velkým „kanibalem“

E-mailový marketing se má stát velkým „kanibalem“

Poštovní direct-mail utrpí vážnou újmu od svého e-mailového konkurenta.

Jiří Hlavenka | 9

Internet bojuje o zákazníky

Internet bojuje o zákazníky

Poskytovatelů připojení k Internetu ubylo, nepočítáme-li regionální a lokální, a trh je přehlednější než loni. Už je mnohem lépe vidět, kdo je velký a kdo nabídne skutečně dobré služby. Jejich rozsah i počet přípojných míst se zvýšil, ceny se snížily. A zákazník vydělal.

Computer | 6

Leden v Internetu: návštěv mnoho, peníze nevidět

Leden v Internetu: návštěv mnoho, peníze nevidět

Velmi slušný nárůst, daný ale hlavně vyrovnáním očekávaného prosincového poklesu.

Jiří Hlavenka | 6

Jaký je uživatel českého Internetu v roce 1999?

Jaký je uživatel českého Internetu v roce 1999?

Druhá část zajímavé srovnávací ankety mezi jarem 98 a podzimem 99.

Jiří Hlavenka | 2

Už se ví, co hodlá Compaq provádět s AltaVistou

Už se ví, co hodlá Compaq provádět s AltaVistou

Compaq chce udělat ze známé AltaVisty... něco opravdu velkého.

Jiří Hlavenka

1998: Na tento rok dlouho nezapomeneme (XI.)

1998: Na tento rok dlouho nezapomeneme (XI.)

Internet, téma na dlouhé večery. Že by se tempo jeho rozvoje už zpomalovalo?

Jiří Hlavenka

Největší hráčské doupě hledejte… u Microsoftu

Největší hráčské doupě hledejte… u Microsoftu

Bude Microsoft umět oslovit i počítačové hráče? Zdá se, že se mu to už podařilo.

Jiří Hlavenka

Zase jedno zaklínadlo je na světě

Zase jedno zaklínadlo je na světě

Portály nesplní naděje, které do nich konglomerát internetových médií i firem vkládá.

Jiří Hlavenka

Svět už je jinde

Svět už je jinde

Jak Microsoft hodlá bojovat se soupeřem, který skoro neexistuje, který nemá kanceláře, zaměstnance ani inzeráty, ale který je stejně fenomenálně úspěšný (případ Apache, ale také třeba Linuxu)?

Jiří Hlavenka

Internet Explorer jde do breaku

Internet Explorer jde do breaku

Mít svou ikonku přímo v operačním systému, který jde na stoly miliónům uživatelům - za to by se firmy upsaly i ďáblu.

Jiří Hlavenka



Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF