Náhodné číslo

Přečtěte si o tématu Náhodné číslo. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Náhodné číslo, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Náhodné číslo.
Umíme ve Flashi – 4.díl – řezání a rozházení obrázku

Umíme ve Flashi – 4.díl – řezání a rozházení obrázku

V dnešní lekci ještě na chvilku zůstaneme u kopírování a práce s bitmapovým objektem. Ukážeme si, jak rozřezat obrázek do malých objektů, které budeme náhodně rozhazovat po původním obrázku.

Ondřej Brichta|3

Začínáme s Flash MX 2004 – 13. díl – odkrývání objektu pomocí maskování

Začínáme s Flash MX 2004 – 13. díl – odkrývání objektu pomocí maskování

V minulém díle jsme se naučili vytvořit masku pomocí ActionScriptu. Dnes si vyzkoušíme vytvořit zajímavý efekt odkrývání objektu pomocí malých čtverců tvořících jednu masku, při kterém opět využijeme maskování pomocí ActionScriptu a další již naučené funkce.

Ondřej Brichta|1

Umíme to s Delphi: 148. díl – zastavujeme, ladíme a odvšivujeme

Umíme to s Delphi: 148. díl – zastavujeme, ladíme a odvšivujeme

Dnešní článek se po delší době věnované konkrétní technologii zaměří na integrované prostředí Delphi. Často se nám stane, že vytvářený program neběží tak, jak jsme si představovali: vyhazuje výjimky, hlásí různé chyby a padá. V tom okamžiku nastupuje práce pro integrovaný debugger Delphi, přičemž jako jednu z prvních funkcí obvykle využijeme tzv. body přerušení – breakpointy.

Václav Kadlec|4

Průvodce zajímavým světem autentizace, 1. část

Průvodce zajímavým světem autentizace, 1. část

V současné době klikatých cest rozsáhlých datových sítí je stále více kladen důraz na počítačovou bezpečnost. Její nedílnou součástí se staly také různé autentizační techniky. V dnešním článku si přiblížíme základní principy autentizace.

Ondřej Bitto|17

PHP - 8. díl – funkce

PHP - 8. díl – funkce

V 8. dílu seriálu o PHP se bude mluvit o funkcích a se vším, co s tím souvisí.

Miloslav Ponkrác|10

Flash 24 – praktická trigonometrie

Flash 24 – praktická trigonometrie

Matematické výrazy ve Flashi, tedy výpočty objektu Math, si dnes ukážeme na praktickém příkladu.

Lukáš Makowski|1

Umíme to s Delphi, 51. díl – vlákna a paralelní programování: úvod

Umíme to s Delphi, 51. díl – vlákna a paralelní programování: úvod

Stejně tak jako člověk zvládá více činností zároveň, i počítač dokáže pracovat paralelně na více frontách. A pokud to nedokáže, umí alespoň vyvolat dojem, že je to pro něj hračka. Dnes se začneme zabývat tím, jak v Delphi přinutit aplikaci, aby prováděla více činností „zároveň“ – otevřeme problematiku paralelního programování a vláken.

Václav Kadlec|4

Výuka JavaScriptu – 8.

Výuka JavaScriptu – 8.

Dnes nás čeká závěrečný díl o objektech. Představíme si zbylé objekty Date a Math a provedeme stručné shrnutí toho, co jsme si o objektech řekli.

Marek Němec