Konference Firmy v sociálních sítích bude již 7. června od 9:00 hod.

Celodenní odborná konference Firmy v sociálních sítích se uskuteční 7. června 2012. Přinese odpovědi na otázky, jakým způsobem na sociálních sítích komunikovat, jak najít cestu k zákazníkům a jak využít sociální sítě ve svůj prospěch.

FVSS.png

Ve čtvrtek 7. června 2012 v hotelu Grand Majestic Plaza Praha se zájemci o problematiku sociálních sítí dozvědí:

  • jaký smysl mají Twitter či Facebook pro firemní komunikaci,
  • jak sociální sítě dokážou pomoci byznysu a ke zvýšení efektivity prodeje,
  • jak mají efektivně pracovat se značkou uprostřed sociálního davu,
  • jak lze sociální sítě monitorovat a jak tento monitoring využít.

V roli řečníků se představí celá řada uznávaných odborníků na dané téma. Například nezávislý konzultant Daniel Dočekal se zamyslí nad tím, zda Facebook už náhodou nenahrazuje reálný svět, Jindřich Fáborský (IGLOONET) představí 15 super tipů pro reklamy na Facebooku. Názorné case studie na téma Firemní využití Google plus představí Luděk Motyčka (Google Czech Republic). Typické fungování české firmy na Facebooku popíše Michal Popelář (Wunderman Interactive) a zároveň nastíní, jak je jednoduše zlepšit. Chování českého fanouška na Facebooku se bude věnovat Barbora Wagnerová (Symblaze).

Konferenci pořádá vydavatelství Internet Info za podpory sdružení TUESDAY Business Network. Partnersky se na akci podílejí společnosti Google a H1.cz. Mediální podporu poskytují E15.cz, Lupa.cz, Mobilmania.cz, Podnikatel.cz, Strategie, Tyinternety.cz a Živě.cz.

Diskuze (1) Další článek: Acer představil all-in-one počítač s 64 dotykovými body

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,