Internetový marketing

Přečtěte si o tématu Internetový marketing. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Internetový marketing, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Internetový marketing.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
DoDo: jak si efektivně ušetřit čas a získat „všehoschopného“ asistenta (reportáž)

DoDo: jak si efektivně ušetřit čas a získat „všehoschopného“ asistenta (reportáž)

** Zjistili jsme, jak to aktuálně vypadá se startupem DoDo, který dokáže zajistit cokoli, co si lze představit ** Jak probíhá současný systém, jaké problémy řešili a co zlepšili ** DoDo se brzy plánuje rozšířit i do Brna

Karel Javůrek | 1

Miroslav Uďan: E-shop zvládneme vytvořit za pět sekund

Miroslav Uďan: E-shop zvládneme vytvořit za pět sekund

„Kliknutí a vynucená registrace při tvorbě online objednávky odrazují zákazníky. To je stávající chyba mnohých on-line obchodníků, ,“ vysvětluje zakladatel firmy Shoptet.cz Miroslav Uďan.

Marek Schwarzman | 19

Brněnské Kentico soupeří s IT obry a obsazuje svět

Brněnské Kentico soupeří s IT obry a obsazuje svět

Brněnský Kentico Software už se s pobočkami rozrostl do Seattlu, New Hampshire, Velké Británie a Austrálie. V Brně se zabydluje v nových prostorách a chce pokrýt celý svět.

Jan Sedlák | 12

Kam míří Adobe po éře Flashe

Kam míří Adobe po éře Flashe

Důležitost Flashe postupně padá. Adobe proto našlo novou cestu pro generování příjmů. Jsou jí nástroje pro internetový marketing. Důležitou roli má hrát také cloud a spojení produktů.

Jan Sedlák | 20

Michal Berg: Vsetín lepší než New York

Michal Berg: Vsetín lepší než New York

Michal Berg postavil své úspěšné online podnikání na sportovních webech. Mimo to stál u vzniku prvního českého Barcampu. [tag rozhovor]

Jan Boček | 1

Pět let českého Googlu a nový pražský „googleplex“

Pět let českého Googlu a nový pražský „googleplex“

Google letos oslavil pět let oficiální existence na českém trhu a přestěhoval se do nových prostor. Co se mu podařilo a kde to naopak ještě skřípe, až vývojářům praskají bubínky?

Jakub Čížek | 20

IT Česko: Jan Havel, Actum – Internetový trh je již dospělý

IT Česko: Jan Havel, Actum – Internetový trh je již dospělý

V další části rozhovorů ze série IT Česko jsme si popovídali s výkonným ředitelem internetové agentury Actum, Janem Havlem. Zajímali jsme se o technické věci související s vývojem webových prezentací, ale i o přání zákazníků a efektivitu různých způsobů propagace.

Jan Polzer | 6

Jak využít kontextovou reklamu ve vyhledavačích

Jak využít kontextovou reklamu ve vyhledavačích

Reklama placená za kliknutí ve vyhledavačích představuje jednu z nejefektivnějších metod propagace webových stránek. Přesto je u nás zatím využívána velmi málo. Díky tomu je však ještě výhodnější a určitě stojí za to jí poznat a vyzkoušet.

Marek Prokop | 24

Vyplatí se platit vyhledavačům?

Vyplatí se platit vyhledavačům?

Vyhledavače lze využít ke zviditelnění webu dvěma způsoby. Optimalizací stránek pro vyhledavače nebo placenými odkazy. V dnešním pokračování seriálu o kultivaci návštěvnosti si porovnáme výhody a nevýhody obou těchto metod.

Marek Prokop | 10



Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test fotolabů

Oklamali jsme rozpoznání obličeje

13 tipů pro rychlejší Wi-Fi

Test NVMe SSD 500 GB