Hadřík od Applu za 590 korun je zoufale vyprodaný, počkáte si na něj týdny

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 92

Názory k článku

06. 11. 2021 21:28

Koukli jste někdo za kolik se třeba prodávají jelenice na auto? Jenom u zeleného skřeta jsou třeba od 60 do 950kč. Co jsem četl recenzi (byl jsem už fakt zvědavej co to sakra je, když je kolem toho takovej humbuk) a vypadá to na docela tvrdej hadr podobnej dobré jelenici, kterej proste umí čistit, tak proč ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 11. 2021 10:07

Co vic si muze Apple prat? Oddane zakazniky, kteri berou cokoliv. Nezle nez Applu gratulovat a poprat mu stale dostatek zakazniku, kteri maji plne kapsy penez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 11. 2021 17:28

Kam se posunula inteligence českých internetových hatterů a trollů?Jen tak mimochodem, pokud mám jako běžný uživatel Apple produktů doma v rodině zařízení Apple s různými displeji v hodnotě třeba 100 tisíc korun, skutečně je nezbytné považovat takového uživatele za blbce, když si koupí speciální čistící utěrku za pitomou pětistovku? Vylejt ji za večer za flašku slivovice vám jistě přijde nehorázně cool, že?A věděli jste vůbec, že ke svým XDR displejům tuto čistící utěrku Apple přibaluje jako součást balení už 2 roky?To už jste se vážně všichni z toho Applu úplně rozpadli, mozek se vám odpařil a jen hučíte jako prázdná kláda ve větru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 11. 2021 11:43

A pak že to není sekta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 11. 2021 11:00

Jsou lidé co si jsou schopni zaplatit za jinou barvu auta, klidně 13.000 Kč, za jiné designové prvky klidně až desetitisíce korun, za dres konkrétního fotbalisty 5x více než za obyčejné tričko, nebo obraz, který je sice horší, ale od autora X za několik miliónů.Proč se řeší hadřík za pidi cenu 590Kč? Protože to nesplňuje něčí kritéria na to za co by měl někdo jiný utrácet peníze? Aha tak to jo, to je v pořádku :)Buďte rádi, že mají lidé jiné priority, protože jinak by bylo vyprodané to co chcete vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 11. 2021 08:10

To mě mrzí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 11. 2021 00:27

Ten Apple je ale stastna firma. At uz udela cokoli, nemusi se starat o reklamu. Novinari ji radi udelaji zdarma :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 11. 2021 23:03

V minulosti by mě to možná překvapilo, ale v situaci, kdy všichni vyhazují miliony za naprosté nesmysly typu NFT a různá "krypta", tak ten hadřík je ještě praktický nákup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 11. 2021 19:03

Automaticky bych zamítal reklamace displeje nebo povrchových vad, pokud se zákazník při reklamaci neprokáže vlastnictvím tohoto hadříku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 11. 2021 18:42

Jak zajistit aby se o vaší firmě psalo ve všech médiích jako o luxusní značce s drahým zbožím a tím si udržely pozici symbolu luxusu? A to i přesto že to čím se hlavně živíte není úplně cenově mimo srovntelné značky? Udělejte předražený hadřík.
Jak aby se psalo krátce na to znovu? Udělejte jich málo.
Myslím že někdo v marketingu applu dostane prémie. Stejně jako dostaly minule za ten stojan k monitoru a předtím za kolečka k macu pro či co to bylo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 11. 2021 18:19

Zájem má 5 lidí, dodají 3 hadříky ... a je z toho nedostupnost na 3 měsice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 11. 2021 17:53

Tak super, jsem rád, že držím akcie Applu. Ovcím fandím o to víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 11. 2021 17:45

Snad čisticí hadřík do Vánoc dorazí, bylo by hloupé mít po vánočním úklidu vše naleštěné a mobil zapatlaný... Navíc ta kompatibilita je naprosto úžasná, asi nejvyšší v dějinách značky, nedivím se, že je vyprodáno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 11. 2021 17:35

To není jen o nějaké megareklamě. Spousta lidí si kupuje zbytečné věci kvůli značce či principu být „trendy”. SUV jsou taky zbytečný auta, místo do holičství se chodí do barberhopů, diktát konfekční buzerantský módy taky pěkně funguje. Proč by si hipster v elasťákách a vylepanou hlavou jako před lobotomií nesměl koupit předražený Apple hadřík?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 11. 2021 17:28

"zoufale vyprodaný" ??? Prostě nechal vyrobil pár tisíc kousků. Ty se vyprodaly, no a zadaní nové výroby pro děti v Číně chvilku potrvá. Mě to nepřijde jako nějaká senzace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 11. 2021 16:47

Dovedu si představit, že bych si to jako velký odpůrce applu koupil takříkajíc "for the meme" a třeba pověsil v rámečku na stěnu. Ale to bych zase musel dát 590 kč applu, tak asi spíš ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 11. 2021 16:46

A důvodem, proč nejsou je nedostatek čipů? 😊

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  03. 11. 2021 16:38

Ľudia platia za logo.
Pre mňa neochopiteľné, priam odporné, ale sú ľudia, ktorým nevadí, práve naopk chcú to, aby napr. na ich drahom tričku bolo obrovské logo firmy. Napr. Adidas.Ja by som také tričko nenosil ani zadarmo do pivnice. Mne stačilo, že mi raz banka dala tričko s ich logom, a šlo zverstvu do pelechu.
Minule som si kupoval batoh. Adidas bol lacnejší, dizajnovo fajn ale kúpil som drahší Nike, lebo to ich logo bola malá fajka v rohu.Kto si kúpi apple mobil za 1300 Eur, tomu handrička za 20 Eur nie je drahá, ak má logo.Keď dáte niektorým ženským jednu a tú istú kabelku, ale jedna bude za 50 a druhá za 2500 s jediným rozdielom, že tá drahšia bude mať exkluzívne logo, bude chcieť tú za 2500. A čo je horšie, ženskej, ktorej bude stačiť tá za 50 (lebo si ju obzrie a nevidí rozdiel), sa budú posmievať, že je chudera ktorá nemá na kabelku a musí nosiť fejky.Platí to aj pre chlapov. Automobilka ponúka príplatkové autorádio, ktoré takmer nič nevie, je zastaralé, ale značkové. Je 4-5x drahšie ako tiež značkové, ale bez loga automobilky. Už je to minulosť, ale kedysi do Škody chceli za najobyčajnejšie autorádio 5000 korún, bez kazeťáku, bez CD. Namiesto toho sme kúpili normálne, funčne lepšie autorádio za 500 (ešte značky Tesla, tiež bez kazeťáku, CD, t.j. veľmi dávna história to je). To bolo v čase, keď neboli digitálne. Naladil si si stanicu, už si neprelaďoval.Na druhú stranu, koľko chlapov je schopných kupovať klubové, športové veci, predražené len preto, že je tam nejaký športovec, logo klubu.Apple dodá svojim zákazníkom všetko potrebné. Mnohým to vyhovuje a práve preto chcú apple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 11. 2021 16:11

Co 590, ti největší zoufalci to teď budou kupovat od překupníků za 1500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  03. 11. 2021 16:01

Jasně, d*menti prodávají hadříky za 590, nutí vývojáře být v open-space a včera mi iPhone ZASE sám odmítal příchozí hovory a ani je neoznamoval!! Tak jsem jej vypnul a zapnul a už to fungovalo... Přitom v provozu ten telefon byl jen pár dnů po restartu po updatu na iOS 15.1!Navíc když chci načíst QR kód s přihlášením k svojí WiFi, kde mám maximálně dlouhé heslo, 63 znaků, tak QR mi sice přečte, ale po kliknutí na "Připojit" odmítá cokoliv dělat a heslo do iPhonu musím dostat nasdílením z jiného zařízení a to nasdílení taky zlobilo...K tomu jsem si koupil nyní Apple Watch 7 a ty mi zase zlobí také s připojením k WiFi, ke které se mi nechtějí připojit vůbec ani když do nich heslo nakopíruji. Kromě toho špatně detekují umývání rukou a to i ty přítelkyně, takže to je systémová chyba a ne záležitost konkrétního kusu.Celkově jsem z toho Applu v posledních dnech velmi nas*aný protože člověk do toho dá takový prachy a pak musí řešit problémy... Do toho si pak ještě čtu jak nový Pixel 6 perfektně funguje a to přitom je levnější, než nový iPhone a ještě z něj můžete uploadovat fotky do Google Fotek zdarma, zatímco já kvůli iPhonu si musím platit předplatné na Google Cloud.Nejvíc mě štve ten amaterismus Applu, že v iOS 15.0 způsobí problém, neopraví jej ani 15.0.1 a ani 15.1.Ať si Apple řekne za svoje zařízení nehorázné peníze, ale ať za to, sakra, dodá KVALITU!!!!! Pokud vyvalím desítky litrů a pak ani nemůžu přijmout hovor, což je funkce, s kterou nějaký levný tlačítkáč za litr nemá nejmenší problém, tak to je vážně extrémně špatná situace a výrobce nemá právo si účtovat takové peníze...Docela vážně proto uvažuji, že za rok si koupím raději Google Pixel 7, hodinky taky nějaké kompatibilní Androidí a na celý slavný Apple se vykašlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 11. 2021 16:00

"...zoufale vyprodaný..."? Neříká se spíše že je něco beznadějně vyprodané?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 11. 2021 15:43

Zkrátka geniální byznys jako vždy. Místo přesvědčování o tom, že se drahá věc za tu cenu vyplatí stačí pouze zdražit ještě víc a cílovka už to pochopí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 11. 2021 15:39

Je to skvely a lacny sposob ako vstupit do ekosystemu Applu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 11. 2021 15:35

Inu, ruční výroba ve dvou lidech zjevně nestačí poptávce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 11. 2021 15:30

tak ono se to dalo cekat. Precijen macbook pro si nekoupi vetsina populace na bzroudani po netu. Tem staci Air. Sluchatka se nekupuji kazdy rok a verim, ze hodne lidi ma bud dvojky nebo Pro, navic hodne se ted vyprodavaji Pro bez magsafe, takze je tam rozdil jen tisicovka. Az dorazi novy model, bude rozdil vetsi a pak lidi zacnou kupovat obycejny airpody. A co se tyce homepodu - zrovna ty barvy mi neprijdou dobre vybrany - je to tak do pokojicku. Navic neni vyrobek dostupny po celem svete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 11. 2021 14:53

Sakra, ani nemám Apple, ale ten hadřík PROSTĚ MUSÍM MÍT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 11. 2021 14:37

Tomu sa hovorí marketing... Urobím si prieskum trhu, koľko ľudí by si kúpilo predražený hadrík. Ak sa nájde 1000 bláznov čo by si ho kúpilo, tak na alibabe nakúpim 900ks lacných hadríkov zabalím ich do peknej škatuľky. Počkám kým ich ovce vykúpia a potom vydám PR správu, že o hadříky bol enormný záujem a preto sa hneď sa vypredali.To je podobná finta ako s tými leakmi nových verzií telefónov. Ktoré vždy pred uvedením na trh "neštastnou náhodou", nejaký zamestnanec ukáže Čínskemu serveru.Alebo ako s komparizstami stojacimi pred storom. Veď, keď sa tam postavia brigádnici, určite sa nájde dosť ovečiek, ktoré sa tam potom postavia aj zadarmo. Davová psychóza je mocná zbraň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 11. 2021 14:31

na takový savý hadřík čekali zákazníci Apple jak na smilování, protože nemít hadřík k iPhonu není to to pravé uspokojení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 11. 2021 14:29

Ještě s koupí vyčkám na první recenze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 11. 2021 14:13

Děsím se toho, kdy budou prodávat Apple Stlačený vzduch, plněný v Alpách, s extra čištěním a svěží vůní horské louky. Za lidových 99 $.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 11. 2021 14:12

Pokud mají uživatelé větší zájem o hadřík, než o jejich primární produkty, tak bych to rozhodně jako úspěch nenazval... pokud se tedy nebude Apple nyní více orientovat jako prodejce hadříků, ochranných skel apod

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 11. 2021 14:00

Né, opravdu si nemyslete že si po přečtení vašeho článku poběžím koupit hadřík za šest stovek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 11. 2021 13:54

Pockam si na trenirky od apple tak do 2-3t eur...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 11. 2021 13:48

Takže spousta novinářů se tomu produktu smála a zesměšňovala ho (včetně zde na Živě) a efekt jasný - megareklama a vyprodanost. V Applu jsou géniové. A novináři jsou... ehm... novináři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 11. 2021 13:47

Všichni jste se tomu smáli a vidíte, už nejsou já sem naštěstí objednal včas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor