Google má valentýnský doodle, k jeho propagaci využívá i Facebook

Dnes je svátek svatého Valentýna a tak asi nikoho nepřekvapí, že si Google připravil zase jedno speciální logo, neboli takzvaný doodle, pro svůj vyhledávač. Je interaktivní a umožňuje vytvoření vlastní virtuální bonboniéry. Tu pak můžete sdílet. Co je však překvapením, že Google nabízí k rychlému sdílení nejen svou síť Google+, ale také Facebook a Twitter.

2014 02 14 (00 07 58).jpg 2014 02 14 (00 06 22).jpg2014 02 14 (00 06 39).jpg
Interaktivní doodle umožní sestavení vlastní bonboniéry se vzkazem. Poté své dílo můžete sdílet. Třeba přes Facebook.
2014 02 14 (00 07 27).jpg 2014 02 14 (00 07 38).jpg
Komu bonboniéru nasdílíte, ten si ji může rozbalit

Interaktivní loga už se na titulní straně Googlu objevila už mnohokrát a leckdy nabízela i sdílení výsledku z miniher apod. Vždy ale jen do sítě Google+ nebo přes odkaz, přímému napojení na Facebook se Google vyhýbal. Ale ve finále se mu to hodí – je pravděpodobné, že takto se budou bonboniéry sdílet více a sdílí se přitom ve formě odkazu, který zavede uživatele zpět na Google. Tam si bonboniéru „rozbalí“, přečte si přiložený vzkaz a může si sestavit vlastní. 

Váš názor Další článek: Testlab: Jak vybrat počítačovou skříň

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,