Facebook | Komunikace

Firemní Facebook Workplace má 7 milionů platících uživatelů a přidává další funkce

Ve firemní komunikaci probíhá boj mezi Slackem, Microsoft Teams, Google Workspace a dalšími nástroji. Své želízko v ohni má i Facebook, který se nyní pochlubil 7 miliony platících uživatelů.

Facebook Workplace je speciální sociální síť zaměřená na firemní prostředí. Vzhledově se podobá klasickému Facebooku, jen si namísto přátel a rodiny povídáte s kolegy a sdílíte pracovní dokumenty a nápady. Facebooku se přitom daří tuto službu podnikům prodávat, meziročně narostla o 40 % a má 7 milionů platících zákazníků. To je sice oproti Microsoftu, Googlu a jiným méně, služba ale nestagnuje a daří se jí. Mezi vybrané zákazníky, které sám Facebook zmiňuje, patří i Virgin Atlantic, Walmart, Telefónica či Booking.com a Deliveroo.

image.png 
Graf růstu předplatitelů na Workplace (Foto: Facebook)

Platforma rozšiřuje dostupné funkce. Nedávno přibylo živé video, které nyní získává funkci otázek a odpovědí, účastníci mohou pokládat dotazy a je možné snadno označit ty zodpovězené, což se může hodit hlavně ve větších skupinách.

Zároveň přidává novou Knowledge Library, která sdružuje informace z klasického feedu, skupin, ale i externích zdrojů a umožňuje je ukládat a třídit. Díky tomu by tak měly být snadněji dostupné důležité firemní dokumenty a zdroje.

Facebook Workplace je dostupné skrze webové rozhraní i mobilní aplikace pro Android a iOS.

Diskuze (1) Další článek: Nový Správce zařízení ve Windows 10 usnadní odstraňování ovladačů

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,