Facebook testuje mobilní reklamy v aplikacích třetích stran

Facebook se po vstupu na burzu snaží přesvědčit své investory, že je dobrý cíl pro investici. Největší sociální síť světa má sice téměř miliardu uživatelů, avšak neumí je správně vytěžit. Její příjmy plynou hlavně z mikroplateb v rámci her a ze zobrazované reklamy. Reklama však chybí v mobilní verzi Facebooku, počet jejíchž uživatelů stále roste. A to se zjevně brzy změní.

Průměrné příjmy z reklamy na jednoho uživatele byly ještě před vstupem na burzu v květnu ve výši 4,34 dolarů. Tato částka neobsahuje příjem z mobilní reklamy, protože ty jsou prakticky nulové. S tím se Facebook samozřejmě nehodlá vyrovnat, a proto hledá cesty, jak do mobilních verzí sociální sítě reklamu propašovat.

Proto nyní testuje na malém vzorku aplikací možnosti reklamy mimo sociální síť. Spolupracuje na tom s tvůrcem oblíbených her Zynga a nový rozměr reklamy si Facebook pochvaluje.

FBad.jpg
Zadavatelé reklam mohou nyní propagovat své příspěvky pomocí mobilního klienta

Zadavatelé reklamy nyní také mají přístup k propagaci svých příspěvků také z mobilní aplikace Facebooku. Po této funkci právě zadavatelé velmi volali. Tlačítko „propagovat“ již dříve bylo dostupné u každého příspěvku, ale pouze v plné verzi Facebooku. Nyní tak lidé mohou propagovat příspěvek okamžitě i po odeslání skrz mobilní aplikaci.

Hodnota akcií největší sociální sítě světa od uvedení na burzu klesla již o 43 %, proto Facebook přichází s těmito vylepšeními reklam. Chce u investorů vyvolat dojem, že se o svou investici nemusí bát.

Váš názor Další článek: Konkrétní příklad VoIP řešení

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,