Důvěra

Přečtěte si o tématu Důvěra. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Důvěra, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Důvěra.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
Uber chce po fatální srážce s chodkyní obnovit testovací jízdy svých autonomních aut

Uber chce po fatální srážce s chodkyní obnovit testovací jízdy svých autonomních aut

** Uber chce po fatální srážce s chodkyní obnovit testovací jízdy ** Firma si uvědomuje, že opětovné získání důvěry nebude snadné ** Přichází tedy s pořádnou porcí zlepšení bezpečnosti

Karel Kilián | 7

Většina Američanů by svěřila své peníze velkým technologickým firmám. Mají se banky začít bát? | Zdroj:  iphonedigital, CC BY-SA 2.0

Většina Američanů by svěřila své peníze velkým technologickým firmám. Mají se banky začít bát?

** Analytická společnost Bain & Company udělala průzkum v oblasti moderního přístupu k finanční oblasti ** Lidé začínají mnohem více věřit velkým technologickým společnostem ** Důvodem je pomalost a zastaralé technologie, které banky používají

Karel Javůrek | 4

Machiavelisti: lidé, kteří využívají umění manipulace

Machiavelisti: lidé, kteří využívají umění manipulace

** Všimli jste si, třeba se zpožděním, že s vámi někdo „mává“? ** Dokážete sami ovlivnit někoho druhého tak, aby si toho nevšiml a měli jste ho tam, kde ho potřebujete? ** Řeč je o umění té manipulace, které se říká machiavelismus

VTM | František Koukolík | 1

Tak kde jsou ti roboti?

Tak kde jsou ti roboti?

Google vlastní ty nejpokročilejší robotické technologie a nejdále je i ve výzkumu aplikovaných neuronových sítí. Kde jsou tedy ti autonomní roboti? Leda v hollywoodských scénářích.

Jakub Čížek | 19

S velvyslancem o izraelském startupovém zázraku

S velvyslancem o izraelském startupovém zázraku

Čím to, že uprostřed pouště vyrostl technologický zázrak srovnatelný se Silicon Valley? Odpověď hledá Ivo Schwarz, český velvyslanec v Izraeli.

Filip Kůžel | 1

Důvěra v internetovou reklamu aneb Seber prachy a zmiz

Důvěra v internetovou reklamu aneb Seber prachy a zmiz

Mohou se do nekonečna vymýšlet stále kreativnější (a agresivnější) reklamní formáty a způsoby oslovení; klíč k jejich úspěšnosti ale leží jinde, v důvěře zákazníků v Internet jako informační médium.

Jiří Hlavenka | 39


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky