Czech Internet Forum: Jak se uživit kvalitním obsahem?

Co zajímavého se za rok událo na českém internetu v oblasti médií, internetového podnikání, telekomunikací, online marketingu a e-commerce za poslední rok?

Ve středu 23. října se v prostorách Divadla Archa uskuteční konference Czech Internet Forum 2013, kterou už po osmé pořádá server Lupa.cz. Dozvíte se, co zajímavého a zásadního se na českém internetu v oblasti médií, internetového podnikání, telekomunikací, online marketingu a e-commerce za poslední rok událo. Uvidíte více jak 40 přednášejících, zúčastníte se 5 velkých debat, setkáte se s lidmi z oboru a seznámíte se s aktuálním stavem českého internetu.

IMG_4202.jpg IMG_3953.jpg  

A jaká jsou hlavní lákadla letošního ročníku?

• Debata: Co je kvalitní obsah a jak si za něj nechat zaplatit?

Názory renomovaných novinářů, kteří opravdu vědí, co je kvalitní obsah.

Hosté: Robert Čásenský (MAFRA), Tomáš Bella (Piano Media), Jindřich Šídlo (Economia), Miroslav Motejlek (Motejlek.com), Jan Majer (Psychologie.cz) a další.

• Debata: Může mobilní obsah někoho uživit?

Investice do mobilní inzerce nekopírují trend neustále rostoucího počtu uživatelů mobilního obsahu. Cenou za inzerci se nedokážou té klasické ani vyrovnat. Jak jsou na tyto změny vydavatelé, inzerenti a agentury připraveni?

Hosté: David Lorenc (Seznam.cz), Lucie Tvarůžková (Economia), Patrick Zandl (Energomonitor.cz), Michal Klíma (Tablet Media), Jiří Budínský (Allegro Group CZ).

• Debata: Co čeká českou mediální scénu v roce 2014?

Přední osobnosti mediahousů, mediálních agentur a zadavatelů v největší mediální debatě letošního roku, která ukáže sílu a slabiny českého mediálního trhu.

Hosté: Vladimír Piskáček (Economia), Daniel Grunt (PRIMA), Pavel Krbec (CET21), Libuše Šmuclerová (Ringier Axel Springer), Jiří Svoboda (GroupM), Jaromír Skopalík (dříve Bauer Media) a další. 

IMG_0158.JPG IMG_0870.JPG

V dalších dvou debatách budeme s lidmi z oboru diskutovat, zda už se vyplácí prodávat e-knihy, podíváme se na nové formy cílení reklamy a plánování online reklamy. V přednáškách se mimo jiné dozvíte zajímavé informace o přebírání obsahu médii z výzkumu Studií nových médií v podání Josefa Šlerky (Ataxo Interactive). Martin Picek (Seznam.cz) v rámci své prezentace vysvětlí 5 důvodů, v čem jsou největší výhody behaviorálního cílení reklamy a ze zkušeností více jak 300 reklamních kampaní ukáže čeho se vyvarovat.

Kompletní informace o konferenci Czech Internet Forum 2013, program a profily přednášejících najdete na stránkách akce: www.tuesday.cz/akce/czech-internet-forum-2013/

IMG_3801.jpg IMG_3824.jpg

Generálním partnerem akce je Seznam.cz a hlavním partnerem UPC Business. Mezi další partnery patří Active24, Agmo, APSIS, Etnetera, Gemius, GoPay, H1.cz, HyperMedia, MojeiD a T-Mobile. Mediálními partnery jsou E15.cz, MediaGuru, MobilMania.cz, STRATEGIE, TyInternety.cz, Živě.cz. Organizátorem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Další článek: Záplata pro Windows 7 a 8 smaže zbytečný odpad po aktualizacích

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,