Ja osobne si nemyslim ze banner je spatna forma, zakladni problem je porad v cene telefonnich poplatku, protoze vetsina lidi u nas pouziva vytacene spojeni. Jiste, je to lepsi diky napr. volnemu, ale porad dost drahe, napr. proti USA, v tomhle jsme za nima jak se rika 100 let za opicema. Ja bych klidne klikal treba i na 90% banneru ktere vidim, s vedomim, ze kdyz me cilova URL nezaujme, tak se proste vratim, ale take s vedomim, ze treba 1 z deseti takovych kliku me dovede na hodnotny web, ktery jsem zatim neznal a proto mi to za to stoji. Ale pri dnesnich cenach spojeni na Internet si spousta lidi se strednimi a nizsimi prijmy sakra rozmysli klikat na kdejaky banner, protoze vetsinou vlezou na Internet, rychle stahnou postu, podivaji se na 2-3 servery ktere je zajimaji, a pak s neustalou vidinou vysoke castky na mesicnim uctu od Telecomu se odpojuji. Aspon ja a spousta mych znamych to tak delame. Tento problem se netyka pouze jenom reklamy ale e-komerce na Internetu vubec. My optimiste verime, ze po padu monopolu Telecomu by se mohlo lecos zmenit k lepsimu, ale dokud ti tam nahore nepochopi, ze internet je neco co by se melo skutecne podporovat (a ne jen o tom kecat), tak se proste nehnem z fleku. A. Stifter