Ztratil přístup k emailu, podpora mu nepomohla. Teď žaluje Microsoft a chce odškodnění

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 45

Názory k článku

07. 07. 2023 10:06

drzim palce.. Ale treba vysudit tak 10 nasobok, lebo vsetky tieto velke firmy seru na zakaznika. Tak nech platia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2023 21:20

Tak to je podivné, přeci Indie patří mezi TOP, MS vyvinul Win 10, 11 a Indové mají vybrané chování > https://www.novinky.cz/clanek/cestovani-cestujic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2023 11:33

Jako má pravdu, jak to neklapne mimo standardní “proces” tak bez šance cokoliv s korporátem s automatem nebo s Indama vyřešit, jsme na tom s stejně s Curve, na konci března přišla karta, aktivace karty v apce neproběhla korektně, takze to nefunguje ( udělal jsme kde co jiná karta tam jde , reset, v jiném mobilu, pin nemám , v apce není vidět, proste problém ze neproběhla korektně aktivace karty ) . Od te doby jen sorry, řešíme , jsme busy, předavame relevantními týmu… takze bud se se službou rozloučim, nebo zrušim účet a někdy za měsíc znova založím ( budu spoléhat ze mi účet do te doby smazou ) nebo si objednán vyšší tarif a tím nová karta , nebo nahlásim ztrátu s zaplatím si znova kartu … ( asi bych udělal cokoliv jen kdyby někdo cokoliv relevantního napsal ) nevím moc proměnných a jen má domněnka každopádně souhlas , bez šance když neco někde neprojde jak má

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2023 10:00

No já bych je žaloval už jen kdybych slyšel Inda na lince. Vždy když potkám Inda na YouTube tak se mi otevírá kudla v kapse. Ten jejich pokus o angličtinu je příšerný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 07. 2023 09:37

to mi připomíná mou kauzu s neaktualizováním schůzek v kalendáři při sdílení s jiným účtem mimo organizaci, ale alespoň zavolali hned zpět z USA česky, sice nic nevyřešili ani po dvou týdnech, jen jsem pořád posílal nějaká data z jejich metriky... a nakonec předali odkaz na web stránku podpory MS!!!, kterou jsem našel ještě před kontaktováním podpory po jedné minutě - takový zacyklený to bylo... a musel jsem si pomoci scriptem, co se válel na webu, který doteď funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2023 08:42

Paypal je taky neco, mam tam stary ucet, heslo se dalo obnovit zaslanim kodu do mailu. Ale prihlasit se stejne neda, po zadani loginu a hesla zobrazi chybu, ze se "nepodarilo overit, ze to jste vy". Blbe heslo to neni, to pise jinou chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 07. 2023 00:22

Prestante nadavat na podporu MS. Maji krasny intuitivni a bezchybny helpdeskovy chat, se kterým je radost pracovat. A kdyz se náhodou proklikate na moznost, aby vam zavolali a linka nespadne a vy se dovolate operatorovi, tak vam da se sebevědomí, protoze je to on, kdo taha v angličtině za kratší konec.
Operator je tam jen jako placebo, protoze stejne nic vic nez vy si muzete naklikat nemuze. Ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 07. 2023 22:08

Řešení problému s Microsoftem (M365 Enterprise) jsem si vyzkoušel taky.. Také se jednalo o business účet, dokonce s placenou Premier podporou. Za MĚSÍC nebyl Microsoft schopen, nebo spíše ochoten problém vyřešit.. Stále jen zasílali stejné nesmyslné odpovědi které s problémem nesouvisely (ano, podpora z Indie). Nakonec situaci vyřešila externí společnost která nemá s MS nic společného kromě specializace na jejich produkty za 15 minut..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 07. 2023 20:28

Jako mě fascinuje že o tom někdo píše článek. Každý snad ví že Microsoft absolutně za nic neručí, povinnosti má pouze uživatel. A to není žádný sarkasmus, přečtěte si EULA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 07. 2023 19:57

Jsou to paranoidní šílenci. Takových žalobců by potřebovali stovky. Mě třeba takhle z ničeho nic totálně zablokoval Amazon a nepodařilo se mě to ničím obejít, a to ani pokusem zřízením nových účtů. Zjevně se vždy chytí nějaké shody (asi jméno, bydliště) a i zde mě zase zablokují. Přitom jsem jim vůbec nic neprovedl 😥....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 07. 2023 19:09

+ zajímavý článek
+ přeloženo člověkem a ne robotem
– eventually není eventuálně, ale nakonec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 07. 2023 18:56

Souhlasím s advokátem. On si platí službu a firma má povinnost tu službu spolehlivě poskytovat. Takže, pokud kvůli pochybení firmy vznikly zákazníkovi škody, tak má plné právo je vymáhat.
Ale to on ví asi nejlíp, když je to advokát.U služby zdarma se to dá pochopit. Neplatíte, tak nemůžete čekat dokonalost. Ale když si za něco platíte, tak to má fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 07. 2023 18:45

Ano těžko to lze propojit s jakým koliv email,Gmail a pod. Pak ztrácíte přístup při nejhorším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 07. 2023 16:11

Mne by spíše zajímalo, zda existuje nějaká nadnárodní IT firma, kam se dá reálně dovolat či je kontaktovat, když je nějaký problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 07. 2023 15:14

Jestli za 5 dní dokázal vydělat 750k USD, tak to je borec. (jinak uvedl nepravdivé odškodnení). A proč nevolal na správnou infolinku taky nevíme.Jako Googlu se taky na infolinku nedá dovolat, že nefunguje 2FA. Oni totiž nemají infolinku. Asi ho budou trochu grilovat přes podmínky služby. Amerika no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor