Nejen že to chápu, to ani jinak být nemůže. Takže ta otázka je asi stejně stupidní, jako by ses ptal, jestli vím, že k dýchání je potřeba vzduch. Fór je v tom, že to s tématem ani problematkou nijak nesouvisí, odkud a kdo peníze za služby platí. Prostě za služby platí ten, kdo je chce, Petr nebo Pavel, Firma nebo úřad, jen tak je to spravedlivé. Firma má příjmy jako celek a jako s celkem s nimi také pracuje, včetně účetnictví i daní. A jako dovětek podotýkám, že firemní tarify jsou obvykle řádově levnější, než tarify běžného retailu. (v ČR obzvlášť.)Popisuješ tu vlastní příhodu z praxe. Sorry, musíš být blázen, pokud požaduješ, aby celá Evropa se "posrala" a kvůli tobě změnila telekomunikační trh. Druhý fór je v tom, že ona to už udělala, protože správný politik pochopitelně ví, jaké koláče a koblihy ovcím napéct. EU to bohužel zařídila jinak, vytvořila umělé penězovody mezi síťovými operátory, ze kterých automaticky vypadávají operátoři virtuální a to vše proto, aby v konečném důsledku měl koncový zákazník z rozhodnutí politika nižší cenu za službu.
--------------Mít radost z prospěchu na úkor druhého nařízením politika, je jeden z nehorších projevů charakteru člověka. Toliko k radosti milionů lidí v EU. (To bylo radosti a nadšení v továrnách, když je Kléma, Lenin, Stalin .... zabavoval majitelům a alespoň papírově "rozdával" dělníkům.)Děláte si to ale sami. Netušíte, že vše se stále jenom zhoršuje. Teoreticky miliony turistů a dovolenkářů ušetří jednou v roce na dovolené v zahraničí pár stovek za telefon. EU jim/nám to samozřejmě spočítá jinde, například již odeslanou dotací 30 miliard EUR telekomunikačním operátorům. A dotace budou pokračovat, stejně jako úpadek nesíťových operátorů, což přinese další snížení úrovně konkurence.Víš, stát, systém, veřejné služby mohou fungovat dobře jen tehdy, když jsou kvalitně a dostatečně financovány a to lze jen tehdy, když jsou lidé a firmy schpny platit dostatečně vysoké daně.Úbytek virtuálních operátorů a likvidace pracovních míst přináší pravý opak. Stejně tak nižší tržby operátorů a nižší výdaje spotřebitelů.Meleš kraviny o mém selektivním vnímání, přitom ty nedohlédneš ani na nejbližší roh. Tvoje zorné pole vnímání má miniaturní výseč, která je schopná postřehnout maximálně úsporu ve vlastní kapse. Víc už ani prd.Už jsem tu citoval, že je téměř nemožné přimět k pochopení někoho, kdo profituje z toho, že nechápe. Aniž bys to chápal, právě jsi to nevědomky potvrdil.
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 08. 2017 13:37