Jo, ale právě jedním z hlavních úkolů je dostat na web co nejpodrobnější informace o zboží, které se právě v té chvíli prodává.
V papírovém katalogu je často pár vybraných kousků, ale na webu chcete mít všechny produkty - s fotkami, detaily ap.
Boty si sice musíte vyzkoušet on-line v obchodě, ale pokud vás web inspiruje k jejich nákupu, jde o synergii, která taky tak trochu patří do e-bizu.
Proto tvrdím, že budoucnost e-komerce patří kamenným obchodům.
Pro kamenný obchod je největším krokem vyvinout kvalitní interní systém. Pokud už ho má, není problém k němu přidat "webovou gateway".
Situace dot-comů je mnohem beznadějnější. Začínají totiž naopak - webem. Pak si vytvoří firemní systém a nakonec se starají o věci jako je sortiment, dodavatelé, sklady, prodavači (on-line prodavače taky potřebujete) atd.
Čili - a) je správně.