Zoot.cz: Sociální nakupování po česku

Diskuze čtenářů k článku

22. 05. 2015 07:37

Pokud chcete 4,5 % z Vašeho nákupu zpět mrkněte sem: http://www.plnapenezenka.cz/penize-zpet/66328/zoot-cz/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 07. 2013 19:27

Pokud nakupujete na Zoot, tak doporucuji urcite vyuzivat slevy, viz http://www.kuponslevovy.cz/obchody/zoot-cz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 10. 2014 22:37

Jan dekuji za link ja taky vyuzivam slevy na ten zoot. se slevami se to velmi oplati. ja ich beru tady http://slevovekody.eu/web/zoot-cz... vzdy se mi tam podarilo najit nejakou slevicku :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 22:55

at zije Amazon! :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 16:18

Jen pár doplnění za Zootery:

1) spolupráce s mall.cz není exkluzivní - jen bylo fajn, že rychle pochopili možnosti a vyšli nám hodně vstříc s tím jak nám předpřipravují data v automatizovaném XML formátu

2) obsah - tady jsme si samozřejmě vedomi velkých rezerv, proto chceme více motivovat uživatele ke sdílení tipů (kampaň) a dále rychle posilujeme redakci.

U výběru nabídek není cena to nejdůležitější - díváme se na poměr ceny, kvality eshopu a dostupnosti zboží.

Zároveň hledáme nejen na českých eshopech, ale i v zahraniční...

3) ad skeptik Honza - ZOOT je nadnakupovač - prochází trh, hledá inspiraci, posílá jen to, o co si řeknete. V nákupním chováním stojí ještě před srovnávačem, tam už přesně víte, co hledáte.

Cílem Zootu je propojit značky a jejich fanoušky. Tj nejen agregovat to zajímavé, ale i pomoci značkám pochopit, že jejich fanoušci by si zasloužili něco víc, než jen další televizní reklamu Tady nás čeká nejvíc práce...

Velikost trhu - ano trh je malý a proto ZOOT sdružuje funkce, které v zahraničí fungují samostatně. A samozřejmě nás zajímá region i za hranicemi Česka.

Jinak díky všem co nám drží palce, makáme na dalších vylepšeních. Je toho hodně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 16:46

Budete i nejakym zpusobem zohlednovat 'vahu' doporuceni jednotlivych zooteru? Obchodni patrneri samozrejme nabidnou to, co chteji prodat. Prumerny uzivatel ma prumernou inteligenci a prumerny vkus, tzn. bez urazky zadna slava

Chcete jen vytvaret svym zpusobem dalsi socialni sit nebo i v rozumne mire formovat vkus a navyky/naroky uzivatelu (neco jsi naznacil v odstavci s dalsi televizni reklamou)?

Kazdopadne drzim palce

Alan (to uz je daaavno)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 17:31

Od toho je karma nabidky. Na tu ted jeste nemame dost dat, ale bude zohlednovat jak si lidi nabidku sdileji, jak se jim libi, jak nakupuji, komentuji...kdyz nabidka neziska po urcitem poctu lidi urcitou uroven karmy, tak ji vyhodime ze zootu, neb je to z naseho pohledu spam.

O tom co je spam rozhoduje chovani uzivatelu...

Uzivatel je na prvnim miste, kdyz budou spokojeni uzivatele, prijdou prijmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 15:29

Graficky pekne, programatorsky pekne a to je asi tak vsetko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 06. 2010 08:33

Nemyslím si, že to je o nejlevnější nabídce, ale o zajímavé nabídce, kterou bych jinak minul. Nějaké cíle jsem si nastavil, tak uvidíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 08:03

Co je to to Facebook ID? Tam se dá přihlásit nějak anonymně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 06. 2010 08:39

... nikdo to neví?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 07:50

sedlak by mohol viac podporovat ceske produkty... kazdy takyto produkt posuva ekonomiku a vyvoj vpred... je to startup produkt... takze reci typu len cesky trh, malo produktov, presmerovanie na tretie strany... je tam vela priestoru na vyvoj biznisu a treba ho len podporit... ani sedlaka necitaju na celom svete len na tom malom ceskom trhu a ani tam sa neda pocuvat s tou jeho cestinou ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 10:17

U 'novych' projektu na specifickem ceskem trhu jeden nikdy nevi, ale oba zakladatele a exkluzivni partneri by meli byt minimalne zarukou toho, ze tady nevari z vody a o trhu maji prece jen lepsi informace a znalosti nez skepticky redaktor. Business model je zrejmy, ale pro zakladatele jsou jiste dulezitejsi konkretni smlouvy s partnery

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 06:15

Základní myšlenka se mi líbí a to i když jsem spíše odpůrce Facebooku. Nějak si ale neumím představit, jak to má být ziskové. To že tam nedají reklamu zní rozumně. Alespoň to nebude působit, že jdou inzerentům tak říkajíc "na ruku". Na druhou stranu, fungovat jen z provizí, to IMHO dojedou na rozsahu nabídky a případně cen nabídky.

Takový Jarda Novák z Horní Dolní, který provozuje svůj e-shop s levnými počítači se tam určitě nezapojí, protože prodává s 2% marží a jestliže má z každé tisícovky zisk 20Kč, tak si žádné provize nemůže dovolit platit. Poštovným a balným to nezachrání. Nevím jak ostatní obory, ale prodej PC, komponent a příslušenství takhle funguje. Lepší zisky bude mít např. Alza, která je díky svým rozměrům sama sobě velkoskladem a má tak zavedenou značku, že si může dovolit prodávat i dráž, ale pokud se do Zootu nahrnou jen tihle opravdu velcí, tak už to nebude minimálně o nejlepší cenové nabídce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 15:53

V IT obchodech zadna 2 % marze neni. Je mnohem vetsi.

Ostatne, staci se podivat na nekolik nejvetsiho IT obchodu. Ceny mezi nimi se lisi i o 10-15%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2010 06:35

Protože někteří prodejci prodávají těsně nad nákupní cenou a neumí si spočítat, že jim to nepokryje náklady. Navíc mnoho z nich zboží za tuto cenu ani nemá skladem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 06. 2010 06:48

Ale jim to náklady pokryje, protože zboží nemají nikdy v ruce. Koupí si doménu, outsourcují eshop přímo u dodavatele a nechají zboží rozesílat přímo koncákům. On pak akorát inkasuje směšně malé peníze, ale jelikož to není jeho hlavní zdroj podnikání a pracnost je tam téměř nulová, tak to tak dělá. Výsledkem je pak akorát totální cenová deformace trhu, protože zákazník má pak každého kamenného prodejce za zloděje, i když jde taky na krev, protože má ceny o 10% vyšší něž tyhle eshopy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2010 09:58

Právě proto, že je takových prodejců hodně, často snižují marži pod vlastní náklady a u některých výrobků se snaží jít i pod nákupní cenu. Ztrátu z takto uskutečněných prodejů se snaží pokrýt novými prodeji. Ne vždy to však vyjde. Nechci paušalizovat tuto situaci, samozřejmě se tak nechovají všichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 04:40

Přeji zoot.cz vše dobré. Osobně si ale myslím, že jakékoliv pokusy povýšit nakupování na něco víc než jen obyčejné získání potřebného zboží je poněkud úchylné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 06. 2010 09:41

Asi nejste žena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 03:34

No jako rozšíření Heureky nebo Zboží bych jeho význam chápal , ale spřízněnost s Facebookem mne odrazuje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2010 13:15

Jako marketingový tah dobrý. Jak jinak nalákat ty, co se neradi registrují?

Líbí se mi, že máš na výběr. Kdyby to bylo pouze přes FB, tak bych napsal, že je to další blbečkovskej projekt, kterej podporuje FuckBook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 06. 2010 00:26

Tak šup Patriku Chrzi, kamaráde, pracovní kolego a aktivní pracovníku Zoot.cz, komentář si přeci nemůžeš nechat ujít. K čemu je ten Zoot vlastně dobrý? Mne totiž zatím také nepřesvědčil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor