Zodpoví Berdár dotazy uživatelů ADSL? Aneb jak se správně ptát

Diskuze čtenářů k článku

netW0r  |  16. 09. 2003 00:43  | 

otazky jsou hodne dobry :))) , hlavne co se tyka rozvoje adsl do dalsich lokalit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nobody  |  16. 09. 2003 15:01  | 

Tak a je po "všem". Shrnutí otázek a odpovědí je na www.dsl.cz .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sova Miloslav  |  16. 09. 2003 18:08  | 

Všechny otázky a odpovědi naleznete také na serveru Internet pro všechny, ale musím uznat že na serveru DSL.cz byli o pár minut rychlejší Doslovný přepis zodpovězených dotazů v dnešním on-line rozhovoru s ředitelem ČTc.  Všem zůčastněným moc děkuji, drželi jste se dobře, otázky byli víc než korektní, jen odpovědi trochu pokulhávali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  16. 09. 2003 01:27  | 

v podstatate odpovedi budou znamenat ne ne ne ne ne ne ne ne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acid  |  16. 09. 2003 12:43  | 

Presne tak. Ty otazky jsou perfektni a tak konkretni, ze na vetsinu bude odpovidat....

V soucasne dobe nejsem schopen rici
Neznam aktualni technicky stav
Nevim
Nemohu rici
Zeptejte se technickych pracovniku
Nemohu prozradit
Nejsme schopni

Proste nerekne vubec nic, dyt je to preci sef predstavenstava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  16. 09. 2003 03:13  | 

Zase nic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sova Miloslav  |  16. 09. 2003 09:07  | 

Ale samozřejmě se jedná i o Dial-upu Pokud jsem ale nepřehlídnul upoutávku na on-line chat s Berdárem, tak se bude věnovat pouze ADSL. Takže v tomto článku asi nemá smysl projednávat otázky Dial-upu. Ve středu bude jednání Řídícího výboru  Fóra na ČTÚ - takže mi klidně napište já vám řeknu co je nového u Dial-upu. Zatím pořád platí, že by se měl 1.10.2003 spustit skušební provoz (sám tomu moc nevěřím, ale nikdo to oficiálně nevyvrátil),takže platí rozhodnutí Řídícího výboru které toto datum stanovilo). Jestli chcete vědet víc, podívejte se do požadavků ZUI předložených před 14 dny ČTc (tam se o Dial-upu dozvíte). Samotného mě to mrzí, že celé věci věnujeme tolik času, námahy a v neposlední řadě peněz a moc se to nehýbe - ale co naděláte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr_2000  |  16. 09. 2003 07:52  | 

Kdy už konečně přestane Telecom hrabat peníze a udělá něco pro lidi?
Stejná otázka jinými slovy:
Kdy bude v české republice slušný, rychlý a datově neomezený internet, který by si mohli dovolit i obyčejní lidé, kteří nemají tisícové částky měsíčně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acid  |  16. 09. 2003 12:49  | 

Otazka mela spis znit:
<I>Kdy budu mít</I>, rychlý a datově neomezený internet, který by si mohli dovolit i obyčejní lidé, kteří nemají tisícové částky měsíčně?

Odpoved: Az se prestehujes do jine zeme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  16. 09. 2003 08:17  | 

POZOR důležitá zpráva, včera byla ministerstvem dopravy navrhnuta novelizace zákona o pozemních komunikacích a to s platností od nového měsíce. V novém návrhu znění zákona ministerstvo zřizuje takzvané "cestování na férovku", což pro všechny řidiče znamená, že budou pravidelně dojíždět na dopravní inspektorát, kde zaplatí jednorázový poplatek 500kč za ujetí 150km za kalendářní měsíc. V případě že předepsaný počet kilometrů překročí, bude jim účtován poplatek 80kč za každých dalších 100km.
Ministerstvo k tomuto kroku přistopilo z důvodu velkého ojíždění silnic, navíc jak bylo vypočítáno 150km je dostatečná vzdálenost pro 80% svátečních řidičů. Ministerstvo dále děkuje Českému telekomu a jeho analytikům a manažérům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luk  |  17. 09. 2003 15:23  | 

to nemá chybu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  16. 09. 2003 08:18  | 

Po opětném zavedení agregace klesne podle mne rychlost z 512 opět na 15-38kbps.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  16. 09. 2003 08:26  | 

Uvažujete u ADSL o garantování nějaké minimální rychlosti a zhruba jaké?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uživatel63  |  16. 09. 2003 08:34  | 

ZUI se příliš zaměřuje na ADSL. Realita je ale taková, že pro mnoho lidí je i 1000 Kč měsíčně mnoho. Je třeba neprodleně zavést levný paušál na dial-up. Za 300 - 400 Kč se špičkou mezi 8 - 14 hodinou v pondělí až pátek, za malý příplatek neomezeně.

Dále by mohli využít svoje nadbytečné zásoby zařízení pro ISDN tak, že by nabídli AO/DI (s D-kanálem) "zdarma"- tedy v ceně služby ISDN. V tom případě by se asi řada lidí nechala přesvědčit a ISDN by si pořídila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ali  |  16. 09. 2003 09:23  | 

Proč pořád do naší firmy chodí otravovat dýleři s ISDN?????????????????????????????????????????????????????

Pokaždé někdo jiný a zdržují od práce!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  16. 09. 2003 09:40  | 

mimochodem - na nové podoby ADSL chce telecom od ISP nové IP rozsahy (jinak totiž neumí dělat monitoring protečených dat), takže další náklady (na konci roku se ovšem budou vracet ty IP rozsahy z původní varianty)

jo a nové modely běží v ISDN pásmu, tj. kdo není na ISDN tak bude připojen na ISDN port ústředny (ale dál pojede klidně analogem) a tak všechny nové dsl modemy musí být isdn (rozdíl je v posunutí využívaného frekvenčního spektra) a tak když teď nutí Telecom ISP si ten současný (většinou analogový) modem odkoupit, tak těm pak bude na hovno.

Kvůli výše uvedenému také instalace bude ve dvou krocích, bude trvat déle a bude dražší.

Kdyby k tomu alespoň ty hovada telekomácký zadarmo (za cenu analogu) nabundlovali ISDN linku, aby to mělo nějaký smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Garfield  |  16. 09. 2003 13:02  | 

ISDN je zkratka pro Isosorbid dinitrate. Používá se při léčení oběhových chorob k roztahování cév. Proč to furt někdo zmiňuje v debatách o připojení, to nechápu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  16. 09. 2003 13:59  | 

ISDN je zkratka pro "I Sure Don't kNow".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Musil  |  16. 09. 2003 09:49  | 

K agregaci bych rád připomenul (co už několikrát zaznělo jinde), že agregaci "nelze zapnout". Buď Telecom má (nebo měl) přenosovou kapacitu na to, aby doteď uspokojil všechny zákazníky, pak "zapnutí agregace" nemůže znamenat žádnou výraznou změnu (protože kapacita tam je, jak se prokázalo předtím a zpomalení by se mělo projevit se zvyšujícím se počtem účastníků, nikoliv tím, že Telecom něco někde zapne), nebo Telecom v předchozím provozu, zcela vědomě vyhradil kapacitu daleko větší (než je ve skutečnosti ochoten poskytovat) a nyní, při omezení konektivity na plánované limity to nazývá zapnutím agregace.

V obou případech se nabízí na Telecom zajímavé otázky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  16. 09. 2003 16:30  | 

Tak to je presne muj nazor.... agregace se proste NEDA "zapnout"... proste jen naschval omezili rychlost, aby lidi bezeli rychle koupit to jejich (v normalnim svete uz temer mrtve) ISDN, anebo se aspon vratili na dialup, a hezky platili a platili za cas na netu....
A docela me zarazi ta odpoved na otazku, jestli prisli na to proc se ta agregace projevila tak drasticky... z te odpovedi vyplyva, ze se to stalo jen NEKTERYM uzivatelum (ano, co jsem tak slysel asi tak 80%), a tim padem se tim nebudou zabyvat... takze to je teda super... muzu se teda jit dat vycpat co ? To je teda pekne, mit takovej "pausal" na net o rychlosti nizsi nez modem (stahovani byvalo nekdy i 1,5kB/s)! SUX !
Nebo je taky dobra ta otazka s tim ISDN... a oni se divi ze to lidi "chtej" (I kdyz vecinou z donuceni otravnych telefonatu) ? Kdyz je to vsude porad sama reklama "Kupte si ISDN, muzete surfovat a telefonovat zaroven!", "Bez ISDN se zadna moderni domacnost neobejde", "Uz muzes byt pripojen stale, nemusis se odpojovat kdyz chci volat".. atd... Ale co takhle reklama na ADSL ???? Na tu asi zapomeli ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pesimista  |  16. 09. 2003 10:13  | 

Veškeré dosavadní jednání ze strany ČTc mě ujišťuje v tom, že:

ČTc = státní firma (většinový podíl je v rukou státu) tzn., že stát jako vlastník má zájem na maximalizaci zisku, neboť z něj získá poměrnou část + daně k zalepování děr ve státním rozpočtu.. Veškeré aktivity p. ministra Mlynáře a státní instituce ČTÚ jsou tedy protistátní, pokud povedou v důsledku ke snížení zisku ČTc, k čemuž již mimochodem dochází. K udržení zisku nejsou používány nástroje typu snížení počtu neproduktivních zaměstnanců, snížení nákladů apod. Současný management ČTc zapomíná na skutečnost, že podniká ve skleníkových podmínkách státem podporovaného monopolu, důvody viz výše. Je to uzavřený kruh. Nyní posílen odkupem Eurotelu Českým Telecomem.

Závěr: Zákazník je až na posledním místě a spolu s ostatními institucemi je jen protivnou vší, která otravuje na cestě k lepším a ziskovějším zítřkům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  16. 09. 2003 10:16  | 

Otazky jsou sice hezke, ale podle toho, jak takove online akce funguji, myslim, ze se odpovedi nedockame.

U takovych lidi je totiz potreba na ne tlacit a treba i desetkrat je doplnujicimi otazkami nutit, aby skutecne odpovedeli na puvodni dotaz - coz je vetsinou mozne maximalne v televizi (v te nasi ceske ovsem vetsinou ne).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  16. 09. 2003 12:47  | 

Tak nejak, rek bych ze se bude Berdar kroutit jak mastny had, bude to co se odpovedi tyce Vladanek Crhu verze 2.0. Chtelo by to nejaky live pokec ve studiu, at je videt jak se pan generalni reditel poti v zari reflektoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan Crhovic Vladanov  |  16. 09. 2003 13:11  | 

Vladan si jiz opsal otazky a pripravuje Berdara...zatim delaji beta testing...predpokladame ze Berdar bude pripraven na 100%.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  16. 09. 2003 13:38  | 

Tak zatim vidim 2 zodpovezene otazky a je to presne takova komedie, jakou jsem cekal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Sekora  |  16. 09. 2003 13:22  | 

Od 1. října 2003 Hypermarket Tesco v jednom nejmenovaném moravském městě mění podmínky pro své zákazníky. Každý zákazník, který chce nakupovat v Tescu musí zaplatit u vchodu pracovníkovi ochranky 80,- Kč, za to, že zákazník bude nakupovat v hypermarketu Tesco jen 2x za týden. Jestliže, nějaký zákazník přetáhne termín a bude chodit týdně do Tesca 3x a více bude platit za každý vstup do Tesca pracovníkovi ochranky jednorázový poplatek 25,- Kč.

Hypermarket Tesco zavádí tato opatření z důvodů, že zákazníci svými botami znečišťují podlahu Tesca, a tím pádem rostou náklady na čísticí prostředky k umývání podlahy.
Dále od 15. října hypermarket Tesco zavádí agregaci  WC. To znamená, že v době od 6 hodiny ranní do 22 hodiny smí použít WC jen 50 lidí. Ten kdo se na WC nedostane, bude muset udělat potřebu mimo budovu Tesca.

Nic proti hypermarketu Tesca nemám, rád tam chodím nakupovat, ale chci přirovnat tento fiktivní příklad na reálu, který Telecom zavádí u ADSL.

To bude švanda, až se přidají pekaři rohlíků a budou zavádět agragaci nebo nějaké limity, kdy a za kolik si rohlík může zákazník pekaře koupit.

Jsem zvědav, jak bude odpovídat generální ředitel Telecomu. Ale pokud by měl Telecom zavést například ve veřejnoprávní televizi pořad " Volejte Telecomu ", rád bych se Telekomu zeptal  :        " Vážený Telecome, myslíte si, že Evropská unie bude trpělivá a snážet vaši politiku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JH  |  16. 09. 2003 17:33  | 

Co  se agregace týka, tak je to běžný "postup" u mnoha poskytovaných služeb. Např. počet mycích linek pro automobily (na pumpě/čvrti/městě), počet sedadel ve vozech  a počet spojů v různé denní době (metro, vlak, bus), počet pokladen, nákupních košíků, prodavačů (např. ve výše zmíněném TESCU), průměr vodovodnícho potrubí, šířka vozovky/chodníku(počet jízdních pruhů), "proudová zatížitelnost" elektrických rozvodných sítí..... .

Zkrátka u všech hromadných služeb se agregace používá a proto mě překvapuje, jak se proti ní všichni ohrazují. Otázkou je pouze její přesná definice.

Pokud všichni v paneláku pustí naplno vodu, tak je jasné, že součet všech jednotlivých průtoků u nájemníků (= koncových uživatelů) mnohonásobně překračuje průtok na vstupu do domu (= poskytovaná kapacita). Přesto nikdo nekřičí, že chce mít vstupní potrubí o průměru třeba 2m.

JH

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PS  |  16. 09. 2003 23:48  | 

Problem bude spis v tom, ze vsechny tyto priklady na "agregaci" jsou dimenzovany tak, aby po vetsinu doby uspokojily vsechny zakazniky. Narozdil od agregace ČTc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JH  |  17. 09. 2003 10:31  | 

Přesně tak, je to otázka míry. El. a vodovodní rozvody jsou na tom "relativně" dobře (protože se platí za stažený objem - pokud by voda a elektřina byla za paušál bez limitu, tak by taky nestíhaly), u ostatních už "agregaci" většinou pociťujeme - denně nakupuju a stalo se mi pouze několikrát, že jsem nemusel čekat u pokladny. Nebo ranní a odpolední špičky na silnicích ( o pátečních a nedělních frontách nemuvě). S tím ale všichni souhlasí a neprotestují, protože si uvědomují, že je to o ceně ( je možné mít 100 pokladen místo 10, zaplatí to ale zákazník). Možná jsou mé informace špatné, ale 2Mb (holá konektivita) je v ceně kolem 10000kc (a kde jsou režie). Neagregovaná cena pro 512kb by pak byla 2500kč a s režií několikanásobně (2x-3x ???) více. Tím NEOBHAJUJU cenu od telekomu - pouze reaguju na hlášky typu "agregace je podraz, JÁ chci linku bez omezení,.." atd.

JH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  16. 09. 2003 13:44  | 

Takze zatim klasika:
1. na kazdou i sebejednodussi otazku odpovidat cca 5 minut
2. odpovidat na jinou otazku, nez ktera byla polozena
3. poprit otazku nebo zpusob, jak byla polozena (takhle otazka nestoji)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kix  |  16. 09. 2003 13:54  | 

prosim vás je tedy funkční ten onlin-rozhovor s GŘ Berdárem?

na chat.quick.cz  nic není, pouze upoutávka-----

A je po 1330

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  16. 09. 2003 13:56  | 

Musis se prihlasit (staci jako host) - ale je to uplne zbytecne, zatim odpovedel za 25 minut asi 5 otazek - a to tak, ze odpovidal marketingove nesmysly, ktere nemely s otazkou nic spolecneho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  16. 09. 2003 14:02  | 

Abys videl, ze o nic neprichazis - ukazka:

Otázka: Už víte co způsobilo tak obrovský pokles rychlosti při nedávném spuštění agregace ze strany ČTc? Jednalo se o nějakou neznámou chybu v síti ČTc?
Odpověď: K určitému krátkodobému poklesu rychlosti došlo pouze u některých uživatelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan Crhovic Vladanov  |  16. 09. 2003 14:33  | 

Tak tenhle CHAT jak ho lide z CTc kruhu nazyvaji byla pekna taskarice....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  16. 09. 2003 14:35  | 

No byla to legrace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  16. 09. 2003 14:43  | 

Nejvic jsem se tam asi smal kdyz se ho ptali jestli maji operatorky na hotline primy kontakt s techniky, protoze podle neoficialnich informaci jsou v pripade nahlaseni problemu jim akorat tak poslat mail.... Berdar rekl: "Ano, maji." Pak se tam ale ozvala primo jedna operatorka z CTc a ze "Pane rediteli, ja ale o zadnem kontaktu s techni ky nevim, nebo vy asi myslite jinou helpline linku...."  (pisu jak si to pamatuju, ale takhle nejak to tam zaznelo).

Co dodat, Berdar nezklamal, je to proste holt prolhana telekomacka svine. Cekat od zlutych dablu cokoli pozitivniho je myslim po zkusenosti s p. Berdarem na chatu zcela offtopic, tady pomuze jen hruba sila a direktivni regulacni narizeni CTU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  16. 09. 2003 14:47  | 

Nejvic jsem se tam asi smal kdyz se ho ptali jestli maji operatorky na hotline primy kontakt s techniky, protoze podle neoficialnich informaci jsou v pripade nahlaseni problemu odkazane jim akorat tak poslat mail.... Berdar rekl: "Ano, maji." Pak se tam ale ozvala primo jedna operatorka z CTc a ze "Pane rediteli, ja ale o zadnem kontaktu s techni ky nevim, nebo vy asi myslite jinou helpline linku...."  (pisu jak si to pamatuju, ale takhle nejak to tam zaznelo).

Co dodat, Berdar nezklamal, je to proste holt prolhana telekomacka svine. Cekat od zlutych dablu cokoli pozitivniho je myslim po zkusenosti s p. Berdarem na chatu zcela offtopic, tady pomuze jen hruba sila a direktivni regulacni narizeni CTU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  16. 09. 2003 14:50  | 

No me se libilo tohle:

Otázka: Jak se staví Telecom k návrhům ZUI? Můžete alespoň naznačit, jestli nové varianty, kteréhodlátepředstavit 23.září ministrovi Mlynářovi budou brát ohled na požadavky ZUI?

Odpověď: Bereme v úvahu všechny návrhy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  16. 09. 2003 15:10  | 

Jo, to bylo taky dobry.

Tohle je to o cem jsem mluvil nahore:
Otázka:
Dobry den, proc nemaji infolinky(minimalne vedouci smeny v pripade zavazneho problemu zakaznikaci v sitiCTC) moznost primeho kontaktu s techniky CTC a maximalne jim mohou poslat tak mail??
Odpověď: Mají. Máte-li konkrétní stížnost na konkrétního člověka, pošlete mi prosím mail.

Na to mu oponovala ta telefonistka, ze dela v CTc na helplajne a ze o zadnem primem kontaktu s techniky nevi .

Tomu rikam utok ze zalohy (resp. z vlastnich rad ). Chtelo by to stahnout do hospody nejakeho technika z CTc, udelat s nim nejaky nezavazny anonymni rozhovor a ten pak zverejnit na netu, aby lidi vedeli jake jsou OPRAVDOVE, Crhovou nebo Berdarovou hubou nezamlzene pomery uvnitr CTc.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  16. 09. 2003 15:14  | 

No ja pred 14 dny sedel v hospode se 3 techniky Telecomu a to co rikali by se publikovat nedalo :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  16. 09. 2003 15:16  | 

Vite ze napriklad technici Telecomu nemaji v praci pristup k Internetu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netm@ster  |  16. 09. 2003 16:43  | 

Neni technik jako technik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  17. 09. 2003 12:55  | 

No jist, s tim souhlasim. Nekteri ho doufam maji :))

Ja mluvil o tech, co obcas take vyrazeji do terenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  16. 09. 2003 16:12  | 

Ale dalo.... povidej, prehanej Mne by treba zajimalo jak je to s cenou za nakup technickeho vybaveni, jestli ji maji stejnou/vyssi (pry ze berou mensi objemy nez zbytek evropskych Telekomu), jake jsou REALNE naklady na udrzbu linky (v pripade ze by se uzakonil local loop unbundling s providerama, urcite by Telecom nasadil nehorazne ceny za pronajem a argumentoval tim jak ho to udrzet draty v zemi nezkorodovane stoji strasny majlant) atd. atd. Poptejte se jich, sepiste to a hodte klidne nekam na web, at se nam nevedomym, hloupemu stadu ucastniku otevrou oci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  16. 09. 2003 17:09  | 

To jsem se ptal ja, jelikoz presne to, ze nemaji ZADY JINY KONTAKT, nez MAIL jsem se dozvedel po cca 14ti dnech urgovani nefunkcnosti ( nebo spis zablokovani) domeny na ktere mimichodem sidlil i asdlreconnect. IOL(CTC) zablokoval IP serveru na kterem mimo zmineneho bezi i nekolik set dalsich hostovanych webu pomerne dost remomovanych firem. Jelikoz jedna nase spriznena byla mezi nimi, jali jsme se situaci nejak resit a patrat, proc to nejede s celyho IOL( ADSL,dial-up apod) i odjinud kde byly v ceste routery CTC. cca 8krat za jeden tyden jsem volal na IOL a vzdy slecna rekla, ze to predava technikum, upozornil jsem ji ze to urguju uz ponekolikate ale asi jen pokrcila rameny. Nakonec z jedne vylezlo, ze oni jen napisi mail a ani vedouci oddeleni a nikdo na HL NEMAJI KONTAKT NA TECHNIKY CTC jinak nez tim mailem(uplne stejnym, jako je na strankach CTC a IOL). A na vsech ostatnich infolajnach je to na 99procent stejne. Zadny technik CTC mi NIKDY nezavolal zpatky.

Maprosto stejny problem byl tehdy pri presmerovani ROOTU temer celeho webhostingu IOL(CTC) na neci homepage...nekdo to zacal resit nejdriv tak za tyden

 Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  16. 09. 2003 17:10  | 

To jsem se ptal ja, jelikoz presne to, ze nemaji ZADY JINY KONTAKT, nez MAIL jsem se dozvedel po cca 14ti dnech urgovani nefunkcnosti ( nebo spis zablokovani) domeny na ktere mimichodem sidlil i asdlreconnect. IOL(CTC) zablokoval IP serveru na kterem mimo zmineneho bezi i nekolik set dalsich hostovanych webu pomerne dost remomovanych firem. Jelikoz jedna nase spriznena byla mezi nimi, jali jsme se situaci nejak resit a patrat, proc to nejede s celyho IOL( ADSL,dial-up apod) i odjinud kde byly v ceste routery CTC. cca 8krat za jeden tyden jsem volal na IOL a vzdy slecna rekla, ze to predava technikum, upozornil jsem ji ze to urguju uz ponekolikate ale asi jen pokrcila rameny. Nakonec z jedne vylezlo, ze oni jen napisi mail a ani vedouci oddeleni a nikdo na HL NEMAJI KONTAKT NA TECHNIKY CTC jinak nez tim mailem(uplne stejnym, jako je na strankach CTC a IOL). A na vsech ostatnich infolajnach je to na 99procent stejne. Zadny technik CTC mi NIKDY nezavolal zpatky.

Maprosto stejny problem byl tehdy pri presmerovani ROOTU temer celeho webhostingu IOL(CTC) na neci homepage...nekdo to zacal resit nejdriv tak za tyden

 Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  16. 09. 2003 17:10  | 

To jsem se ptal ja, jelikoz presne to, ze nemaji ZADY JINY KONTAKT, nez MAIL jsem se dozvedel po cca 14ti dnech urgovani nefunkcnosti ( nebo spis zablokovani) domeny na ktere mimichodem sidlil i asdlreconnect. IOL(CTC) zablokoval IP serveru na kterem mimo zmineneho bezi i nekolik set dalsich hostovanych webu pomerne dost remomovanych firem. Jelikoz jedna nase spriznena byla mezi nimi, jali jsme se situaci nejak resit a patrat, proc to nejede s celyho IOL( ADSL,dial-up apod) i odjinud kde byly v ceste routery CTC. cca 8krat za jeden tyden jsem volal na IOL a vzdy slecna rekla, ze to predava technikum, upozornil jsem ji ze to urguju uz ponekolikate ale asi jen pokrcila rameny. Nakonec z jedne vylezlo, ze oni jen napisi mail a ani vedouci oddeleni a nikdo na HL NEMAJI KONTAKT NA TECHNIKY CTC jinak nez tim mailem(uplne stejnym, jako je na strankach CTC a IOL). A na vsech ostatnich infolajnach je to na 99procent stejne. Zadny technik CTC mi NIKDY nezavolal zpatky.

Maprosto stejny problem byl tehdy pri presmerovani ROOTU temer celeho webhostingu IOL(CTC) na neci homepage...nekdo to zacal resit nejdriv tak za tyden

 Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  16. 09. 2003 17:14  | 

To jsem se ptal ja, jelikoz presne to, ze nemaji ZADY JINY KONTAKT, nez MAIL jsem se dozvedel po cca 14ti dnech urgovani nefunkcnosti ( nebo spis zablokovani) domeny na ktere mimichodem sidlil i asdlreconnect. IOL(CTC) zablokoval IP serveru na kterem mimo zmineneho bezi i nekolik set dalsich hostovanych webu pomerne dost remomovanych firem. Jelikoz jedna nase spriznena byla mezi nimi, jali jsme se situaci nejak resit a patrat, proc to nejede s celyho IOL( ADSL,dial-up apod) i odjinud kde byly v ceste routery CTC. cca 8krat za jeden tyden jsem volal na IOL a vzdy slecna rekla, ze to predava technikum, upozornil jsem ji ze to urguju uz ponekolikate ale asi jen pokrcila rameny. Nakonec z jedne vylezlo, ze oni jen napisi mail a ani vedouci oddeleni a nikdo na HL NEMAJI KONTAKT NA TECHNIKY CTC jinak nez tim mailem(uplne stejnym, jako je na strankach CTC a IOL). A na vsech ostatnich infolajnach je to na 99procent stejne. Zadny technik CTC mi NIKDY nezavolal zpatky.

Maprosto stejny problem byl tehdy pri presmerovani ROOTU temer celeho webhostingu IOL(CTC) na neci homepage...nekdo to zacal resit nejdriv tak za tyden

 Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  16. 09. 2003 14:47  | 

Tak tady jsou otazky a odpovedi z chatu:

http://www.dsl.cz/index.php?akce=98

Je tam ovsem jenom to, na co reditel uvolil odpovedet, otazek bylo minimalne 100, on si nektere vybral a na ne po svem odpovedel. V prumeru mu kazda odpoved trvala v radu minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan Crhovic Vladanov  |  16. 09. 2003 15:01  | 

hm. ja dal dve otazky a nic.1) ja se ho zeptal na upresneni poctu zakazniku kterych se tykalo drasticke snizeni rychlosti po agregaci . .protoze .v predchazejici odpovedi pouzil ,některých uživatelů'...

2)Kolik zakazniku z 10% kteri prekracuji 10GB maji pripojeni ADSL profi...

 

A divam se na www.dsl.cz kde nic tu nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tamo  |  16. 09. 2003 15:53  | 

Zodpoví Berdár dotazy uživatelů ADSL? NE, nezodpovi. Jaky byl vlastne smysl tohohle rozhovoru? Berdar neopovedel VUBEC na nic. K cemu nam jsou odpovedi typu "To neni pravda" bez dalsiho vysvetleni? Chtel bych ho videt v Kotli na Nove (nejsem do Novy zazrany, ale atmosfera v Kotli obcas stoji za to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stealth  |  17. 09. 2003 11:39  | 

Po precteni otazek na webu zive, jsem si rekl, ze jde konecne o prime otazky, na ktere snad ani nejde mlzive odpovedet. Jenze po precteni polozenych otazek a odpovedi, jsem se zase vratil do krute reality. Nepresne polozene otazky a mlzive odpovedi, ktere neprinasi zadnou uzitecnou informaci. Telecom zase mlzi a mlzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test Wi-Fi mesh

Nejlepší hodinky pro všechny aktivity

Důležité aplikace na cesty

Jak streamovat video na Twitch