Ano, značka je důležítá.
Co se ale stane, když obchod nedodrží např. dodací lhůtu, a naprosto nehorázně ji překročí?
Nebo se tváří levně, ale jakmile Vám to dojde k Vaším rukám...
Nakoupil jsem párkrát mimo svůj vlastní obchod, ale musím projevit zklamání.
Tak např.:
www.gradapublishing.cz - objednával jsem v listopadu 99 jistý titul. Po dvou měsících čekání jsem urgoval svou objednávku, a po dalších dvou měsících mi došla má vysněná kniha. A za cenu, která již neodpovídala aktuální tržní.
Nebo jiný příklad:
www.enc.cz - zde jsem viděl levné TWIST kupóny - díky používání freemailu na centrum.cz.
Jaké překvapení bylo, že zaslání kupónu příjde na 100Kč! Ptal jsem se na to, a potvrdili mi to. Tedy nyní šlo o značku.
No pardon, ale to je mi e-byznys.