Proto jsem psal, že C# programátor to pokládá za nesmysl, bohužel ale i Microsoft. Zkuste si na nějakém počítači to zvětšení a pak se zkuste v systému/aplikacích pohybovat. Budete narážet neustále. A když budou dobře texty, tak třeba nepůjdou mačkat tlačítka, klikat do políček nebo něco odroluje a nepůjde se k tomu dostat.
V Androidu se sice zvětšuje, ale protože rozměry jsou relativní, tak to funguje. Samozřejmě můžete použít i absolutní, když jste odchovanec Windows. Ale systém i doprovodné aplikace to od začátku relativní pozicování respektují, a proto chodí na nejrůznějších rozlišeních a můžete si i pro různá rozlišení udělat různá UI (od začátku).
Ve Windows si sice vývoj pro různá rozlišení udělat taky po novu můžete, ale nikdo to nedělá. Ani Microsoft. Jistě, moderní aplikace. Ale kdo je píše? A kdo je píše správně? A když už máte moderní aplikaci od Microsoftu, tak zjistíte, že běží jinak, než když si ji napíšete sám (protože je to doteď nedoladěný). Ono ostatně myšlenka desktopu, kde je UI singlethread jako na mobilu, je ujetá od začátku stejně jako zbytek snahy převést mobilní UI ve W8 na desktop.
O vektorových ikonách jste se pro jistotu nezmínil - to je elementární a jednoduchá věc, která dodnes ve Windows není a od toho se odvíjí i celý zbytek a tedy i možnost přechodu na jiná rozlišení, než HD a FullHD. Ostatně zkuste si nainstalovat současná Windows na 1024x768 nebo 800x600... brzy zjistíte, že je "něco špatně" a že narazíte do zdi už s holým systémem. A teď si představte, že vám je 50 a budete si chtít ty texty na displeji noteboku zvětšit, protože už blbě vidíte... narazíte na stejný problém a nepoužitelnost. A takový člověk pak samozřejmě desktop (s Windows) odepíše. Je to jeden z důvodů. proč si lidi domů PC už nekupují.
Názor byl 1× upraven, naposled 02. 08. 2016 01:52