Dostat se z dlouhodobého poklesu mezi jedny z nejnavštěvovanějších realitních portálů v Česku se stovkami tisíc návštěv měsíčně? Právě takové zkušenosti s Topranker.cz má jeden z našich klientů.
Přečtěte si následující případovou studii SEO, která vám tento zajímavý příběh přiblíží. SEO studie vám ukáže, co může naše optimalizace pro vyhledávače obnášet a jaké výsledky z ní plynou.
Bez zkušeností Toprankeru.cz by tento web klesal dál…
Web eurobydleni.cz se ve chvíli, kdy nás jeho majitel oslovil s žádostí o jeho optimalizaci, nenacházel ve zrovna nejlepším stavu. Již více než rok zaznamenával úbytek návštěvníků a služby stávající SEO agentury na této skutečnosti nic nezměnily.
Majitel se proto rozhodl svěřit péči o web nám. Slovo dalo slovo a zanedlouho jsme se pustili do práce. Naším prvořadým úkolem pak bylo diagnostikovat, co je s webem špatně. Zanedlouho vypluly na povrch následující skutečnosti:
-
Řada stránek webu nebyla vůbec zaindexována. Další stránky (např. technické) byly naopak indexovány zbytečně. Některé se opakovaly a postrádaly kvalitní obsah.
-
Vnitřní odkazování se mnohokrát na téže stránce zbytečně opakovalo a nerespektovalo hierarchii těch nejdůležitějších a prioritních stránek.
-
Vstupní stránky nebyly řádně optimalizovány pro vhodná klíčová slova.
-
Rich Snippets zcela chyběly .
-
Meta tagy nebyly optimalizovány a měly jen malou informační hodnotu.
-
Na webu jsme našli řadu prohřešků proti uživatelské přívětivosti (jak je důležitá, můžete číst zde). Chyběly rovněž prvky, které by prodlužovaly dobu opuštění stránky (například návrh dalších zajímavých nemovitostí).
-
Web neměl SSL certifikát.
-
V odkazovém profilu převažovaly komerční anchory.
Za tohoto stavu byla organická návštěvnost webu pouhých 36 524 návštěvníků za měsíc. To není na celorepublikový realitní portál mnoho.
Výsledky naší práce
Dvěma slovy: velmi dobře. Pro více než 1000 relevantních klíčových slov se klientův web probojoval do TOP 10 v 95 % případů. Přímo do TOP 3 pak v 56% případů!
Podívejte se na neustálý růst organické návštěvnosti od 1. 4.2019 do 29.5.2021. K danému datu (a to ještě není celý měsíc u konce) registruje web 408 000 unikátních návštěv z Googlu a Seznamu za měsíc.
Také viditelnost webu ještě významně vzrostla. Graf níže ukazuje růst klíčových slov, pro která je web viditelný, stejně jako pozitivní vývoj jejich pozic ve výsledcích vyhledávání.
Porovnáte-li výsledek s předchozím obrázkem z roku 2019, uvidíte, že počet klíčových slov v TOP 3 se zčtyřnásobil z 513 na 2136.
Utěšený je také růst odkazujících domén, viz obrázek níže.
Naše práce přinesla ovoce. Aktuálně je Eurobydlení co do návštěvnosti na 4. místě v zemi. Před ním jsou již jen ta nejzvučnější jména jako Bezrealitky, Reality Idnes a Sreality.
A ačkoliv může pozice konkrétních klíčových slov v čase kolísat, i tak následující obrázek rámcově ukazuje, že naše SEO se účinkem neminulo. I u klíčových slov s vysokou konkurencí si klientův web vede skvěle.
Na závěr této SEO případové studie pak přikládáme i hodnocení samotného zákazníka.
Ing. Šulc Marek
Eurobydleni.cz
Náš web měl dlouhodobý problém s klesající návštěvností, spojený s přechodem na responzivní verzi i s nízkou kvalitou služeb původní SEO agentury. Potřebovali jsme ukončit pokles návštěvnosti a vrátit se na naše původní pozice, případně je i překročit.
Služby Toprankeru můžu doporučit všem, kteří to se svým projektem myslí vážně a chtějí ten nejlepší poměr ceny a výkonu. Pokud si do SEO nemůžete dovolit investovat statisíce, svěřte se do rukou právě Toprankeru! I s ekonomicky úsporným budgetem dosáhnete velmi dobrých výsledků!