Zkušenosti s Topranker.cz – jak hodnotí spolupráci jeden z českých realitních portálů?

6
Fotogalerie

Dostat se z dlouhodobého poklesu mezi jedny z nejnavštěvovanějších realitních portálů v Česku se stovkami tisíc návštěv měsíčně? Právě takové zkušenosti s Topranker.cz má jeden z našich klientů. 

Přečtěte si následující případovou studii SEO, která vám tento zajímavý příběh přiblíží. SEO studie vám ukáže, co může naše optimalizace pro vyhledávače obnášet a jaké výsledky z ní plynou.

​Bez zkušeností Toprankeru.cz by tento web klesal dál…

Web eurobydleni.cz se ve chvíli, kdy nás jeho majitel oslovil s žádostí o jeho optimalizaci, nenacházel ve zrovna nejlepším stavu. Již více než rok zaznamenával úbytek návštěvníků a služby stávající SEO agentury na této skutečnosti nic nezměnily.

Majitel se proto rozhodl svěřit péči o web nám. Slovo dalo slovo a zanedlouho jsme se pustili do práce. Naším prvořadým úkolem pak bylo diagnostikovat, co je s webem špatně. Zanedlouho vypluly na povrch následující skutečnosti:

  • Řada stránek webu nebyla vůbec zaindexována. Další stránky (např. technické) byly naopak indexovány zbytečně. Některé se opakovaly a postrádaly kvalitní obsah.

  • Vnitřní odkazování se mnohokrát na téže stránce zbytečně opakovalo a nerespektovalo hierarchii těch nejdůležitějších a prioritních stránek.

  • Vstupní stránky nebyly řádně optimalizovány pro vhodná klíčová slova.

  • Rich Snippets zcela chyběly .

  • Meta tagy nebyly optimalizovány a měly jen malou informační hodnotu.

  • Na webu jsme našli řadu prohřešků proti uživatelské přívětivosti (jak je důležitá, můžete číst zde). Chyběly rovněž prvky, které by prodlužovaly dobu opuštění stránky (například návrh dalších zajímavých nemovitostí).

  • Web neměl SSL certifikát.

  • V odkazovém profilu převažovaly komerční anchory.

Za tohoto stavu byla organická návštěvnost webu pouhých 36 524 návštěvníků za měsíc. To není na celorepublikový realitní portál mnoho.

​Výsledky naší práce

Dvěma slovy: velmi dobře. Pro více než 1000 relevantních klíčových slov se klientův web probojoval do TOP 10 v 95 % případů. Přímo do TOP 3 pak v 56% případů!

Podívejte se na neustálý růst organické návštěvnosti od 1. 4.2019 do 29.5.2021. K danému datu (a to ještě není celý měsíc u konce) registruje web 408 000 unikátních návštěv z Googlu a Seznamu za měsíc.

drHbNq19_o (2).png

Také viditelnost webu ještě významně vzrostla. Graf níže ukazuje růst klíčových slov, pro která je web viditelný, stejně jako pozitivní vývoj jejich pozic ve výsledcích vyhledávání.

Porovnáte-li výsledek s předchozím obrázkem z roku 2019, uvidíte, že počet klíčových slov v TOP 3 se zčtyřnásobil z 513 na 2136.

NitQJdJN_o (2).png

Utěšený je také růst odkazujících domén, viz obrázek níže.

oMcEdn7o_o (1).png

Naše práce přinesla ovoce. Aktuálně je Eurobydlení co do návštěvnosti na 4. místě v zemi. Před ním jsou již jen ta nejzvučnější jména jako Bezrealitky, Reality Idnes a Sreality.

yKNCpogY_o (1).png

A ačkoliv může pozice konkrétních klíčových slov v čase kolísat, i tak následující obrázek rámcově ukazuje, že naše SEO se účinkem neminulo. I u klíčových slov s vysokou konkurencí si klientův web vede skvěle.

D0vQYVqc_o (1).png

Na závěr této SEO případové studie pak přikládáme i hodnocení samotného zákazníka.


Ing. Šulc Marek

Eurobydleni.cz

Náš web měl dlouhodobý problém s klesající návštěvností, spojený s přechodem na responzivní verzi i s nízkou kvalitou služeb původní SEO agentury. Potřebovali jsme ukončit pokles návštěvnosti a vrátit se na naše původní pozice, případně je i překročit.

Služby Toprankeru můžu doporučit všem, kteří to se svým projektem myslí vážně a chtějí ten nejlepší poměr ceny a výkonu. Pokud si do SEO nemůžete dovolit investovat statisíce, svěřte se do rukou právě Toprankeru! I s ekonomicky úsporným budgetem dosáhnete velmi dobrých výsledků!

Určitě si přečtěte

Články odjinud