Zkušenosti s přehrávači NAPA

Diskuze čtenářů k článku

Pawel Strakoff  |  26. 09. 2002 22:43

Neni to nijaka znacka, ja ho sehnal za 3k, v electrocity v hypermarketech ho prodavaji za 4+k, ale v normalnich obchodech za 3,3-4k, takze je jen o trochu drazsi nez recenzovane.

Mam ho uz cca pulroku, posloucham style m v prumeru 30-50 hodin tydne, pouzivam NiMH akumulatory GP 1600 mA( vydrzi u mp3 cd cca 10-15 hodin, u audio cd kolem 5 hodin). Mechanika cte bezchybne, jen obcas preskakujou skladby na mem CDRW na kterem mam par skrabancu a ktery jsem tak 5x prepalil, CDR a audio CD jsou bez problemu. Zvuk je bez problemu (uzivam koss porta pro). Nejvice postradam moznost Resume a ovladani na pretaceni a hlasitost na kabliku. Ale za ty penize nejlepsi koupe a asi neni tak "noname" jako recenzovane.

Jen muj nazor a rada, nic vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EKRIZE  |  26. 09. 2002 16:10

a nevite co delat?

ta potvurka proste slouzi na dlouhe zimni vecery, pripominaje stare doby skodovkaru - premlouvani, ukecavani, vyhrozovani, vztekani se a znova premlouvani, ..., ..., az do uplneho vycerpani a rezignace, ci naopak obcasnemu rozjasanemu hura, kdyz se vam "chytne" nebo to dokonce "JEDE"!!!!!

Rozhodne prostredek proti nude a co hlavne, uci Vas se opet radovat z obycejnych veci, jako napr. ze to "obcas funguje"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  24. 09. 2002 17:13

... a co říkáte na FIRST (viz. odkaz) - za 2800 s DPH to jde,ne??
http://www.12345.cz/first-mpcd2040.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  24. 09. 2002 13:22

Mam napu 316 už skoro rok a zatím v poho. Přežila už i pár pádů. Je pravda že občas některé cd(mp3) nechce načíst, ale po vypnutí a zapnutí se vždy chytne (u klasických cd nevim to jsem tam snad ani nezkoušel) . Jediný co mi vadilo(kromě barvy) bylo že "dálkový" ovladač funguje jen při nezablokovaných tlačítkách na přístroji (takže asi po týdnu jsem ho přestal používat). Jinak za ty prachy jsem spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sc666  |  25. 09. 2002 10:09

myslel jsem jestli to neni bug jen na ty my masine - ale zejvne ne - proste to nekdo nedomyslel, skoro tak tlacitko hold na tele prehravace ztraci smysl... ostatni namitky muzu potvrdit,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  24. 09. 2002 08:55

že 316ka pojme až 4x víc hudby než MD. A jestli jo, nedovedu, lépe řečeno nechci si představit tu kvalitu. Na MD se v režimu LP4 vejde 320 minut hudby, takže se na 316ku vejde 1264 minut hudby neboli 21 hodin? Pochybuju. A vůbec, už předem se mi dělá špatně z těch MP3 v kvalitě < 128 kbps, poslouchaný na sluchátkách za 200 korun, přebuzený, zkreslený, zborcený, středový zvuk no fuj. Co se týče výdrže baterie, 1 baterie na 1 CD to je neúnosné, u MD mi vydrží 1 baterka (nabíjecí 1800 mAh) týden opravdu tvrdého poslouchání na Koss porta pro. No prostě lidi, možnost je jenom jedna. Nahrávací MD a pořádná sluchátka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tb  |  24. 09. 2002 10:53

No neviem, zda sa mi ze trosku to mas popletene, najprv nadavas na mp3 v kvalite 128kb a potom si vychvalujes kompresiu atrac LP4??? Nechcem do toho rypat, ale LP4 by tak zhruba mohlo odpovedat kvalite 64kbit MP3 (no dobre, tak 96kbit, ale urcite nie viac). Na jedno 8cm CD sa zmesti cca 200-220 MB dat, to je cca 3.5 hodiny hudby v kvalite 128kbps. Ak pouzijes VBR, tak sa ti tam zmesti priblizne 3.5 hodiny hudby v kvalite porovnatelnej s MD. Na jedno MD je toho cca 70 minut (+- 5minut) , takze pomer 1:3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ace  |  24. 09. 2002 16:21

 FLAME ON

... a to nemluvim o tom, ze jedno cd s mp3 vypalim na 40x vypalovace behem okamziku... a jak dlouho trva, nez nahraju 70 minut muziky na MD? hmmm??? ze by 70 minut? tak to sorry, ale na to nemam ani cas, ani chut

a kolik ze penez utratim za netMD, ktery se u nas jeste ani neprodava? cca 15kkc? dekuji, nechci... sony je v tomto smeru prilis nabubrela... divim se, ze vubec prisla s necim, jako dcj01 mp3 discman

 FLAME OFF

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  24. 09. 2002 11:33

Uz se da koupit prenosnej MD s USB? A od nekoho jinyho nez od Sony? Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uzivatel  |  24. 09. 2002 14:59

Ach jo

1....i k 316 se dají připnout dobrá sluchátka ...opravdu ...věř mi ...MCD380 má dokonce má nezesílený LineOut (kámoš ho má přes to připojený do domácího kina na přehrávaní MP3) 

2. ...mno, zhruba 12-18 hodin v MP3 na Cd v >= 128, VBR, ano ...a to je dnes dobrá kvalita ...opravdu ...chceš-li lepší, musíš kupovat Vinyly, ale zcela zaručeně né MD ...pobavils 

3....a to s tou baterkou ti opravdu nevěřím ...vím to ...svůj MD Aiwa jsem po zakoupení 380 zabalil a dal do skříně ...teď to nemá cenu se hádat, ale už i z kin zmizely reklamy na MD, už jsou mimo (nebyl to špatný nápad ale Sony si to zaplácalo ze začátku tím že neposkytovalo licence, a vývoj je dnes již jinde)

howgh

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimmy McKolouch  |  24. 09. 2002 00:15

Mam Napu 316 asi 4 mesice a me zkusenosti jsou nasledujici :

Prehraje bez problemu vse, cim ho nakrmim. To, co neprehraje, je az takovy shit, ze mi ho neveme ani vypalovacka. Po cca 14 dnech pouzivani pristroji chcipl display - nesvitily dve rady bodu. Reklamoval jsem to a za tri dny jsem mel novy prehravac. Ten ma display zatim skoro v poradku, ale reaguje velice pomalu a lenive, znaky se dlouho rozsvecuji a jsou malo kontrastni. Sem tam znaky skoro zmizi z displeje. Osobne to vidim na spatny kontakt nekde na ceste k displeji nebo na nejaky svod, ktery se mozna da odstranit vycistenim. Mozna to budu reklamovat znovu, az to umre uplne, nebo to jen opravim - jeste nevim. Co se tyce kvality zvuku, tak ja osobne si myslim, ze je naprosto dostatecna. Pouzivam jej doma pripojeny k zesilovaci a v aute pripojeny k autoradiu (upravenemu). V obou pripadech je stejne vzdy prostredi plne sumu a hluku, takze nehrozi nejake vychutnavani "dobre lokalizovanych stredu" a podobnych blbosti. Proste se posloucha muzika a k tomu ten aparat koneckoncu je. Hraje minimalne stejne dobre jako muj gramec s magnetodynamickou prenoskou a neposkrabanymi deskami. V aute hraje podstatne lepe nez magnetak. Za ty prachy je to pristroj k nezaplaceni.

Jeste jedna zkusenost : Do auta jsem si vyrobil drzak na palubni desku. Snazil jsem se o to, aby se minimalne prenasely vibrace z auta do prehravace. Vyrobil jsem pomerne presny drzak z plastu obaleny molitanem a vysledek se dostavil - nefungovalo to. Prehravac nedokazal nacist skladbu v mp3 do bufferu, chroustalo to, prskalo to - proste hnus. Tak jsem se vratil k osvedcene metode - discmana drzi za jizdy spolujezdec a za tlumeni vibraci je plne zodpovedny. To funguje vzdy. Pak se stalo, ze jsem nechal auto na opravdu prudkem slunci a ten muj drzak se zdeformoval - to znamena roztahl se a moliten ztratil kontakt s discmanem. Cele to funguje jen natolik, aby pristroj nespadl na zem. A je po problemu - hraje to. Takze muzu doporucit : pokud budete delat neco takoveho jako ja, tedy drzak na palubku do auta, tak to podeprete vicemene jen zdola a ze strany jen volne. Pokud bude prehravac ve skoro svisle poloze, tak to bude fungovat. Jeste podotykam, ze mam diesla. U  kamarada v jeho benzinovem aute ten prehravac muze lezet kdekoliv a hraje bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borg  |  23. 09. 2002 22:14

Zdarec

Myslim, ze za ty penize to nestoji! Nejsem zadny bohac, ale nez "vyhodit 3000,-Kc" za tohle, tak si radsi priplatim 1000-2000,- Kc a koupim spolehlivy model od iRiver/Soul/... ktery slape i po roku jako novy {cte vsechno a nepreskakuje}.

Vlastnik SoulDMP201 {100USD}.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  23. 09. 2002 16:38

Nazdarek lidicky,

vrta me hlavou, jestli nekdo tyto neznackove discmany v CR opravuje. Stojim totiz pred volbou, jaky typ si koupit - jestli neznackovy SLIM X s podporou WMA, nebo znackovyho Panasonica jenom s podporou MP3.

Jestli s tim mate nekdo zkusenost, mejlnete mi.

Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xax  |  23. 09. 2002 21:57

no neviem aky je ten Panasonic, ale bude to asi riadny shit (podla tych co som videl). Taky kompromis by sa mi velmi nepacil, i ked uznavam, ze nebolo by zle mat zarucnu opravu. Ja mam Riovolt PSX100 (co je oemovany vyrobok Iriver-vyrobcu slimx, len sa predaval v amerike pod inou znackou) uz viac ako rok a nemal som najmensi problem s poruchovostou. Precital vsetky disky, nikdy nezamrzol, nikdy nedekodoval mp3 chybne, ma to vyborny zvuk. Nieze by som robil reklamu, ale tvorcovia si naozaj zasluzia pochvalu za tento vyrobok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mastodonto  |  23. 09. 2002 16:08

Ne vážně, Napa je naprosto v klidu. Když chce někdo audio discman, at si ho koupí, ale mp3 na něm šlapou supr. Ty sluchátka fakt shit, ale cena tomu odpovídá a výstup to zachraňuje. No a když se budete chovat jako prase k čemukoli, tak se to rozbije i když to stojí třeba 10k.

Takže Napa zdar..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uzivatel  |  23. 09. 2002 11:18

     Používám „dražší“ verzi NAPy od Verbatinu (v době nákupu dražší o 400 Kč než NAPA), něco přes dva měsíce. Myslím že za ty peníze je to excelentní přístroj.
     Nemohu posoudit přehrávání Audio, používám ho jen na MP3. A výtky mám jen k tomu, že z InLine ovladače jde udělat jen PowerOff a ne ON  (což vás nutí vždy vytáhnout přístroj a zapnout ho manuálně) a že není otřesuvzdorný během načítání TOCky. Během provozu je ale tak úžasně otřesuvzdorný, až se někdy divím (pracuje tak že roztočí CD, načte 8 minut dopředu a pak ho zastaví).
     Co se týká medii (zrovna jsem se dívalJ), nejsou už bez škrábanců (používám jen CDRW), ale žádné přeskakování, jen média nad 210 MB (např. GigaMaster) mají někdy problémy (asi problém s hustotou stop), tak používám menší kapacity.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
"řadový uživatel"  |  23. 09. 2002 10:29

Článek beru jako výčet vlastností, které se dají "za ty prachy" očekávat .

Moje zkušenost - zakoupil jsem to 13-ti leté dceři, se třemi mp3 disky si vystačila na celou dovolenou, a jakmile měla "otlačené uši", půjčil jsem si ho já. Nabíjení 15hodin = ideální přes noc.
Pro poslech doma je samozřejmě určena jiná sestava, ale takhle na cesty = naprosto dostačující.

A protože tyto "hračky" nosí mládež i do školy, s aktovkama a batůžkama se mrskne do šatny u jídelny, jsem rád, že výrobci pamatují i na tento tržní segment, případná ztráta pak není tak vysoká.   

Mějte se pohodičkově... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ace  |  23. 09. 2002 10:13

jak tak koukam, jsou to pekny krapy :)

sice jsem do sveho playeru investoval podstatne vic penez (slimx), ale zadny takovy clanek bych o nem napsat nemohl, protoze je i po nekolikamesicnim pouzivani v naprosto perfektnim stavu a funguje tak jak ma (knock knock na drevo :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa  |  23. 09. 2002 12:03

Tak to rád slyšim, protože ve čtvrtek mi ho přiveze bratranec z USA a za cenu 140 USD to nijak drahý neni, ale asi se nevyplatí si pro něj doject . Snad mi bude slouit stejně dobře jako Tobě. Teď jenom doufam, že už brzy dodělají podporu MP3Pro, řekli mi, že na tom pracujou. Čau, Vláďa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sc666  |  25. 09. 2002 10:24

muzete nekdo dat tip kde sehnat riovol v CR? dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  26. 09. 2002 11:13

Prave pred par dny jsem nekde cetl ( mozna v cas. Computer ), 6e podpory mp3pro se asi v dohledne dobe u prehravacu nedockame!!!! Uvidime jak to bude, ale nebyl bych moc optimisticky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xax  |  23. 09. 2002 21:51

Presne tak ja mam 1,5 roka Riovolt PSX100 cize Iriver IMP100 (predchodca slimx) a nemam problem. Funguje perfektne, zvyk vyborny, cita vsetko vydrzi 12 hod na 1500 mAh akumulatory, co je myslim slusne. Teraz toho vie ovela viac ako ked som ho kupoval.

Proste zda sa ze Iriver je dominantny vyrobca mp3cd prehravacov a napriek snahe vyrobcov beznej spotrebnej elektroniky (Sony, Philips, Panasonic) este nejaky cas ostane, lebo zatial ho nedokazali prekonat. (Toto neberte ako zamienku na flamewar).

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hnizdo  |  23. 09. 2002 09:30

NAPA DAV-316 hraje skvele s prijemnymi vyraznymi basy, ale se sluchatky KOSS KSC-55. Sluchatkovy vystup je mirne zasumeny, ale u sluchatek s nizsi impedanci a mensi citlivosti sum neni ani v tiche mistnosti slysitelny (ERGO-2). Koneckoncu, tohle je portable, venku jste radi, kdyz vubec neco slysite :) Dale pristroj nenacte CD, pokud cteni TOC doslo k nejakemu otresu - kousne se. Napa precte multisession CD, pouze pokud je tam jen jedna session :) Prehravat CDDA lze prakticky pouze s vypnutou cache. Jinak Napa audio data pri prehravani CDDA nejak mizerne komprimuje a vazna hudba, jazz, vokaly atd. jsou hrozne zkreslene. To se samozrejme netyka MP3.

Zadne jine chyby jsem nezaznamenal. Takovej RioVolt je urcite lepsi, ale taky 3x drazsi :)

Hnizdo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Danek  |  23. 09. 2002 08:22

Mam prehravac NAPA DAV316 a vyskytuji se stejne chyby jako autorovi clanku, ale jak napsal na konci "Také co byste za ty peníze chtěli…"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor