Životní cyklus služeb Dell

Společnost Dell rozšiřuje záběr svých služeb.
Životnost svých PC počítá Dell na čtyři roky a již dlouhou dobu e angažuje v oblasti snižování TCO — Total Cost of Ownership, tj. snižování celkových nákladů na vlastnictví techniky.

Služba ještě před nákupem
Dell proto poskytuje služby od předprodejních konzultací, přes tříletý servis prostřednictvím svých partnerů z nichž je největší Wang Global, až po následnou likvidaci počítače. Wang Global u nás pohltila servisní firmu Secom.

Dell tvrdí, že poskytuje služby prostřednictvím svého hardwaru. Od 1. dubna poskytuje garantovaný ukončený servisní zásah u zákazníka nejpozději do následujícího pracovního dne. Garantovaný ukončený servisní zásah do 8 hodin lze získat za příplatek. Pro servery PowerEdge toto platí standardně. U notebooků Dell Latitude je standardní záruka jednoletá, protože je třeba ji zajišťovat globálně a běžná morální životnost tohoto zařízení ve Spojených státech překračuje jeden rok pouze o pár měsíců. Globalizace se projevuje všude, výpočetní techniku nevyjímaje — našemu zástupci ČSA se notebook Dell Latitude porouchal na služební cestě v Hong-Kongu a po zatelefonování byl do tří hodin opraven.

Rozšíření služeb
DellPlus je službou navíc, která je vhodná pro větší zákazníky. Nabízí jim integrovat průmyslové standardy Dell s HW nebo SW podle jejich přání.

Dell rovněž poskytuje finanční služby prostřednictvím leasingových společností, u nás např. za pomoci CAC Leasingu.

Podpora hotline firmy Dell u nás je na čísle 02-2283 2727 od 8 do 18 hodin, BBS pro staromilce je na 02-2283 2729, webové stránky jsou na www.dell.com/support, kde lze nalézt i služby pro ČR.

Váš názor Další článek: Nejvyšší šéf Compaqu padl!

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,