Zemětřesení u Microsoftu – skutečné

Diskuze čtenářů k článku

TrSek  |  20. 04. 2001 19:52

Skutocne symbolicke Gates zacne hovorit a zem sa zatrasie. A mozete to brat z oboch stran.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  20. 04. 2001 19:52

Sotva Gates otevřel hubu sneslo se na Ameriku zemětřesení. Američané by s tím měli něco dělat, pro začátek by stačila páska na koberce a pod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Svarz  |  20. 04. 2001 19:52

Sice nejsem ve Washingtonu, kde bylo epicentrum, ale to zemetreseni se tahlo az pres Portland, kde delam. Mimochodem ten clovek zemrel na srdecni mrtvici. Tesne po tom, co se to stalo jsem posilal nasledujici e-mail znamym:

"Tak jsem si pred chvilkou uzil prvni zemetreseni. Centrum bylo mezi
Seattlem a Olympiou, par hodin autem odsud. Sila 4.7 stupne podle
prvni zpravy z radia, podle druhe zpravy z Fox news 5.9, podle treti
ze CBS news 6.2. Trvalo to asi 30 sekund. Teda muzu rict, ze jsem
nejdriv myslel, ze to byl jenom nejaky autobus, ty vetsinou zatresou
trochu tady tim barakem. Ale jakmile jsem slysel, jak neco praska ve
zdech a podlaha zacala plavat, prestalo mi to byt prijemne.

Nic se nestalo, vlastne jsem se ani nestacili evakuovat. Ted je
nejvetsi sranda pozorovat zpravy, jak se predhaneji v uvadeni
"zarucenych" informaci a jak jim stoupa stupen."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zahorak  |  20. 04. 2001 19:52

No u nas sa hovori: Co si robil v noci (cez den, dopoludni, pred hodinou...)so svojou DRAHOU... Teraz tu behali seizmologovia z merakmi a hladali epicentrum!!! To ti bol rachot...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťo  |  20. 04. 2001 19:52

To už skutočne neviete písať nič inšie, len čo sa robí kolo Gates-a?

Už sa teším na budúci článok, kde napíšete o tom ako Billovi nešiel spláchnuť záchod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MY  |  20. 04. 2001 19:52

netrep kocky... a o kom sa ma pisat? nebodaj o tebe
pise sa o slavnych a o ludoch co nieco znamenaju a o ktorych je co pisat... sa zamysli trosku predtym ako tu nieco trepnes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zahorak  |  20. 04. 2001 19:52

No fakt Billy znamena vela. Aj hajzlik ma doma na cipovu kartu! No fakt, v jeho novom kvartire su vsetky dvere na cipovku! To som si nevymyslel! Takze predpokladam, ze aj hajzliky. Kludne by som bral, keby pisali aj o mne!
Inak moje vysvetlenie je, ze aj nasa maticka zem, co ju mame tak radi (poniektori) sa brani proti tym jeho dristom)! To je vsetko priatelia!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jOjO  |  20. 04. 2001 19:52

Ak chces napisem specialne pre teba na www.dnes.sk clanok o tom, ako Billovi Gatesovi prestal fungovat splachovac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Horak  |  20. 04. 2001 19:52

Bohovia sa burili

Video si treba ulozit na disk, spustit a potom sa codec zacne tahat sam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Matejka  |  20. 04. 2001 19:52

Ono to sice vypadá hrůzostrašně, ale nejspíš je to způsobeno taky tím, že se nekymácely jen počítače, ale i kamera...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubos  |  20. 04. 2001 19:52

no skor by ma zaujimalo to video z tej konferencie s gatesom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dano  |  20. 04. 2001 19:52

To ukazovali predvcerom na STV2....mozno to niekto grabol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Borovička  |  20. 04. 2001 19:52

Tak nevím, nevím, ale můj media player mi nepřehraje obraz, ale jenom zvuk (Chyba=80040200). Pokus o stažení kodeku neúspěšný. Přece si kvůli tomu videu nezruším moji krásnou 6.4ku nějakou sedmičkovou príšerou... Neporadí někdo? Dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milAn  |  20. 04. 2001 19:52

me se kodek podarilo stahnout. zkus to jeste jednou, dvakrat,...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  20. 04. 2001 19:52

to dela normalne ten media player. vetsinou kdyz se conectuje na microsoft tak mi taky nic nestahne.
Jinak ja mam server a mam na nem win98 a ver nebo ne, system mi tam bezel nejvic 38 dni. Ted uz mi bezi zase 14 dni a vse je ok takze je to subjektivni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Matejka  |  20. 04. 2001 19:52

Win 9.x jako server? Win 9.x maji nejaky casovy citac, ktery se za uvedenou dobu naplni a system spadne. Ne umyslne, on MS jaksi nepocital, ze by nekdo chtel neco takoveho pouzivat jako server. Doporucuji jednou tydne umyslny reboot...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Koteles  |  20. 04. 2001 19:52

A my zas mame server W 3.11 a bezi uplne super. Obcasne rebooty zabezpecuju pravidelné výpadky elektriky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lobo  |  20. 04. 2001 19:52

pokud vim, system nespadne, jen dojde k vynulovani toho citace (pretece). Otazkou je, jak se s tim srovnaji aplikace, ktere ten citac vyuzivaji (na to se obycejne nemysli )...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  20. 04. 2001 19:52

ver ci never ale ja tu mam UNIX co bezi 421 dni a vobec ho to netrapi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peo  |  20. 04. 2001 19:52

Ej ale ty si taký namakaný!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Winco  |  20. 04. 2001 19:52

Mozno sa pokusas spustat video vo formate DivX. Na to kodek z MS nestiahnes. Hladaj na sieti DivX a mozno to Tvoj problem vyriesi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Zajic  |  20. 04. 2001 19:52

Hehe, je to prece video primo od M$, prece by neporusovali autorska prava a nekomprimovali by to nelegalnim DivXem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyosuke  |  05. 12. 2001 11:06

No, ona to jsou přece JEJICH práva... (Hovoříme o DivX 3.x, ne?) Takže M$ je legálním uživatelem DivX 3ky! ^_^

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  20. 04. 2001 19:52

No ony ty Windowsÿ .. poměrně často vydrží běžet i déle než 30 sekund.

Omlouvám se, ale nemohl jsem si při poznámce p. Říhy pomoci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  20. 04. 2001 19:52

Tak nevým, ale zmiňovat že systém vydržel zemětřesení mi připadá úsměvné. Pokud totiž systém do svého chodu nezapracovává údaje z tlakových, polohových, pohybových či jiných čidel, není důvod proč by systém spadnul.

Jediné, co záběry dokazují, že počítače vydržely po HW stránce. Nedošlo například k výpadku energie, rebootu počítače, chybě disků. Ale i pokud by selhal systém, například z důvodu chyby při zápisu na disk, nešlo by o chybu systému, ale selhání či nevydržení hardware.

Alew jinak pěkný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  20. 04. 2001 19:52

No, například teď. Windows mi totálně vytuhly, dělaly vše s velkým spožděním. Nepoužitélné. Už jsem čelak kdy se to sesype celý. A proč?
Zastavil se větráček na procesoru, kterej je přetaktovanej a navíc zrovna běželo Seti@Home. Vražedná kombinace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  20. 04. 2001 19:52

No, například teď. Windows mi totálně vytuhly, dělaly vše s velkým spožděním. Nepoužitélné. Už jsem čelak kdy se to sesype celý. A proč?
Zastavil se větráček na procesoru, kterej je přetaktovanej a navíc zrovna běželo Seti@Home. Vražedná kombinace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  20. 04. 2001 19:52

Kur.., shit to odeslal dvakrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor