Ze zákulisí jednání o budoucnosti českého Internetu

Diskuze čtenářů k článku

i  |  03. 11. 2002 12:21

takze se sesli, CT se chvalil(to bych tam nerozdejchal a asi bych nekomu ublizil) a hovno z toho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BC  |  02. 11. 2002 20:59

Chci predeslat, ze mnohe akce a dary zdarma jsou ošidne. Minuly tyden jsme skoro naleteli s kamaradem na nabidku tiskarny zdarma. Však přečtěte si:

CYBEX Online: Tiskarna Lexmark Z25 zdarma!

Vazeni zakaznici,

internetovy obchod Cybex.cz pripravil pro vsechny sve zakazniky skvely
vanocni darek: ke kazdemu vasemu nakupu nad 2000 Kc dostanete zcela
zdarma barevnou inkoustovou tiskarnu Lexmark CJP Z25.
Staci si tedy na Cybexu vybrat nove doplnky pro vas pocitac, koupit si
mobil nebo treba fotak, proste cokoli z nabidky obchodu a bude-li vase
objednavka za vice nez dva tisice korun, navic vam zadarmo pribalime
barevnou tiskarnu(*). To je nabidka, ktera se neodmita!
Tesime se na vasi navstevu v internetovem obchodu Cybex.cz.
Vase barevna tiskarna zadarmo na vas uz ceka!

***************** Toť citace z Emailu. Dale dodavam, ze tiskarna je bez cartrige!!!!!! (a ten stoji skoro tolik co tiskarna). Takze i zde plati : Darovanemu koni na zuby nehleď, äneb ani kuře zadarmo nehrabe.

Bedřich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  02. 11. 2002 22:11

Ačkoliv se v tomto světle nejeví "dárek" v podobě tiskárny Lexmark tak výhodně,není třeba věšet hlavu:černou cartridge koupíš za 849,- v Globusu spolu s tiskárnou Z23e,barevnou bohužel za plnou cenu a pak už originální cartridge plníš refilly,mrkni třeba na www.inktec.cz ,takže v souhrnu to vyjde podobně,jako obdobný tiskárny Canon,Epson,HP s podobným rozlišením.(tiskárna z25 "zadara",849.- černá a cca 1100.- barevka,nádavkem z23e na ND,tedy cca 2000.-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  03. 11. 2002 17:47

Jo a jeden clovek udelal toto.
po dojiti cart. koupil obyc. cerny inkoust (ten do psacich per, ne tuz, ta by to zalepila) 15-20Kc a tiskarna funguje.

Jinak nevite nekdo kde se da koupit prazdna nova cista cart. ??? Ja kdisi vydel za 80Kc na HP + inkous 1L ... jedno napl. vyslo na 20 Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  03. 11. 2002 18:21

To teda nevím,jak to tiskne s obyčejným inkoustem,ale s ohledem na cenu náhradních inkoustů to radši nebudu zkoušet.Ovšem já si koupil tu z23e v Globusu,byla jen s černou cartridge,teď si můžu koupit ještě buď barevnou solo za cca 1100,- nebo za 1350,- spolu s z33,tak pak bych mohl experimentovat,ale tepelnou odolnost klasického inkoustu moc růžově nevidím.Ápropos,rozdíl mezi těma z23(33) a z25(35) je v max.rozlišení,trojková řada zvládá 2400x1200 dpi,pětková se vrací na 1200x1200.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  03. 11. 2002 01:41

To neni novinka, na invexu jich rozdali asi 3 tisice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jouda  |  02. 11. 2002 20:29

Mno, kdyz vidim jak k otazce internetu CTc pristupuje, tak se mi zda ze jsou v jeho vedeni kratkozraci blbouni. Vzhledem k tomu ze se cim dal vic v jejich prijmech projevuji poplatky za dial-up a klesaji ty z klasickeho hovorneho, je naprosto jasna situace ze lidi pouzivaji pevne linky (telefonni) cim dal min a lajnu od telecomu si drzi ciste jenom kvuli inetu. Viz. treba ja - mesicne platim cca 40-50 Kc za volani, 1000-1200 za zasrany, pomaly dial-up. Mit moznost prejit k nekomu jinemu, davno to uz udelam. Jenze tu moznost bohuzel nemam, takze pokud chci byt na netu musim calovat smejdum z CTc. Kypi to ve mne a vre (zvlast kdyz se podivam po jinych statech v Evrope, treba po tom Svedsku), ale proste se nic jineho delat neda :( Takovych lidi jako ja je urcite vic, kteri cekaji na nejaky prijatelny pausal jak na bozi smilovani. Stacilo by aby na nas trh prisla nejaka dostatecne financne silna firma ktera by mela na to vybudovat tady sitovou infrastrukturu resici problem posledni mile (napr. mikrovlny, net pres zasuvku, pres kabel, satelit to je jedno, proste aby lidi nemuseli pouzivat draty vedouci od nich do Molochovy tel. ustredny) a cely slavny CTc je v prdeli jak Bata s drevakama..... kdyby ta firma navic rozjela hlasove sluzby (VOIP etc.) tak je tele v hajzlu uplne. Vim ze je to utopie a ze se to asi nikdy nestane, ale jak se rika tak dlouho se chodi se dzbankem pro vodu az se ucho utrhne. Telecom bude tak dlouho lidem srat na hlavu, az se mu to jednou KRUTE vymsti....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  02. 11. 2002 16:35

spousty firem vydavaji miliony na to, aby se dozvedely, co si jejich zakaznici preji u mohly jim to nabidnout.  zakaznici telekomu mu to rikaji uz nekolik let horerm dolem, ale ta parta radeji sedi na zadku a nedela nic ze strachu, ze si rozhodi celou strukturu prijmu.  oni totiz porad jeste nepochopili, ze pouha konektivita - hlasova, nebo datova - se mohla za "sluzbu" povazovat tak v pulce minuleho stoleti, ale dneska jsou ni lidi ochotni platit jen naproste minimum. v hlasu uz je prevalcovali mobilni operatori, a svoji jedinou sanci - sirokopasmovy pristup jako masovy produkt, nad kterym pak mohu nabizet placeny obsah prip. dalsi sluzby  - si uspesne pohrbivaji sami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jouda  |  02. 11. 2002 20:39

Ano, spousty firem vydavaji miliony na to aby se dozvedely co si jejich zakaznici preji a mohly jim to nabidnout, CTc vydava miliony na svoje stupidni rekamy typu "zavolejte svym blizkym!", ktere lidi akorat naserou a donuti je prepnout na jiny program.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  02. 11. 2002 16:34

To znamena ze u nas nejvys by to melo stat vzhledem k platum 300Kc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  02. 11. 2002 14:14

Proc se v nasi blbe zemi porad resi totalne zastaralej zpusob pripojovani (dial-up), kdyz vsude ve svete davno bezi mnohem lepsi technologie a u nas uz tyhle technologie jsou taky vyzkouseny??!!! Vzdyt dial-up je jak byste porad resili jak nejlip provozovat parni stroj v dnesni dobe!! Je to pomaly, drahy,....

CTc ma odzkouseny ADSL ale nikdo z nasich z dani placenych "uredniku" neni schopen ho prinutit to zacit nak rozumne nabizet!!! Je to ostuda a doklad toho jakou paku ve statni sprave CTc ma. Je to zarovne obrovska ostuda pro naseho NOVEHO minstra Mlynare na pro nej specialne vytvorenem NOVEM ministerstvu, ze s tim nic nedela. At si strci dial-up nekam a poohlidnou se po svete jak se v dnesni dobe resi pripojeni k internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  03. 11. 2002 18:15

Myslim, ze jste hodne mimo misu. Mlynarovo ministerstvo neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uchyl  |  04. 11. 2002 13:35

clovece! nesahej mi na parni masinky!

ty udelaji takovou tychlost, o jake se te tvoji dieselove cugale ani nesnilo! a taky ne draze - topit muzes temer cim chces.

Az budes priste vymyslet nejaky prirovnani, tak OPATRNE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 11. 2002 13:55

Tohle je mozna dalsi duvod, proc se tolik boji ADSL. Ono misto upocenych 64k linek zacit najednou prodavat 512k a vyse by tu jejich dnes uz tak poddimenzovanou konektivitu odrovnalo uplne. Kdyz k tomu pricteme i takovou totalni neschopnost jako udrzet v chodu postovni server, tak je jasne ze CTc mozna nakonec rad prenecha Internet nekomu schopnejsimu a sam bude rejzovat akorat na pristupove siti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  02. 11. 2002 13:00

To uz proste neni mozny co si CT dovoluje, proste se nam vsem smeje do "ksichtu", fakt nemam predstavu co s tim. Oni nam slibi, ze to bude, ale nikam nespechaji, protoze Klimovi je to uplne jedno, nez v CR bude internet za "normalni" ceny, tak on uz bude mrtvej, je mu to proste u zadku, a taky si myslim, ze v managmentu CT by meli byt mladi dynamicti lidi a ne takovy dedci (brzdy). A proto jdu sit panenku a jdu aplikovat voodoo......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Insider  |  02. 11. 2002 11:59

Jeden realny duvod totalni neschopnosti ceskeho telecomu ohledne ADSL ovsem zjevne nepadl - oni, rozumej Imaginet a IOL, jsou ve skutecnosti totalne neschopni. Ve vedeni ADSL se vystridalo uz nekolik lidi a postupne se to od tech schopnych dostavalo vzdy pouze k tem neschopnym - takovym, kteri dostatecne dobre dokazali lezt do zadku jeste neschopnejsimu vedeni, takovym, kteri dobre myslenky a chut neco delat dokazali zabit behem nekolika dnu. Soucasna vlna odchodu a vyhazovu v Imaginetu a IOL je pro alternativni operatory idealni, ta divize se totiz uspesne likviduje sama a zarazejici je, ze s tim nedela nic ani matka. Klimovo vedeni, podle vseho dostatecne pribuzensky provazane, dokazalo zlikvidovat vsechno, co predchozi vedeni v IOL i Imaginetu dokazalo vybudovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  02. 11. 2002 07:26

Chcete mít rychlý internet zdarma? http://www.majasoft.net

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admix  |  02. 11. 2002 09:22

Jeziis, z toho jeho programu se pomalu stava virus Rozsiri se to vsude a neda si to pokoj ...
Lidi, vykaslete se na to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vitus  |  02. 11. 2002 10:19

Boha jeho! On ma ten kr**** novy stranky! Procpak asi mluvi o sve "firme" v mnoznem cisle? Zeby zamestnal kocku a vsechny domaci mysi? A proc ma napsany, ze trotlik je stezejni produkt, kdyz vsechno dalsi, co nabizi je generator bankovnich cisel (jenz take ukradl)? A hlavne, proc tam ma emaily pro support, feedback, PR, praci a webmastra?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 11. 2002 11:14

No, já kdybych se nazýval trotl, tak bych po sobě soft zrovna nenazval. Spíš bych se plazil tiše kanálama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  02. 11. 2002 11:15

TO JE JASNÝ, ŽE TO JE VIRUS!!!

Přečtěte si, co má napsaný v licenci a z toho to vyplývá.

"Společnost MAJA nezaručuje, že funkce softwaru budou splňovat Vaše požadavky nebo že činnost softwaru nebude přerušována, bude Bezporuchová nebo nebude obsahovat škodlivý kód. Pro účely tohoto odstavce "škodlivý kód" znamená jakýkoli programový kód, který je sestaven tak, aby kontaminoval jiné počítačové programy či počítačová data, spotřebovával počítačové prostředky, měnil, ničil, zaznamenával nebo převáděl data nebo jiným způsobem převzal normální činnost počítače, soustavy počítačů nebo počítačové sítě, včetně virů, trojských koní, dropperů, parazitních programů šířících se po síti, logických bomb a podobně. Je možné, že určitá část softwaru nefunguje, avšak chová se jako by fungovala, taktéž se může jednat o subjektivní názor o funkčnosti, za toto společnost MAJA nenese zodpovědnost. "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pku  |  02. 11. 2002 16:36

Já hlavně nepřišel na to, jak se to aktivuje, instalace v pohodě, restart, ale jak to donutit fungovat fakt nevim....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pacijent  |  02. 11. 2002 14:40

Co to je zase s tim trotlem za ichtyla? Seru ti na tvoje trotly, ja chci obstojnou lajnu s rozumnym pausalem!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  03. 11. 2002 10:07

Tondo nebo-li Alesi Slaby. Strc si to do prdele!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor