I přes toto všechno se však Linux může výrazněji prosadit. Jak?
No asi tak, že o sobě přestane tvrdit, že je Linux. Prostě nechá jméno jménem, nabídne funkčnost, kterou nikdo nebude zkoumat a lidé ho přijmou. Důkazem toho, že to může opravdu velice dobře fungovat, je například více než úspěšný mininotebook Asus Eee, který běží na Linuxu, ale koho to zajímá? Je tak dobře vyladěný, že uživateli nabídne vše, co potřebuje, okamžitě a bez údržby. O žádném Linuxu se nikde nemluví a všichni jsou spokojeni.
http://www.zive.cz/Default.aspx?section=90&server=1&article=140003
z toho vyplyva, ze Microsoft svojimi FUD vytvoril Linuxu "Badwill"
goodwill
ekonómia a finančníctvo:
Dobré meno a povesť. Môže sa vzťahovať na určitú firmu, obchodnú značku, výrobok.
Pri výrobku je na vytvorenie goodwill dôležitá dlhodobá tradícia, výborná kvalita, vonkajší vzhľad, úspech na trhu a úspešná propagačno-reklamná činnosť.
http://www.ys.sk/heslo/goodwill.php
FUD je zkratka pro Fear, Uncertainty, Doubt, česky „strach, nejistota, pochyby“. Označuje se tak marketingová strategie, kdy se rozšiřují záporné, ale nejasné či nepřesné informace o konkurenčním výrobku. Slovo FUD se původně používalo k označení desinformační taktiky používané výrobci počítačového hardware, ale později se rozšířilo i do jiných oblastí a dnes se používá i ve spojení s politikou. Obecněji značí FUD také souhrn rozšířených mylných dojmů o nějaké záležitosti.
http://cs.wikipedia.org/wiki/FUD