Takhle testují technici (bez urážky!). Kdyby to (chatgpt) testoval kreativec třeba pro marketingovou kampaň, z jediné fotky majitele nebo ceo dokáže udělat perfektní branding celé firmy, z jediné jeho věty o co mu jde, celou strategii. Nic vám ukazovat nebudu, svoje prachy si vydělejte sami.
A pointa? To, že souřasné GPT modely umí mlátit prázdnou slámu - t.j. z hovna uplést bič, neboli tlachat o ničem, víme už přece všichni dávno. Stejně jako jedna z nejzbytečnějších profesí na světě - kreativci. Protože proč prostě nenapsat věcio jednoduše, tak jak jsou s přesnou vypovídající hodnotou že .. a místo toho to obalit líbivými, nicméně naprosto nic neříkajícími hesly sloužícími pouze a jen k tomu vyvolat u příjemce nějakou emocionální reakci.
kámo, douč se rozdíl mezi hard selling a soft selling. Klidně si mysli něco o prázdné slámě, mě tvoje chudoba vůbec netrápí.
To je nejaká nová cholera.... prečo je vždy ten posledný bod vždy ten najzaujímavejší? Posledný fakt ťa prekvapí, sleduj do konca! 😀
už od dob vynálezu papíru a filmového pásu
hovorím o trende na tiktoku a iných sociálnych sieťach, takéto videá sa začali objavovať až nedávno.
ok, do toho pekla zase nelezu já
Velmi kreativní úkoly na "zmatení" AI, děkuji za článek, Jakube!Otázka je, kdyby se vzalo 100 opravdu náhodných lidí a daly se jim stejné úkoly, jak by dopadli. (Nedělám si příliš velké iluze.)
Umí AI vyrobit obrázek s podprahovou reklamou? Pokud to vůbec jde, tato technika je známa spíš z videí, oficiálně je to zakázané, ale ...
A funguje podprahová reklama? U videí je zakázána kvůli jedné zfalšované studii. Ale jinak je její efekt podle všeho velmi omezený.
Na první dobrou asi ne, musíš si s ní chytře povídat. Je úplně jedno, co je zakázaný - jestli to umíš s holkama, ojebeš i AI. Je hodně ješitná.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.