Zásilkovna opět rozšířila výdejní síť. Balíky z e-shopů si vyzvednete i na nádražích

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 17

Názory k článku

30. 01. 2022 09:35

Se zásilkovnou jsem zatím neměl jediný problém, ale u mne je to tak 50 balíků do roka, ale Alza boxy mám raději.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 01. 2022 09:17

Česká pošta - český bordel ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 01. 2022 11:12

Připojím se do diskuze zase s našimi zkušenostmi. Provozujeme eshop, kde jedeme pouze na službě zasilkovny (vydejní místo a doručení domů). Paráda je, že zákazník si může balík v případě nepřitomnosti doma vyzvednout na nejbližší pobočce, může si prodloužit dobu uložení zásilky bez toho, aniž by někam volal a podobně. Z naší strany je zas fajn to, že mají API, takže nemusíme bojovat s jejich systémem a taky to, v případě reklamace můžeme vygenerovat zákazníkům zpáteční dopravu a ten ji může podat kdekoli chce. Při podání nejsem na nikom závislý, můžu to podat kdy chci a kde chci. Přijde pár objednávek, zabalíme je a cestou na nákup to tam rovnou i hodíme... Takže žádné nahánění s řidičem, jak v případě PPLka (parcelshop jsme použít nemohli, protože firma...)Zkoušeli jsme Českou poštu i PPL/DPD a fakt se to nedá srovnat. Nejste závislí na řidičích při podání i při převzetí, nemusíte jezdit přes půl města do depa, vše jde krásně online... A co se týče kvality? Nevím. Z 1500 objednávek jsme reklamovali snad 2 a jinak většina dojde do 2 dní. Reklamace jsou ale zase na dlouho a totálně nezvládají komunikaci, což jsem naštěstí řešil fakt jen 2x. A o Vánocích nás teda dost překvapili tím, že všechny zásilky podané 22.12 na depu fakt všechny do Vánoc doručili. Neříkám tedy, že zásilkovna je bezchybná, ale myslím si, že momentálně je to asi nejlepší a možná i nejlevnější volba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 01. 2022 11:10

Nejlepší doručovací služba ever, ale co mě štve, tak jsou jejich kurýři. Zaměstnanci jsou OK, ale když doručuje někdo balíček z výdejního místa, je to naprostá katastrofa. Navrhuji hromadné proškolování externích zaměstnanců a hlavně jednotné označení (visačka, tričko, mikina atd.), aby na vás nezvonil divnej chlap v olítaným Pežotu se slovníkem pobudy z nádraží.
Jako vzor bych bral PPL a DPD. K nám od nich jezdí jen upravení a slušní lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 01. 2022 09:27

Od té doby, kdy mi Zásilkovna doručovala balíček 19 dní už její "služby " nepotřebuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 01. 2022 09:10

Doufám, že časem zvednou i velikostní/váhový limit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 01. 2022 21:57

"Z provoznich duvodu jsme vasi zasilku presmerovaly na ...." :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor