Připojím se do diskuze zase s našimi zkušenostmi. Provozujeme eshop, kde jedeme pouze na službě zasilkovny (vydejní místo a doručení domů). Paráda je, že zákazník si může balík v případě nepřitomnosti doma vyzvednout na nejbližší pobočce, může si prodloužit dobu uložení zásilky bez toho, aniž by někam volal a podobně. Z naší strany je zas fajn to, že mají API, takže nemusíme bojovat s jejich systémem a taky to, v případě reklamace můžeme vygenerovat zákazníkům zpáteční dopravu a ten ji může podat kdekoli chce. Při podání nejsem na nikom závislý, můžu to podat kdy chci a kde chci. Přijde pár objednávek, zabalíme je a cestou na nákup to tam rovnou i hodíme... Takže žádné nahánění s řidičem, jak v případě PPLka (parcelshop jsme použít nemohli, protože firma...)Zkoušeli jsme Českou poštu i PPL/DPD a fakt se to nedá srovnat. Nejste závislí na řidičích při podání i při převzetí, nemusíte jezdit přes půl města do depa, vše jde krásně online... A co se týče kvality? Nevím. Z 1500 objednávek jsme reklamovali snad 2 a jinak většina dojde do 2 dní. Reklamace jsou ale zase na dlouho a totálně nezvládají komunikaci, což jsem naštěstí řešil fakt jen 2x. A o Vánocích nás teda dost překvapili tím, že všechny zásilky podané 22.12 na depu fakt všechny do Vánoc doručili. Neříkám tedy, že zásilkovna je bezchybná, ale myslím si, že momentálně je to asi nejlepší a možná i nejlevnější volba.
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 01. 2022 11:15