Se zásilkovnou jsem zatím neměl jediný problém, ale u mne je to tak 50 balíků do roka, ale Alza boxy mám raději.
Tak nějak netuším, jak bych si na Alzabox nechal poslat zboží třeba z Bazoše... Říká se tomu míchat jabka s hruškama....
Česká pošta - český bordel ...
Asi jak kde. U nás na malém městě funguje ČP docela dobře.
U nás to samé (Blatná).
Připojím se do diskuze zase s našimi zkušenostmi. Provozujeme eshop, kde jedeme pouze na službě zasilkovny (vydejní místo a doručení domů). Paráda je, že zákazník si může balík v případě nepřitomnosti doma vyzvednout na nejbližší pobočce, může si prodloužit dobu uložení zásilky bez toho, aniž by někam volal a podobně. Z naší strany je zas fajn to, že mají API, takže nemusíme bojovat s jejich systémem a taky to, v případě reklamace můžeme vygenerovat zákazníkům zpáteční dopravu a ten ji může podat kdekoli chce. Při podání nejsem na nikom závislý, můžu to podat kdy chci a kde chci. Přijde pár objednávek, zabalíme je a cestou na nákup to tam rovnou i hodíme... Takže žádné nahánění s řidičem, jak v případě PPLka (parcelshop jsme použít nemohli, protože firma...)Zkoušeli jsme Českou poštu i PPL/DPD a fakt se to nedá srovnat. Nejste závislí na řidičích při podání i při převzetí, nemusíte jezdit přes půl města do depa, vše jde krásně online... A co se týče kvality? Nevím. Z 1500 objednávek jsme reklamovali snad 2 a jinak většina dojde do 2 dní. Reklamace jsou ale zase na dlouho a totálně nezvládají komunikaci, což jsem naštěstí řešil fakt jen 2x. A o Vánocích nás teda dost překvapili tím, že všechny zásilky podané 22.12 na depu fakt všechny do Vánoc doručili. Neříkám tedy, že zásilkovna je bezchybná, ale myslím si, že momentálně je to asi nejlepší a možná i nejlevnější volba.
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 1. 2022 11:15
Dokud Zásilkovna dělá co má, tak asi nejlepší co se dá u nás sehnat, ale jakmile nastane problém ,tak i Česká pošta reaguje lépe...
Jako zákazník Zásilkovny mám čerstvou zkušenost. Místo doručení na udanou adresu zboží zásadně vyloží v nejbližší výdejně. Bohužel v mém případě 10 km. Tak že eshop co má dopravu pouze Zásilkovnu pro mne neexistuje.
Nejlepší doručovací služba ever, ale co mě štve, tak jsou jejich kurýři. Zaměstnanci jsou OK, ale když doručuje někdo balíček z výdejního místa, je to naprostá katastrofa. Navrhuji hromadné proškolování externích zaměstnanců a hlavně jednotné označení (visačka, tričko, mikina atd.), aby na vás nezvonil divnej chlap v olítaným Pežotu se slovníkem pobudy z nádraží.Jako vzor bych bral PPL a DPD. K nám od nich jezdí jen upravení a slušní lidí.
Od té doby, kdy mi Zásilkovna doručovala balíček 19 dní už její "služby " nepotřebuji.
To je ok, já zažil půl rok (Česká pošta)
mě 14 dní tvrdili že je na depu, ale že si pro něj nemůžu zajet a telefoní číslo na depo nedají - po 14 dnech uznali ztrátu a k mému překvapení 20 tej den byl balíček k vyzvednutí na pobočce
Doufám, že časem zvednou i velikostní/váhový limit.🙂
"Z provoznich duvodu jsme vasi zasilku presmerovaly na ...." 😃
No co, tak si rovnou na místě koupí jízdenku a vlakem pojede do sousední nádraží, kam byla zásilka přesměrována 😀
Stále je to stokrát lepší než Česká Pošta, která ti dá jen lísteček.
to je tak moc těžký přijít na to proč?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.