Stejná zkušenost, čekal jsem 10 dní na doručení zásilky do Z-Boxu. V pondělí odesláno, ve čtvrtek přišla zpráva, že zásilka nemohla být doručena do Z-Boxu z důvodu kapacity a že bude doručena následující den. V pátek stejná zpráva jako ve čtvrtek, volám na infolinku, jestli je možné změnit výdejní místo, prý není a zásilku mi doručí následující den. Přes víkend samozřejmě mrtvo a v pondělí odpoledne opět zpráva, že se zásilku nepodařilo doručit. To už jsem byl naštvanej, tentokrát se mi na infolince podařilo uhádat změnu výdejního místa s tím, že zásilka tam bude až ve středu. Od té doby preferuji radši klasické výdejní místo. btw u AlzaBoxu jsem takový problém nikdy neměl.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 03. 2022 14:44