Zaměstnanci Asusu tvrdí: Apple chystá tablet PC

Diskuze čtenářů k článku

noname  |  08. 11. 2007 11:16

ty bláho, jestli mi dají u apple delete na místo space, tak s nima definitivně končím. Většinu mezer dělám levou rukou, už proto, že velkou část doby mám pravou ruku na myši.

Jinak o tomhle jejich patentu jsem přemýšlel už strašně dávno, v době, kdy se objevily mobily s plochou klávesnicí a také by bylo potřeba to občas pozvednout, ale řekl jsem si, že je to přidání velkých mechanických nevýhod a lepší je třeba zvuková zpětná (vibrační) odezva a malé prolisy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markf54435  |  11. 11. 2007 22:49

nedovedes si predstavit jak jsem zuril kdyz Logitech (muj osobni dvorni vyrobce klavesnic ) prisel se svym "novym a revolucnim" rozlozenim funkcnich klaves mezi numerickou a alfanumerickou casti .... fakt jsem zuril, ... no ... nakonec jsem si zvykl a dnes mi to ani neprijde ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 11. 2007 21:34

Tak tu by som videl obrovský potenciál pre masovejšie rozšírenie platformy na báze tablet PC. V súčasnosti tento segment stále akosi stojí na mieste, ale ako sme už minule diskutovali na sesterskom serveri, je to skôr začarovaný kruh: malý formát zariadenia znamená zúženú skupinu možných zákazníkov, a to zase znamená malú motiváciu pre rozšírenie konceptu aj do iných veľkostí. V súčasnosti prakticky nie je možné kúpiť tablet s uhlopriečkou nad 14", a aj tie sú veľmi vzácne. Pritom trh by tu určite bol - sám by som neváhal - keby tak existovalo Tablet PC napr. s 15,4" uhlopriečkou. Je zvláštne, prečo stále panuje presvedčenie, že tablet PC musí byť nutne (ultra)prenosné, pretože ovládanie cez dotykový displej by bolo určite lákavé aj desktopovej práci. Zďaleka nie je pravda, že by tento typ vstupu úplne nahradil klasický tablet ako vstupné zariadenie.

Sám nemám rád hype okolo superproduktov Apple, ale počítače majú rozhodne kvalitné a musí sa im nechať aj to, že vedia nastavovať trendy pre celý trh. Tak budem rád, ak do tohoto pôjdu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markf54435  |  11. 11. 2007 22:48

jen si dovolim technickou poznamku. Pokud to bude od Apple tak se to na 100% NEBUDE JMENOVAT TabletPC .... vsichni jiste vime proc ... vsichni zname apple reklamy PC versus MAC ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 11. 2007 13:54

S jak velkým množstvím Jablek jste se setkali, že můžete tvrdit, že jsou kvalitní?

V kostce. Taky znám pár lidí, co tvrdí, že ACER je dokonalý a bezporuchový notebook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  07. 11. 2007 14:32

A vy s kolika, ze si myslite, ze je nekvalitni? Lepsi je obratit se na zdroje ktere maji mnozstvi dat, ze ktereho uz se da udelat statistika.

http://www.pcmag.com/article2/0,1895,2006497,00.asp

... v kostce - nejnizsi procento reklamaci a nejvyssi spokojenost uzivatelu, takze celkem dobre vysledky. Ano znam lidi, kterym se pokazilo tamhle a tohlle to, ale nikdy bych z cca 50 lidi s 10ti ruznymi znackami nedelal zavery.

Ale vzhledem k tomu, jak hloupy byl vas predchozi prispevek o RnD Apple, tak pochybuju, ze vase prispevky jsou psany se skutecnym zajmem se neco dozvedet. Ale budou spis asi motivovany emocionalne proti Apple.

Apple ma spousty spatnych stranek, ale kritikou uplne vseho co dela (i kdyz to ve skutecnosti dela dobre), ze sebe budete delat jen saska.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  07. 11. 2007 14:43

No jiste, podobni "Hulanovci" si velice radi timto zpusobem leci komplex menecennosti. Ono to vzdycky potesi ego moci si beztrestne dloubnut do neceho velkeho, silneho a popularniho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markf54435  |  11. 11. 2007 22:40

neznas hulana tohle neni jeho styl. Hulan nema potrebu dloubat do neceho velkeho a silneho. Vsimni si ze hulan je bezvyznamnym vyznavacem Microsoftu, doslova zere vsechny jejich produkty a vzdy je popularizuje o 106 tim ze naopak reje do tech konkurencnich ktere maji lide sice radi, ale ktere se bohuzel plahoci na pokraji zajmu protoze HOLT nejsou pribundlovane k windows ... tedy hulanuv styl je NAOPAK rejt vzdy do tech slabsich a prihravat body tem ktere monopolizuji tento trh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RiMr  |  07. 11. 2007 18:09

Souhlasím.

Taky některé věci na Macovi nemusím (například jsem zrovna hodil do šuplíku k ostatním už druhou novou myš s "klitorisem", kam se v myších hrabou na např. Logitech), ale má i spoustu skvělých vlastností, které jiné systémy nemají (Linux neznám, mluvím o Win-Mac). Stejně tak jako ostatní systémy...

Nekritické obdivování čehokoliv "plechového" je stejné mešuge, jako absolutní kritika a zesměšňování téhož... Ať už jde o Widle, MacOS, nebo Linux...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markf54435  |  11. 11. 2007 22:42

... jiste, souhlasim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  07. 11. 2007 14:38

Drzel jsem jich osobne v ruce uz asi statisice. Bez prehaneni! Je to kvalita! Vyrobce si nedovoli odflaknout vubec nic!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acid23  |  07. 11. 2007 15:41

to delate nekde ve skladu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markf54435  |  11. 11. 2007 22:44

statisice ??? sakra tak tohle me zajima ... rozved to trochu, to jsi jako dokazal u vsech tech statisicu notebooku otestovat jejich kvalitu a spolehivost v dlouhodobem provozu ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markf54435  |  11. 11. 2007 22:45

nechapej mne spatne, vubec tim nechci naznacovat ze by snad apply statisticky nebyly spolehlive, ... naopak vim ze to jsou, ze sve pocetne skromejsi zkusenosti, ze to jsou dilensky mistrne zpracovane kusy hardware , ale .... presto me zajima ta cislovka statisice ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.S  |  07. 11. 2007 17:13

Hmm, tak tisic nebo milion jich nemám, no... Ale doma mi leží pět Apple počítačů a u svých kamarádů se jich objevilo za celou dobu už cca 50. Vím že to není moc a už sem se setkal i s jedním nepříliš kvalitním... Ale jeden na 55, to celkem jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markf54435  |  11. 11. 2007 22:46

cituji : "vim ze to neni moc"

podle meho nazoru, je to opravdu hodne netusil jsem ze se apply nekde vyskytuji v tak hojnem poctu (tedy nekde v cesku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.S  |  12. 11. 2007 13:45

Je to dano zrejme i tim ze jsem je dlouha leta prodaval.. Tedy to odnesla vetsina mych znamych...:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 11. 2007 08:39

Mě se pajšl těch Apple knížek zdál hned nějakej povědomej. A teď už vím proč. On jim to asi dělá ASUS. No a teď ať mi někdo tvrdí, že je Apple kvalitní značka s vlastním vývojem.

Oni snad dělají akorát ten design. OS mají z FreeBSD nebo co je to zač, HW jim dělá nejspíš ASUS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Topper  |  07. 11. 2007 08:57

To maji koupit vsechny dodavatele, aby meli na te tovarne logo? Byl byste spokojenej? ....

Poradna SW firma si nechava delat na zakazku vlastni HW. Nemusi mit svoje tovarny. Ukazte mi, kdo je ma.

Jinak tvrdit, ze OS si nevyviji sami, to je HODNE odvazne tvrzeni, kdyz o tom to je :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iTOM  |  07. 11. 2007 09:16

je jedno kdo to pro apple dělá, hlavně že si to u applu ošéfujou a bude to fungovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Topper  |  07. 11. 2007 13:04

Presne tak, ja jsem spokojen :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markf54435  |  11. 11. 2007 22:32

Topper na to samozrejme kapnul. Opravdu neni treba aby apple vsechno vlastnil a kociroval k tomu aby produkoval kvalitni produkty ... tim ostatne plati i teze ze nejen dominantni a vseovladajici monopoly dokazi vyrabet kvalitni produkty ze ... na vsem se da dohodnout, ve vsem lze efektivne spolupracovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.art.in  |  07. 11. 2007 11:11

Jo hlavně že to funguje. Vůbec mě nezajímá kde Apple montuje počítače na desce MacPro je Made in China. Ale prostě to maká jak má a wotogo. Nakonec co třeba auta? Co vlastně vyrábí sama továrna? Kdyby měl kdokoliv vyrábět všechno sám ( a ne jen Apple ) kolik by to asi stálo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  07. 11. 2007 14:36

No ty jsi fakt lama! Jestli nekdo kopiruje, tak je to daleko spis Asus od Apple, stejne tak, jak vsechny ostatni operacni systemy kopiruji Mac OS - viz zejmena GNOME!!!

Kso si ty troubo myslis ze vyrabi laptopy Toshibe, HP, Dellu apod.?!!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Newkiller  |  07. 11. 2007 17:16

Lol,

Apple má snad patent na NeXTstep like rozhraní? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markf54435  |  11. 11. 2007 22:37

hej hej, tak to prrr. NAvzdory tvemu geekovskemu nickname, mas evidentne trochu mezery ve znalosti softwareove historie .... GNOME rozhodne apple nekopiruje koncepcne jen proto ze ma jako apple jakesi menu vlevo nahore (ktere ostatne v gnome a v macosx ma velice odlisny ucel). Takze poradne si to prostuduj a pak teprve vynasej podobne soudy. jiste v detailech se tyto systemy pochopitelne kopiruji neustale (treba applu nelze uprit ze jako prvni prisel s cool akcelerovanym desktopem, ale faktem je ze Linux Compiz Fusion tuto myslenku teprve dotahl k dokonalosti ze ) , jiste applu nelze uprit ze ve vsem co vytvori je jakasi genialni jednoduchost a to je presne stav ktereho se snazi dosahnout i gnome projekt, ale uznej ze je to az prilis obecny cil nez aby se dalo hovorit o kopirovani napadu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor