Nekde mazou hodnoceni, nekde zase komentare, ze?
Předpokládám, že si nikdo naivně nemyslí, že to tuzemské eshopy nedělají.
Mažou a navíc opravu smáznou rovněž. Za letošek ve 3 případech. Například koupil jsem sportovní stopky. Uvnitř nesprávný český návod (anglický na obalu správný). Stáhl jsem z jejich stránek PDF a rovněž chybný k jiným stopkám. Upozornil jsem, smazáno. Po 2 měsících nadále PDF špatné.
To tam maji kluci v tom Amazonu docela dobry bordel. To ze kazda podobne citliva zmena je auditovana a zpetne dohledatelna by snad melo byt naprostou samozrejmosti a standardnim designovym patternem podobnych systemu.
Nepochybuji o tom, že každá změna evidovaná JE. A o tom to je, že KAŽDÁ. Amazon je dle mého názoru tak velká společnost, že těch záznamů budou denně tisíce, možná desetitisíce. To nemůže nikdo stíhat procházet.
Ale no tak, za prvé počet příspěvků/zásahů ze strany zaměstnanců bude v jiném řádu než je celkový počet hodnocen íetc. A za druhé přeci analýza má být prováděna automatizovaně, pokud prostě jedinec dělá více hodnocení než ostatní uživatelé dohromady nebo dává jenom negativní nebo v jednom dni ohodnotí tisíc výrobků, tak to musí software sám zachytit, protože je to jasně něco už na první pohled divného.....
On se tomu někdo diví?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.