Zákazníci internetových obchodů nejsou stabilní, nakupují náhodně

Diskuze čtenářů k článku

alex  |  16. 12. 2005 00:17

Nejlevnější zboží a internetové obchody se dají hledat poměrně slušně pomocí katalogů. Mě celkem zaujal katalog www.eprodejny.cz, kde se pečlivě starají o kvalitu odkazů. Dá se tam toho najít dost.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  20. 04. 2001 20:00

Co vim tak mnoho lidi se i neradi nekam vubec registruji, plni kosiky atd., ale to se asi casem zmeni a bude to ciste o registraci zakaznika atd. Nektere weby to resi i primym kontaktem pomoci telefonu, pripadne i jinak, nelze tohle praktikovat u rozsahlych obchodu s velmi sirokym spektrem zbozi.
Je to vec nazoru a kritizovat to nema smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Langer  |  20. 04. 2001 20:00

Možná nejsou příliš ve známosti služby, které nabízejí některé portály. Jedná se o nalezení požadovaného zboží ve více obchodech na Internetu a porovnání jejich cen.

Zdá se vám to bezvadné? Zkuste to třeba na Obchody.ATLAS.CZ.
- nahoře ve vyhledávací liště v Chci najít: vyberte Zboží a do okénka obsahující napište třeba "nokia 6210".
- vyjede Vám seznam 16 výrobků, z nichž 14 jsou opravdu hledané telefonu (a jen 2 položky je příslušenství k nim)
- v záhlaví seznamu klikněte na šipku nahoru u nadpisu Cena a máte seznam zeřazený od nejlevnějšího k nejdražšímu
- pak již stačí jen kliknout na název vybraného zboží a můžete jej objednat přímo u dodavatele

Jo, to se pak nakupuje na Internetu...

Tomáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
video  |  20. 04. 2001 20:00

Myslím, že tyhle portály o cenách jsou naprosto bezcenné. Oni se totiž nenamáhají si ty ceny zjišťovat - od jednoho takového nám přišla nabídka a ať jim zašleme svoji databázi zboží!! Co myslíte kolik obchodníků někam někomu pošle svoji pracně budovanou databázi? video a DVD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Langer  |  20. 04. 2001 20:00

Budete se divit, ale je jich docela hodně.
Je to pro ně totiž výhodné. Podívejte se do iAuditu, jakou návštěvnost mají portály a jakou obchodní WEBy. Ty portály totiž obchodním WEBům mohou podstatně zvýšit návštěvnost - a o tom to je.
Mimochodem, pokud vím, tak se jim neposílá celá databáze obchodu, ale jen její výběr ve formátu XML.

Na závěr bych se chtěl zeptat - co je proboha tak tajného na Vaší databázi zboží? S ní byste se snad měli chlubit, aby u Vás zákazníci nakupovali, ne?

Tomáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Langer  |  20. 04. 2001 20:00

Já vidím problémy dva - nedostatečný popis zboží a pomalost stránek.

Uvedu příklad. Jsem z vesnice a docela bych uvítal možnost udělat týdenní nákup místo v supermarketu na Internetu. Dokonce jsem ochotný zaplatit i něco za dovoz, protože bych do supermarketu jel autem (a to něco stojí). Našel jsem si tedy adresu takového obchodu a začal jsem "nakupovat" testovací nákup. Jaké bylo moje zděšení, když jsem zjistil, že:

a) Orientace v takovém obchodě je hrozná (jsou dětské piškoty v odd. Dětské jídlo, Cukrovinky, nebo kde?)

b) Načítání menu a stránek je VELMI POMALÉ (jsem v práci na hodně dobré lince, na modemu si vůbec nedovedu představit, že bych zadal celý týdenní nákup)

c) Popisy zboží jsou nedostatečné, lze jen těžko rozlišit stejné zboží od různých výrobců

d) nenašel jsem ani jeden OBRÁZEK ZBOŽÍ ( v tom je princip, v supermarketu přece vybíráme očima!)

e) na titulní stránce je omluva za výpadek serveru, ale není tam žádné výrazné info o podmínkách obchodu, dodacích lhůtách apod. ( přitom vytvoření dojmu serióznosti je klíčové pro získání a udržení zákazníka)

Abych jenom nekritizoval - rád a opakovaně nakupuji v modelářské prodejně Pecka model , protože mají slušný výběr, poměrně dobré informace o zboží a pokud chci detaily, rychle a ochotně odpovídají mailem.
Vltava.cz tady už byla zmiňovaná, i když třeba u CD nejsem spokojený s informacemi, které jsou k deskám uvedeny.

Tomáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  20. 04. 2001 20:00

Nákup na internetu - předpokladem je především důvěra, kvalitní služby a možnost elektronických plateb (jak jinak než skutečnými kreditkami . Vše z toho je v Česku jako šafránu a proto je situace a nás tak tristní .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
----  |  20. 04. 2001 20:00

to s těmi "kreditkami" není problém e-obchodů, ale problém s bankami (autor neví o čem píše) !!! Vy snad znáte nějakou banku v Čechách která Vám proplatí transakci na zakladě sdělení čísla i-netem ? Pokud ano tak sem s ní ! Ani zahraniční Vám to neudělají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
video  |  20. 04. 2001 20:00


Já takovou banku znám a používáme ji (ale jen pro platby ze zahraničí. Důvody viz níže).
Provozujeme internetový obchod s videokazetami a DVD. video a DVD
K těm dalším příspěvkům - zatím je to opravdu spíše zájmová činnost, než normální obchod. Myslím, že každý z Vás chce dostat za svoji práci zaplaceno a zadarmo (tak jako zatím my) by to nedělal.
Zatím ta situace (a prodej) není taková, aby se nám vyplatilo mít někoho, kdo to bude dělat na plný úvazek. Přesto se snažíme, aby informace k titulům byly aspoň trochu na úrovni.

K platbám - myslím, že nákup na internetu se vyplatí i s poštovným. Nemusím nikam chodit, jezdit, shánět.
Co se týče zasílání na dobírku, samozřejmě, že nemůžu poslat bez poštovného zboží, na kterém vydělám 100kč a dobírka + balící materiál mě stojí 70,-Kč. (a to nepočítám práci a další náklady na dopravení na poštu.) Ale můžu to udělat od určité částky a taky to děláme.
No a co se týká placení kartami. Snažíme se na internetu dávat zboží levněji a tudíž s nižším rabatem 15-20%. Jenže banka si při platbě kreditkou sebere 5% z celé částky (včetně případného počtovného). Divíte se ještě, že nechceme prodávat pomocí kreditek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Správný odkaz  |  20. 04. 2001 20:00

Ten odkaz je blbě:
video a DVD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  20. 04. 2001 20:00

Hmm, čtyři čárky, já jsem e-obchody z neochoty akceptovat kreditky (no dobře -obecně embosované VISA, MC atd...) nevinil. Je pravda, že největší díl viny na tomto stavu nesou banky. Tak opatrné vůči drobným klientům na jedné straně a vstřícné tunelářům typu Alona Braka na straně druhé.
Jinak další problém je také v tom, že platit debetní kartou (z 99% u nás - zase vina českých bank) je velmi riskantní pro zákazníka.
Na tomto stavu se pak přiživují různé neuniverzální krkolomné systémy na bázi platebních bran typu Juice, Expandia, SET... Asi bych musel být hodně naivní, kdybych si myslel, že provizi nemají (typuji nejméně 5% - pro "video").

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viera  |  20. 04. 2001 20:00

Prajem pekny den!
ak sa to v dnesnej dobe, ako ju beriem ja este da. Len by som chcela dodat svoj nazor, pohlad na nakupovanie cez -net. Myslim si, ze kto na to ma, tak je mu jedno, ci zaplati viac al. menej v obchode al. na -nete. Mozno to aj mne raz bude jedno, vzhladom na financie, al. to budem robit bezne, lebo sa to tak robit bude. Ja osobne nechodievam ani do obchodov, butikov a pod. len tak bez priciny . Chodievam tam preto a vtedy, ak to skutocne potrebujem...a ak idem tak je prevda, ze prejdem radsej tri obchody(aj viac), kde je ten tovar, a kupim ho tam, kde je lacnejsie..., ale nepatrim medzi ludi, ktory prejdu autom 2 km len aby usetrili 10 halierov ( v konecnom dosledku zaplatia aj o napr. 10 korun viac), ale neda sa ich presvedcit, ze to je nerentabilne...buhuzial taky sme a je nas vela, kazdy ma svoje priority, zasady, s ktorymi sa prediera zivotom...
Ale napr. ak sa mi nieco paci, a mam na to, tak ak to aj stoji vela penazi radsej si kupim poriadnu, kvalitnu vec, aj ked viem, ze dost platim z toho aj za znacku..., je to napr. vonavka, niektore odevy, topanky, niektore CD...proste veci, ktore su pre mna dolezite viac, ako ine..., je to aj vec rozhodnutia...lacne veci z butikov ...clovek dlho nevyuzije... Okrem ineho ja pisem zo Slovenska, tak myslim nemozem ani pisat viac, ako to bude, lebo mozno nakoniec pojdeme opacným smerom a bude sa preferovat podomový predaj viac ako inokedy...co dufam nie. Prikladom je aj to, ze pochadzam z vych. Slovenska, ale pracujem uz 2 rok v Bratislave, lebo inak sa to tu zatial neda...a ludia si hladaju pracu aj ked podradnu, len aby boli doma. Kopa mladych ludi nestuduje, lebo im to rodicia nemozu zaplatit...nemaju z coho a takto sa asi daleko nedostaneme...
Internet je velmi dobra vec, urcite aj net-obchody su velmi dobra vec a co sa tyka toho, ze si clovek nenakupuje v jednom net-obchode preco aj...ma moznost z jedneho miesta vidiet viac a tak to vyuziva...a tiez ak je to obchod do ktoreho chodieva navstevuje ho napriklad pre dobry vyber, ale dolezita je aj obsluha, kontakt...predsa by ste nechodili do obchodu, kde nie je vyber, a je tam aj zla obsluha...na nete nic take nehrozi...ziaden kontakt a ak nie je vyber, o minutu som tam , kde to maju a v podstate zadarmo... ( vsetko je vec pohladu, a kazdy ho ma iny -, ludia robia veci s presvedcenim, ze je to tak, ako to robia - najlepsie) )
VIERA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 20:00

Pokud jde o ten kontakt tak nesouhlasim s tim ze na netu neni. Muzu uvest priklad s CD. Pokud se o hudbu zacnete zajimat trochu vic, zjistite, ze spousta CD vychazi v ruznych verzich a protoze vetsina obchodu neuvadi cislo CD ale nejake svoje cislo a informace skoro zadne, tezko zjistite o co jde. Potom prichazi na radu e-mail a pak se ukaze jak si vazi zakazniku, podle toho jak jsou ochotni vam poradit a jestli vubec odpovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 04. 2001 20:00

Na Internetu zatim moc nenakupuji, ale chtel jsem si koupit nejaka CD a tak sem je objednal na strance Popronu. Doslo to rychle a v poradku. Ted si chci koupi dalsi, protoze sem dostal nejake zakaznicke cislo a navic pisou, ze pri objednavce nad 1000,- nepocitaji postovne. Potud parada. Ovsem Popron provozuje 2 zasilkove sluzby!!! Jednu na Popron Media s velmi uzkym sortimentem a lepsimi podminkami viz. vyse a pak jednu vetsi, ovsem bez vyhod. Sam tomu nemuzu verit, ale je to tak! Takze takhle ne.

Poradte lepsi obchod na CD v CR. Staci mi jen platba dobirkou.
Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoTL  |  20. 04. 2001 20:00

Já to dělám tak, že projdu více obchodů a porovnávám ceny toho co sháním. Na zákaznické číslo moc nedej. Co se Ti vyplatí teď, se Ti nevyplatí jindy. A utratit 1000,- jen proto abys ušetřil na poštovným slouží k tomu, aby měl obchod nižší režii na zásilce.
třeba tady:
Albumcity: www.albumcity.cz
Vltava: www.vltava.cz
Bontonland: www.bontonland.cz (drahý)
Musickatalog: www.musickatalog.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 20:00

Vyzkousel jsem www.albumcity.cz a www.musickatalog.cz a byl jsem spokojeny. Na albumcity jsem si o vikendu objednal cd a ve stredu jsem ho mel (protoze slo o titul, ktery meli skladem) a myslim, ze maji nejnizsi postovne a mozna i ceny. Na musickatalogu jsem cekal asi dva mesice, ale cd byla limitovana edice z Anglie a objednal jsem si ho hned po vyjiti, takze to neni tak dlouho a i na dotazy ohledne CD odpovidali rychle.
Dobre ceny (vetsinou do 500Kc i za novinky) ma www.mab-records.cz i kdyz nejde ve skutecnosti o internetovy obchod, ale pokud si objednas katalog zdarma, dostanes v nem objednaci listky se slevou 40Kc a pak vyjde postovne na 10Kc (ale ne kdyz to objednas e-mailem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohuslav Roztočil  |  20. 04. 2001 20:00

Níže popsané názory vyplynuly z mých zkušeností především s českými obchody (a britským Amazonem).

1) Nedostatek informací.
Ač to vypadá paradoxně, na Internetu je k výrobku obvykle k dispozici méně informací než ve skutečném obchodě. Drtivá většina obchodů se spokojí s nekolikařádkovým popisem, některé připojí formulář "zadejte e-mail a my Vám pošleme další informace. Přitom se právě WWW nabízí, aby u výrobku byly připojeny odkazy na stránky s recenzemei, popisy od výrobce atd. Anon, ano, ono to někde na Internetu je, ale já si to musím najít sám! A uvážíme-li, že prodejce často označuje výrobky svými vlastními "zkratkami", pak vlastně nevím, co kupuju.
Toto se týká knih, software, mobilů, pda, elektroniky - vyjímkou jsou jen obchody specializující se na jeden druh zboží (ale Vltava ukazuje, že ani to neplatí vždy).

K tomuto bodu patří i obtížné vyhledávání - výrobky jsou v katalogu nedostatečně popsány, především pak kategorizovány. Případné hledání pak vede k desítkám až stovkám výsledků, které je nutno procházet, pročítat a...

2) Dlouhá doba dodání.
Internetové obchody asi hřeší na to, že zákazník není fyzicky přítomen a vydání zboží si nevyžaduje jako součást nákupu. Dodací doby jsou týden, dva tři... A to i u věcí, které vidíte normálně ležet v regálech. Působí to na mne dojmeme, že zboží není skladem, ale nakupuje se až podle objednávek - a to až se objednávek nahromadí více, aby byla sleva.

3) Omezená škála způsobů úhrady.
Mnoho obchodů je schopno prodávat jen na dobírku, některé podporují platbu předem převodním příkazem (což je velmi, ale opravdu velmi, zdlouhavé). Mnohé podporují karty, ale nepodporují např. eBanku, jiné zase GSM banking, prakticky nikdo však celou škálu. Už jsem byl mnohokrát téměř rozhodnut koupit, ale protože jedinou možností platby byla dobírka, nebylo z toho nic.

Závěr
Problém podle mne není v technologii, ale IMHO ve snaze obchodů ulohčit si práci. Pak se ovšem nemohou divit, že zákazník nevidí v nákupu po Internetu žádnou výhodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoTL  |  20. 04. 2001 20:00

Na Internetu nakupovat je občas tragédie. Už jsem utratil poměrně dost za těch několik let a situace je horší. Na zboží čekáte i několik týdnů, pak se stane, že zboží není k dostání a obchodník vám vrací úhradu zpět. Dobírku zásadně odmítám, neboť u sebe nebudu mít hotovost a čekat až mi dobírka přijde. Co se týče cen, tak doporučená cena a vaše sleva je spíš manipulace. A co se týče popisu zboží tak souhlasím, že je to mnohdy horší než v normálním obchodě. Jednou mi jeden obchod odepsal na toto téma, že si zjednodušením popisu snižují náklady na údržbu webu a můžou mít tak nižší ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Gloser  |  20. 04. 2001 20:00

V clanku uvadite, ze jen 14% nakupuje casteji nez jednou za mesic.
Myslim, ze veci, ktererlze rozume na koupit na Internetu rozhodne casteji nekupuji. Byt firma a zajistovat (si)zasobovani, to je jina. Ale jako soukromnik kupuju pravidelne akorat potraviny a benzin a sluzby okolo bydleni, elektriku, vodu ... Vse ostatni jsou prilezitostne nakupy (nejsem vyznavacem jednoho butiku v mode, nekupuji jednu znacku parfemu ani knihy ci CD nenakupuji casteji nez mesicne).
Vyplyva z toho, ze pruzkumu verim, ale nemyslim, ze je dobre interpretovan.
Ja casto srovnavam ceny na Internetu a v obchodech. To je myslim cesta, jak pouzivat Internet pro soukropmnika. Pak volim, co potrebuji vice, cenu nebo rychlost dodani, moznost osahat si zbozi v obchode ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 20:00

Myslím si, že lidi nemají moc důvodů proč nakupovat na internetu. Pro běžný nákup stejně musejí do obchodu a na internetu pak hledají spíše věci běžně nedostupné. Pokud se navíc připojuje přes modem, musí platit telefonní poplatky a tím pádem spěchá a neprojde všechny nabídky. Když si připočítá cenu za poštovné a balné plus dobu doručení zjistí, že zboží které mohl mít v kamenném obchodě teď hned dostal min. za 3 dny po objednání a za cenu někdy i vyšší. Navíc stejně pak musí na poštu a tam někdy čekat je horší než v obchodě.
Já osobně na internetu nakupuju CD a knihy a to jen proto, že v kamenném obchodě najdu leda tak běžné "hity" a ne to co sháním, jinak bych zašel raději do obchodu (ale někdy jsou opravdu na internetu i s poštovným levnější než v obchodě). Internetové prodejny CD fungují většinou tak, že sice mají velký výběr, ale na skladě nemají nic a pokud chcete detailnější informace o albu, většinou nepochodíte (i když na druhou stranu je možné se přes ně dostat i k deskám, které se u nás marně shání a pak se dá dlouhá dodací doba pochopit a rád si počkám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Back  |  20. 04. 2001 20:00

Nyní jem udělal nákup na internetu a kámoš se divil, proč si to nejdu koupit přímo.

Většinou jsou na internetu ceny vyšší než v kameném obchodě. Např.: V Hypernově jsem koupil AIWU 989 za 10900 Kč a na internetu bych ji za tu cenu nenašel.

Na internetu se uvádí, kolik zákazník ušetří, ale tyto původní ceny již v obchodech také neplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  20. 04. 2001 20:00

S tema cenama nevim, ale pokud se podivate poradne, tak vetsinou najdete lepsi ceny a to u obchodu, ktere tak rikaj nejsou vubec kamenne tudiz nemaji zadne naklady na pronajem prostos atd.
A k predchozimu prispevku : Nektere obchody maji dobu dodani do 24 hodin, v miste, kde se nachazi rozvoz zdarma jeste tyz den a co se tyce posty, tak v pripade Obchodniho baliku Posta garantuje dodani do 24h a tohle vetsinou plni (chova se jako kuryrni sluzba).
A problem uvadeni cen, ktere uz neplati, se netyka samozrejme jenom obchodu na netu, ale i letaku, ktere vam cas od casu dorazi do schranky, se podivejte kolik radoby normalnich cen jsou uplne bludy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  20. 04. 2001 20:00

Moje zkusenost - mys MS Explorer - 5% ceny dolu, na druhou stranu 50,- za kuryra. Kdybych nebyl linej, tak bych ji mel ten samej den, co sem ji objednal. Takhle mi prisla v dobu o kterou jsem si zazadal na druhy den (aspon jsem mel cas sehnat hotovost). Druhy pripad - walkman sony, 10% dolu, bohuzel bez doruceni, takze cesta na karlovo namesti, ale za tech usetrenych 750,- to stoji, ne? .o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan  |  20. 04. 2001 20:00

Nevim - osobne pres internet objednavam, jen kdyz je vyrazne levnejsi, protoze jinak nema cenu brat na sebe riziko zasilkove sluzby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  20. 04. 2001 20:00

Moje zkusenost - mys MS Explorer - 5% ceny dolu, na druhou stranu 50,- za kuryra (nastesti jen 50,-, ptz objednavka byla za >2000,-). Kdybych nebyl linej, tak bych ji mel ten samej den, co sem ji objednal. Takhle mi prisla v dobu o kterou jsem si zazadal na druhy den (aspon jsem mel cas sehnat hotovost). Druhy pripad - walkman sony, 10% dolu, bohuzel bez doruceni, takze cesta na karlovo namesti, ale za tech usetrenych 750,- to stoji, ne? .o) Objednano ve stredu, v mych rukach v patek. Behem teto doby stejne v prodejne nebyl ani jeden kus vyrobku. Pokud nekdo chce linky na dane obchody, poskytnu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viera  |  20. 04. 2001 20:00

Prajem pekny den!
ak sa to v dnesnej dobe, ako ju beriem ja este da. Len by som chcela dodat svoj nazor, pohlad na nakupovanie cez -net. Myslim si, ze kto na to ma, tak je mu jedno, ci zaplati viac al. menej v obchode al. na -nete. Mozno to aj mne raz bude jedno, vzhladom na financie, al. to budem robit bezne, lebo sa to tak robit bude. Ja osobne nechodievam ani do obchodov, butikov a pod. len tak bez priciny . Chodievam tam preto a vtedy, ak to skutocne potrebujem...a ak idem tak je prevda, ze prejdem radsej tri obchody(aj viac), kde je ten tovar, a kupim ho tam, kde je lacnejsie..., ale nepatrim medzi ludi, ktory prejdu autom 2 km len aby usetrili 10 halierov ( v konecnom dosledku zaplatia aj o napr. 10 korun viac), ale neda sa ich presvedcit, ze to je nerentabilne...buhuzial taky sme a je nas vela, kazdy ma svoje priority, zasady, s ktorymi sa prediera zivotom...
Ale napr. ak sa mi nieco paci, a mam na to, tak ak to aj stoji vela penazi radsej si kupim poriadnu, kvalitnu vec, aj ked viem, ze dost platim z toho aj za znacku..., je to napr. vonavka, niektore odevy, topanky, niektore CD...proste veci, ktore su pre mna dolezite viac, ako ine..., je to aj vec rozhodnutia...lacne veci z butikov ...clovek dlho nevyuzije... Okrem ineho ja pisem zo Slovenska, tak myslim nemozem ani pisat viac, ako to bude, lebo mozno nakoniec pojdeme opacným smerom a bude sa preferovat podomový predaj viac ako inokedy...co dufam nie. Prikladom je aj to, ze pochadzam z vych. Slovenska, ale pracujem uz 2 rok v Bratislave, lebo inak sa to tu zatial neda...a ludia si hladaju pracu aj ked podradnu, len aby boli doma. Kopa mladych ludi nestuduje, lebo im to rodicia nemozu zaplatit...nemaju z coho a takto sa asi daleko nedostaneme...
Internet je velmi dobra vec, urcite aj net-obchody su velmi dobra vec a co sa tyka toho, ze si clovek nenakupuje v jednom net-obchode preco aj...ma moznost z jedneho miesta vidiet viac a tak to vyuziva...a tiez ak ma nejaky klasicky obchod do ktoreho chodieva, navstevuje ho napriklad pre dobry vyber, ale dolezita je aj obsluha, kontakt...predsa by ste nechodili do obchodu, kde nie je vyber, a je tam aj zla obsluha...na nete nic take nehrozi...ziaden kontakt a ak nie je vyber, o minutu som tam , kde to maju a v podstate zadarmo... ( vsetko je vec pohladu, a kazdy ho ma iny ) VIERA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor