Přesně totéž jsem si taky říkal. Popis bývá mizerný, mnohdy chybný - pro celou škálu výrobků se vezme ctrl+c ctrl+v jeden popis, parametry buď chybí nebo jsou nesmyslné. Když to člověk nahlásí, přijde mu zdvořilostní odpověď že děkují a zjednají nápravu. Nic víc a třeba ani po roce oprava nenastane.
Jednou jsem takto předal přímo osobně jednomu obchodu výtisk s parametry ze stránek výrobce, natrefil jsem zrovna na někoho, kdo s tím umí, slíbil, že to opraví, ale dodnes (jestli se to prodává) tam je to co tam bylo. Od té doby jsem to ještě připomněl nahlášením chyby. A to bylů aspoň výrobek ve správné kategorii, zrovna tento obchod měl některé výrobky zařazené totálně blbě.
A z takových parametrů se potom filtruje nebo dělá nějaké takové srovnání. To bude asi vypadat.
Zboží tolik neznám, ale nezdá se mi, že by bylo v tomto nějak lepší než heuréka. Ono to totiž hlavně závisí na tom, jaké parametry tam zadá prodejce, který se přes ten portál propaguje.