Začínáme s Flash MX 2004 – 6. díl – morfování objektů

Diskuze čtenářů k článku

gully, gully  |  18. 04. 2005 00:38  | 

http://diskuse-zaciname-s-flash-mx-2004.wz.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nothing  |  18. 04. 2005 08:22  | 

z oka je noha, to je morfování jako prase

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_BAZ_, _BAZ_  |  18. 04. 2005 17:04  | 

tak to je krutost. Nemel sem tuseni, ze by neco takovyho slo vytvorit takhle sikovne. Uz se tesim na dalsi dil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petraoz, petraoz  |  12. 06. 2005 19:14  | 

Řeknete mi prosím, které typy obrázku se k morfování hodí?  Pokud ty obrázky ve Flashi všechny rozkládám na křivky tak by to mělo být jedno.. nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OBr  |  13. 06. 2005 23:30  | 

ano, stejně nemůžete morfovat obrázek, který není ve křívkách  
nelépe se hodí obrázky, které mají malý počet barev a jsou jednoduché, ale na to časem přijdete sama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radys  |  15. 08. 2006 14:09  | 

Ahoj, jen jsem se chtel optat jak mam udelat toto "Klikneme na klíčový snímek druhé vrstvy (té s velbloudem). Tím jsme tento snímek vybrali. Poté opět klikneme na snímek a tažením myši přesuneme snímek na pozici 20 vrstvy s žábou. Osa by měla vypadat takto: " skousel jsem to asi 10x ale poradne nechapu co jako mam uchopit jestli tu casovou osu, nebo obrazek velblouda, nebo napis Layer. Chtelo by to trosku podrobneji aby bylo jasne co presne uchopit. Pro nekoho kdo se v tom vyzna je to hracka ale ja jsem amater. Diky a take diky za supec clanky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OBr  |  15. 08. 2006 14:29  | 

píše se tam:  ...Poté opět klikneme na snímek a tažením myši přesuneme snímek .... tedy neustále se pracuje s klíčovým snímkem na ose, který se pomocí myši přesouvá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test autokamer

Test ATX skříní

Jak surfovat pohodlně

Sportovní aplikace

Jak funguje procesor