... nechápu váš výraz, že Flash nezna nic jako dědičnost, můžete to nějak přiblížit? Když uděláte jeden MC, přetáhnete jej z knihovny třeba 10x na plochu a pak v něm uděláte změnu, ta změna se provede jen v jedné instanci?? ...je pravda že flash chápe pojem objektu poněkud šířeji a má t rozšířené i na grafiku, ale co se týče tříd, jejich instancí a pod.... tam se s objekty vůbec nepracuje? ..pouze se jmény? nevím nevím....
..možná každý chápeme dědičnost jinak.
jinak pokud si alespoň přečtete manál k Flashi, stačí nápověda, najdete tam k metodě duplicateMovieClip toto:
Description
Method; creates an instance of the specified movie clip while the SWF file is playing. Duplicated movie clips always start playing at Frame 1, no matter what frame the original movie clip is on when the
duplicateMovieClip()
method is called. Variables in the parent movie clip are not copied into the duplicate movie clip. Movie clips that have been created using
duplicateMovieClip()
are not duplicated if you call
duplicateMovieClip()
on their parent. If the parent movie clip is deleted, the duplicate movie clip is also deleted. .
mám pocit že se tam píše o metodě, ne? ...možná jste si to poplet s klasickou fcí:
duplicateMovieClip(
target
,
newname
,
depth
)
, my jsme ale použili metodu
my_mc.duplicateMovieClip....
která je vlastní všem instancím objektů třímy MovieClip (tedy jí zdědily...)
jinak jste i sám odpvěděl, že metoda duplicateMovieClip má ty parametry tři
hezký den!