Začíná další ročník masivní kampaně na propagaci českého Internetu mezi širokou veřejností.
Začíná další ročník masivní kampaně na propagaci českého Internetu mezi širokou veřejností. Letošní ročník se ponese zejména v duchu internetové gramotnosti, která se postupně stává konkurenční výhodou nejen firem a států, ale i běžných občanů. Vyhlašovatelem projektu je týdeník Profit, organizátorem občanské sdružení BMI. Hlavními partnery BMI 2000 jsou společnosti INET, Oracle Czech, Progress Software, Software602 a 2N.
Již třetí ročník získal podporu širokých mas a ač není v jeho čele nějaký supervýrazný projekt, jakým bylo loni eCity, proběhne pod jeho křídly celá řada zajímavých projektů. Podstatný je především důraz na regiony a přímý kontakt s jednotlivými občany.
Zřejmě nejvýraznější akcí bude čtyřnásobný Týden Internetu v daném městě, kdy v Českém Krumlově, Zlíně, Moravské Třebové a Pardubicích budou v postupných týdnech března probíhat speciální akce a semináře pro širokou veřejnost. Další z hlavních akcí bude Do knihovny na Internet - po Internetu do knihovny, kdy bude více propagován Internet ve vazbách na knihovny. Cílem je přiblížit úlohu knihoven v informační společnosti a nabídnout veřejnosti služby, které knihovny poskytují na bázi informačních technologií.
Březen – měsíc Internetu je třeba brát jako akci, která hlavně slouží propagaci Internetu. Zkušení uživatelé se možná nebudou cítit touto akcí nějak výrazně dotčeni a budou mít pocit, že se pro jejich rozvoj Internetu zase tak mnoho nedělá, síla tohoto měsíčního období je především v kumulaci různých zdánlivě samostatných akcí do jednoho synergického efektu. Pochopitelně na nějaké zhodnocení Března přijde čas až v dubnu, zatím můžeme jen doufat, že méně lidí bude za měsíc na Internet shlížet nedůvěřivě a více lidí jej bude aktivně využívat.
Další infrmace najdete na serveru www.brezen.cz.