frantaN47
22. 5. 2022 • 15:39

Myslím, že u nás by to dlouho nefungovalo. Někdo by brzy přišel s řešením, jak zajistit, aby se barva světla přepnula na modrou jinak než jak je požadováno a měli by po barvičkách. 😀

Martin Jeřábek (panrt321)
22. 5. 2022 • 14:51

No aspoň něco v té USA bude chytré když ne oni 😃

Net.Xtreme
22. 5. 2022 • 7:29

Mně by stačilo, kdyby v “držadle” vozíků byla mapa, jednou jsem to viděl, ale asi se to nějak nechytlo…
A pomohlo by, kdyby byly pracovníci byli lépe proškoleno na sortiment a jeho umístění v obchodě, v hypermarketech mají občas hodně velký výběr, ale nikdo neví, kde co je. Akční rajčata byla posledně u cibule, ne u ostatních rajčat. A nebudu ani popisovat loňskou odyseu pro džus z granátového jablka v Globusu… procestoval jsem hypermarket třikrát tam a zpět, jak mě posílali do jiných oddělení, kde by něco mohli vědět. Nakonec jsem uspěl, ale u letákového zboží jsem nečekal, že až desátý zaměstnanec bude vědět… (ani na informacích nevěděli a netušili, koho se zeptat, respektive se jim podařilo potvrdit, že není ani mezi nápoji ani u ovoce).

Pavel Matějka (Pety)
Pavel Matějka (Pety)
22. 5. 2022 • 6:57

Navigační funkce, které by zkrátily čas, strávený v obchodě? To je nějaká blbost, ne? Obchody přece neustále vymýšlejí způsoby, jak vás zdržet uvnitř. Například tím, že občas kompletně přerovnají celý obchod, nebo tím, že nejčastěji nakupované zboží (pečivo) je v nejvzdálenějším koutě.Ty navigační funkce budou určitě udělané tak, aby vás po obchodě honily několikrát tam a zpět.

Názor byl 2× upraven, naposled 22. 5. 2022 06:59

Určitě si přečtěte

Články odjinud