Při takových částkách si za 4 roky může taxikář koupit elektrickou čtyřkolku. No a když vydrží 8 let, může si koupit i nějaký miniauto typu Aixam. No a hodně trpěliví si za nějakých 25 let mohou koupit i něco normálnějšího, malého Nissana nebo Volkswagen. Tomu se říká super kšeft.
Jo tyhle pobídky pro nákup EV vždy pobaví tohle obzláště s případným brexitem bude terno....
To bude dobrej kšeft, u taxíku si to nějak neumím představit. Stojí v kolonách, v zimě topí a elektřiny ubývá, aby ve finále nestál víc u dobíjecí stanice, než vozil zákazníky.
Nyny,takže dle vás, pokud auto se spalovacím motorem stojí dlouho v koloně a má puštěný motor aby v autě nezmrzl, tak mu v nádrži díky tomu benzínu přibývá?
Jenže vzhledem ke kapacitám nádrže a rychlosti "nabíjení" nádrže fosilním tekutým palivem je to velice malý a časově krátký problém. Ne taxíkem se nejezdí z Prahééé po D1 do Brna , ale po městě případně blízkém okolí.Ale i tak proti tomu zajet k rychlo nabíječcee a ztratit čas X > 30 minut na nabíječce. = přijít o x zákazníků....
A kde berou jistotu, že si ty peníze prostě nenechají? To by museli vyplatit až zpětně po nákupu elektromobilu.
jono, spis by to chce aby stat zavedl nejake poradne poplatky za spalovaci motory od ridicu
To už je, říká se tomu spotřební daň 🙂
Neboj, jak se elektromobily jen trochu rozšíří, jistě se vymyslí nová daň z elektromobilu, stát si svůj díl vždy vezme.
Neilz těším se, jak budeš ty a tobě podobní brečet po zavedení srovnatelné spotřební daně na elektřinu. Státy budou případné výpadky příjmů nějak řešit, takže zdaní CNG, LPG a podobně...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.