Za autora červa Sasser vyplatí Microsoft přes 6 milionů korun

Diskuze čtenářů k článku

Dan  |  12. 07. 2005 15:06

LoL .. Microsoft vypisuje odměny? To jsme na nějakym divokym západě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hnidopich  |  12. 07. 2005 15:58

Internet je sdílené prostřekdí. Něco jako silnice nebo rádiové frekvence. Auta co jezdí po silnici musí mít homologaci a v rámci ní nesmí moc smrdět a musí mít nějakou danou bezpečnost. A jízdní kola musí mít světla a odrazky. To všecno proto aby jsme se tam navzájem nezabili.

Stejně tak se stoupající důležitostí počítačů a 'netu je zodpovědností uživatelů neškodit ostatním tím že mám děravej počítač.

Tedy mít děravej počítač je nemorální. Napsat a vypustit Sarser? Možná ani ne. Nadělá více užitku než škody. Jestli ty prachy má, tak mu je přeju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  13. 07. 2005 10:46

Dobrý nápad s tou homologací počítače. Ač je to nyní nemožné, nebylo by to, pro udržení použitelnosti internetu jako takového, vůbec špatné. I když, stejně je v drtivé většině problém mezi židlí a klávesnicí, potažmo spíše myší. Takže třeba i "řidičák na počítač", který je zapojený do informační sítě.

Btw, je možné jezdit si ve vlastním autě či jiném dopravním prostředku vlastní konstrukce po vlastním pozemku bez řidičáku, techničáku a dalších souvislostí? Pominu-li emise (v případě klasického motoru) a hlučnost, tak by mělo být dalším šumafuk, co si na svém pozemku dělám... Nebo ne??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Garfield  |  12. 07. 2005 14:44

Není to tentokrát bulvarizátorem (v tomhle případě jel na volnoběh), jenom jsem myslel, že se Bill chytil za rypák a přiznal, že jakýkoliv škody způsobený Sasserem jsou hlavně máslem na hlavě jeho firmy, a proto firma zaplatila u soudu kauci za toho maníka. Následně bych očekával, že mu nabídne místo v oddělení bezpečnosti produktů.
No tak nic, no...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  12. 07. 2005 03:14

bulvár. technet hadra .. neco jako svět namodro.  Viz bleskovka: Z diskuze: Jak nahrávat stránky pomocí FrontPage?  Hm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  12. 07. 2005 03:16

No jo Hm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  12. 07. 2005 03:18

 
Hm hmmmmmmmmmm 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  12. 07. 2005 03:20

Este jeden test ...

Hm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  12. 07. 2005 03:21

Posledni test
Hm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  12. 07. 2005 03:22

Tak nic ..:) Us asi blbnu .. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  12. 07. 2005 03:29

Maj to vychytany ..
<B &nbsp; onmouseenter="alert('Právě jste byli napadeni virem ŽIVĚ.CZ')" ontest="he:)" ontest2="he:)">Hm</B>
Pred funkcni eventy tam mrsknou nbsp a tim je event nefunkcni at ho date v jakymkoliv poradi ..  Prvni byl ontest pak  onmouseenter a pak ontest2 a on to ten redakčák od živě přehodil a před rozumný event dal nbsp :) No .. :) Dobry .. :) 
Melu kraviny, nevsimejte si me  prosim a tuhle vetev prispevku ignorujte. Redakce prosim smazte to .)) Dekuji za pozornost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  13. 07. 2005 10:38

Dobrý test. Nějaká dírka se určitě najde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Platič  |  11. 07. 2005 20:24

všichni ti, kteří obhajují odsouzeného autora viru, by se měli snést z oblak na zem a uvědomit si, že autor byl odsouzen ve svobodné zemi nezávislým soudcem..
Pokud toto nechtějí respektovat, tak mají v hlavě řeziny, neví, kde roste mech, odkud věje větr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
funík  |  11. 07. 2005 21:45

I soudy se mohou mýlit. Na Internetu se může šířit cokoliv a trestat za to jednoho člověka nemá podle mě moc smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  11. 07. 2005 23:39

Nezavislim?
Jam moc nezavisle je u vas nezavisle? Je neco opravdu nezavisle? Co je nezavisle, nejnezavislejsi ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  11. 07. 2005 23:41

Oprava: (uz na to nevidim)
Jak moc nezavisle je u vas nezavisle?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaderas, Kaderas  |  11. 07. 2005 19:48

Žeprej finanční přilepšení . To zní, jak kdyby měl dostat nějaké kapesné a né 6 a čtvrt milionu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macek  |  11. 07. 2005 17:36

Škoda, že chytili zrovna tohohle (nebo se nechal chytit?), raději bych podusil ty autory, kteří tvoří červy s "přidanou hodnotou", např. AutoGen (známý jako BOT), tady už nejde o demonstraci, ale čistě o zneužití (SPAM, BACKDOOR, KEYLOG apod.).

Zajímalo by mě, zda tyhle autory někdo vystopuje, proti nim je shazování PC každých 15 minut jenom dětská rýma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pet  |  11. 07. 2005 19:45

Koho nasadis na hackera?Zasa hackera.Bill  by urobil chybu, keby toho cloveka nezamestnal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  13. 07. 2005 10:36

Na jednoho hackera dva hackery! Ale pak už jsme na tom skoro jako u právníků...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-7  |  11. 07. 2005 17:08

Z pohledu zdravě myslícího člověka by ten trest měl být podstatně tvrdší a hlavně by mu nemělo být umožněno dostat se k počítači... Ten, kdo ho obhajuje, by se měl naučit trochu přemýšlet. Je to prostě neetické chování a ke všemu za účelem zisku v tomto případě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokos  |  11. 07. 2005 17:03

Take tvurce viru nezatracuji. Spis me prijde divny proc si ho MS tak ceni 6mega je docela dost. Spis si myslim ze Sven nebude zadna lama a dostane v MS este praci. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zákazník  |  11. 07. 2005 16:07

Těch antivirových firem je strašně moc,takže škromach musí plesat blahem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hook  |  11. 07. 2005 15:49

Tvurce viru vubec neosuzuji a naopak si myslim ze provadeji pomerne uzitecnou cinnost. Pokud vir poukaze na nejakou bezpecnostni diru a navic kazdeho donuti si ji rychle zalepit je to uzitecnejsi nez laksni pristup vetsiny useru k bezpecnostni politice. Myslim, ze MS by byl nejradeji, kdyby se v jeho systemu nikdo nestoural a chyby tam zustavaly be povsimnuti, ale jak by se vam pak libilo, kdyby si pres tuto diru kdokoli prohlizel data na vasem disku a pak zase tise zmizel? Virus jako demonstrace je nejlepsi politikou pro bezpecnejsi prostredi na siti i jednotlivych Pc's.
Navic kdyby chtel tvurce viru opravdu zaskodit proc treba hned nepromazat *.doc, jiste vsude mozne hojne pouzivany format...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RD  |  11. 07. 2005 17:03

S títo tvrzením bych nesouhlasil. Tvůrce virů dělá svoji práci s úmyslem škodit jiným což je velmi sobecké jednání a odporuje základním principům demokracie. Takový člověk si trest zasluhuje plným právem. Žijeme ve společnosti a musíme být k sobě navzájem ohleduplní.

Mimochodem se týká plátování bezpečnosti, kolik z vás si hned po koupi nového automobilu půjde zpevnit karoserii a upgraduje na čtyřbodové pásy, tím se přece zvýší bezpečnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike.M, Mike.M  |  11. 07. 2005 17:09

O demokracii mi nemluv.

Žijeme ve společnosti a musíme být k sobě navzájem ohleduplní.

Tak tato veta me dostala. Aproto souhlasim s Autorem na ktery si reagoval. Kdyby tvurci viru chteli nejak zaskodit, tak smazou nebo trepisi registr ci jine potrebne casti Woken a budou mit klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RD  |  11. 07. 2005 17:21

Zajímavý názor, takže podle Vás je normální, že se resetuje PC 15sec po každém spuštění a tedy nemůžete vůbec pracovat ?? Místo práce musíte schánět někoho kdo vám to opraví. Tak to je mi Vás trochu líto :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarSik  |  11. 07. 2005 17:35

No kdyz to dovedu a k zaveru ;) Ten reset byl sice symptomem, ktery se projevoval pri napadeni, ale samotny vir ho nezpusoboval. Zpusobovalo ho rizeni sluzeb na Windows, ktere pri padu te napadene aplikace resetovalo cely pocitac prakticky "bez odvolani" ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n00b  |  11. 07. 2005 18:21

Ne, mě je líto Vás, protože musíte schánět někoho kdo vám to opraví :P)
A tím de fakto říkáte, že jste lama, noob či čivava a nemáte tak právo Vůbec psát do diskuse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ach,  |  11. 07. 2005 21:23

a vy ste kokot, kokot alebo kokot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mard  |  12. 07. 2005 11:08

SPRAVNE!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vdosek, vdosek  |  19. 08. 2005 10:37

PromiŇte, vysvětlíte mi pojem "noob", ostatní znám tohle je mi nové! Díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike.M, Mike.M  |  12. 07. 2005 13:44

no ja nevim, muze za to ze se PC nakazi vir, nebo uzivatel, nebo samotny Windows? No ja neoteviram pofiderne maily, nebrouzdam a neslintam nad pornem, normalne jen ziskavam z netu informace, ale za cely svuj zivot jsem na PC zadneho vira nedostal. Ono kdyz si divny clovek, ktery se ho neumi zbavit tak mi nemas co rict. Ja vyuzivam PC i pro verejne pristupny net a pokud si to zabezpecis tak 3 mesice nemusim ani Ad-Ware pouzit. a to ti lidi na tom aj kdovico delaj. Tak pomlc.

Odpoved zni Muze za to uzivatel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palo  |  12. 07. 2005 22:42

Kdyz to reknu mirne, tak jste dost omezeny, protoze "kvalitu" cloveka posuzujete podle urovne znalosti IT. Kdyz vam ukradnou auto, tak sikovny automechanik (ale napr. podrumerne zdatny uzivatel) vam to taky muze prat, protoze auto se da taky upravovat aby ho jen tak nekdo neukradl (alepson bezny zlodej ne).....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike.M, Mike.M  |  13. 07. 2005 07:42

No ale zde vidim trosku rozdil. Proc dostal vira, postou, na varez strankach, nebo automatisky se mu suidlil? Pokud postou, myslim ze obycejny clovek, ktery pracuje denne s PC a slysi to porad dookola at se nema otvirat, ji proste neotevre. Z XXX a varez stranek? Zachtelo se mu nahotinek? Tak at ho tam ma. Anebo je spousty cistych P-stranek. Ale nikdy se mi za celou mou dobu nedostal virus jinou cestou, no krom onehalfa, ci ambulance prez disketu na starych 286-386 to sme ale jeste smelinovali s retalem settlery a jinymi DOS programy. Takze to prirovnani s autem, pokud ma lepsi, urcite si necha namontovat alarm. Z toho vyplyva, kdyz mu nekdo ukradne auto, tak za to ridic vicemene nemuze, ale pokud dostane vir je to jeho chyba, z veci viny. Vim ze hodne delaj take Wokna a hodne antivirak. Z toho vyplyva co se porad a porad omula, zaplatovat mit antivirak a byt opatrny, coz dotycni asi nemaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  13. 07. 2005 10:33

Pomíjíte jednu zásadní věc, totiž to, že díky closed source nikdo pořádně neví jaké další brutální chyby či backdoory v MS Windows existují. Je myslitelné, že se Vám do systému někdo dostane a Vy, jako uživatel, mu v tom nijak nezabráníte, ani firewallem, ani antivirem, ani jinak (pokud je např. ten backdoor skutečně dobře promyšlený)! Nenechte se uchlácholit řečičkami CEO a marketingu, nikomu neveřte, protože to je cesta do pekel.

Asi to zní dost paranoidně , ale schválně jsem to přehnal, ať je myšlenka jasná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedLeader  |  16. 07. 2005 10:55

Je taky potřeba rozlišovat, co vůbec udělal. Všichni odsuzujete viry, ale vir je "pouze" nakazitel, sem tam vám něco zakóduje nebo zformátuje disk a množí se dál. Když vykoná svojí destruktivní akci (třeba oři porovnání datumu), tak po smazání celýho disku, kdy si to celý znovu přeinstalujete, už tam většinou není. Ovšem takový trojský kůň; to je daleko těžší věc. Běží, zdánlivě nic nedělá. Vlastní (99%) svojí vlastní konzoli pro vzdálený přístup do PC, takže programátor-vlastník se může kdykoliv (za úspěšného připojení[!!]) procházet po Vašem disku, může dělat vše, na co máte právo vy (!!!). Takže pokud máte právo na CMD.EXE, tak se opravdu mohou dít věci . Taky naprogramovat trojana není vůbec těžký, není potřeba na to mít Assembler, stačí jak C++,tak Delphi. Stačí si přečíst článek na živě.cz o TCP/IP komponentách v Delphi, pak si někde seženete Win32API Help a máte to. Pak si udělejte stránku, která bude dělat reklamu na nahatýho Havla (pro zvrhlý) a v sekci download dejte, že je to samorozbalovací archiv (EXE) a máte o zábavu postaráno.

Ovšem obrana je velice jednoduchá, pokud znáte programy jako REGEDIT, MSCONFIG... samozřejmě, pokud ten trojan je automaticky nezvírá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vdosek, vdosek  |  19. 08. 2005 10:30

Nedá mi abych nereagoval. Naprosto se ztotožňuji s názorem uvedeným výše. Jestliže někdo odevře cokoliv co mu prijde mailem se slibem "v přílože supr kočka nadržená, jen pro tebe!!" a chodí na netu bůhví kam, nemůže se pak divit, že "jéé ono to nejede".

MS ještě může být rád že tvůrci virů upozorňují na jejich chyby a měl by platit jim, a né lidem za to že tvůrce prásknou!

HOWG!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macek  |  11. 07. 2005 17:31

Malá věcná - když poškodíš windowsy, nebude se vir tak rychle šířit, jako když je využiješ k šíření, proto hlavně tvůrci červů nezasahují do systému, nýbrž na něm parazitují. A to se mi zdá trestné, využívat cizí majetek bez souhlasu majitele....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Veselý  |  12. 07. 2005 10:14

S tim souhlasim, pokud vir neni destruktivni a da se rozume odstranit, je to spise neco jako napomenuti. A nuti nas chranit se pred skutecne destruktivnimi a zlodejskymi viry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
killer  |  02. 09. 2005 21:43

Ten vir nebyl vytvoreny, proto, at jeho tvurce zbohatne, nebo at prijde par firem o par tisic..........
Tady se jedna ciste o technickou zalezitost, ktera je po pripadnem uspechu doprovazena pocitem dobre vykonane prace a jistou sebeuctou.
Je to osobni zalezitost, ktera se dotkne cele planety.
 
Kdyz matka zabije sve 2 mesicni dite, dostane 3 roky.
Kdyz je nekdo chytrejsi nez Microsoft, tak dostane taky 3 roky.
...................ktery trest je potom primereny ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
btb  |  11. 07. 2005 17:06

ono mas v podstate pravdu.. ale zase treba rozlisovat virus ako virus.. pretoze ten virus moze byt prave ten, co ti bude behat po disku a hrabat sa ti vo fajloch !! ale hej, aspon bude bezpecno a robi sa preto nieco..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  11. 07. 2005 17:08

Proto ze by se mohlo stat, ze pak by patch nainstaloval kazdej - toto by totiz byla realna hrozba pro kazdeho - takhle, i kdyz se zjisti ze ma nekdo zaviovanej PC - z jeho IP adresy utoci - tak odpovi, ze ho to vubec nezajima, nebot jemu to nic zvlastniho nedela a tak ho to vubec nezajima a nejakej antivir (bezplatna verze mu byla poradena) si nebude vubec instalovat - nehodla tim ztracet cas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milos  |  12. 07. 2005 07:15

uzitecnou cinnost delaji, ale moralne a pravne ciste to neni.
Ale vyplati se to. Clovek by rekl, ze potrestani udelaji exemplarni a prezenou to.
TOhle je jak za vytrznost, ktera nestastnou nahodou prerostla v neco vetsiho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek  |  11. 07. 2005 15:46

Nu, jestli by nekdo zaslouzil trest, tak to neni autor cerva, ale spis Microsoft, ze chybou v systemu existenci takovyho cervika umoznil. Ale prijde mi divny, ze ho z toho zadnej advokat nevysekal - staci snad rict, ze programoval neco uplne jinyho a bohuzel se mu do toho vloudila chybicka, coz? Nekdy staci malo a z uzitecnyho programu je najednou neco uplne jinyho... Chyba jako chyba, v kterym softwaru nejsou chyby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens, XXTeens  |  11. 07. 2005 16:07

V době, kdy tento vir "vyšel", byla tato díra ve windows již zalepena patchem, postihnuty byly PC bez záplaty (takoví Ti různí machři zde, jak se chluběj, že jedou bez záplat a s firewallem a mylsejí si, jak jsou kchůl . A celkově je Tvůj pohled zvrácený. Pokud to přenesu - kapsář někomu ukradne peněženku v tramvaji - místo zloděje potrestáme okradeného, že si nechal tu peněženku ukrást a zloděj vlastně bude hrdina..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  11. 07. 2005 18:55

Kdyz mu to penezenku sam nabizi a tim vlastne podporuje zledeje tak proc ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
echo_zulu  |  11. 07. 2005 20:47

to si ale trochu pleties s darom. kradez je kradezou aj ked mas otvorenu tasku a penazenku polozenu na vrchu. nikto nema legitimne pravo si ju vziat, to predsa nie je iba vecou zakona ale aj moralky, alebo to slovo uz ludom nic nehovori?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  11. 07. 2005 23:29

Jo to mas pravdu stim souhlasim.
Jenze Microsoft o te chybe vedel takze bych to priroval asi k tomu, ze si nekdo dava penezenku do igelitky o ktere vi, ze je ma dirave dno.
Mimochodem minuly mesic, kdyz jsem byl v Praze nasel jsem penezenku (asi 2500Kc, 3000Euro, doklady od nejake Nemce). Chtel jsem ji dat Policajtum a ti se tvarili ze se jim to nechce ani sepisovat ze to mam dat na ztraty a nalezy. Jak jsem ji ale ukazal kolik v ni je penez tak vyvalili oci a ze totu jeste nezazili . Nez to sepsali tak jsem zjistil ze policie v Praze nema ani internet, tak jsem nemohli tomu Nemci napsat ani email Pripadal jsem si u nich jak v pocatku 19 stoleti, sem se divil ze maji elektrinu. Nerikam ze to tam na sluzebne meli nejake skarede to ne. Spise utulne, takova cesta zpet casem ( ikdyz to bylo v historicke casti Prahy ). Zajimavy zazitek ktera mozna i za ty prachy stal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abc  |  12. 07. 2005 09:40

analogie se zlodejem?
jsi v tramvaji s otevrenou taskou, zlodej ti nekrade penezenku, on v tomto pripade prisel a zavrel ti tasku (teda windows)

ten virus vlastne vypinal neopatchovane Win, aby se na siti zbytecne nezavirovaly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trotl  |  12. 07. 2005 18:08

vstoupi-li policie do zamceneho bytu bez povoleni jedna se o poruseni zakona, nejsou-li vsak dvere zamcene, jedna se o pozvani dovnitr a tim padem k poruseni zakona nedochazi. ;-D

Problematika zodpovednosti autoru software za jeho chyby je zajimava polemika, ktera se bude muset v nejblizsi dobe vyresit. Predstavte si, ze si koupite auto a ono pri rychlosti 80km v hodine a zaroven zapnutych svetlech vybuchne. Vyrobce oznami, ze bud nemate jezdit 80km hodin, nebo nemate svitit, nebo si mate prijet pro nove svetla a elektroinstalaci a nebo si mate koupit jejich novy typ, ktery jiz tuto chybu neobsahuje...... vsechny varianty jsou moc prima, ale s nejvetsi pravdepodobnosti by byl vyrobce cinen za vybuch zodpovednym, k cemuz v pripade software nedochazi.

Chteji-li vyrobci software pristupovat ke svym produktum, jako k jakekoli jine komodite na trhu, tak by meli pristoupit i na pravidla hry, ktere jsou pro podobne zbozi definovany. Momentalne se deje to, ze vam spolu se softwarem podstrci tzv. License Agreement, ve kterem se techto povinnosti zrikaji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  11. 07. 2005 15:18

asi rychle napíšu nějakýho vira,
udám se - dostanu podmínku - a budu na svobodě a v balíku ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  11. 07. 2005 15:36

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krtek  |  11. 07. 2005 15:47

Udal se a osvobodil  , protože prachy od Gatese, tě udělaj svobodným ! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JM  |  11. 07. 2005 16:59

To mi připomíná nebožtíka Arafata - nejdřív terorista, pak slíbil že toho možná nechá, a hop - dostal Nobelovu cenu míru. A ani toho nemusel doopravdy nechat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 07. 2005 19:54

s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor