Z velkého testu: Canon LaserShot LBP2900 a HP LJ 1018

Diskuze čtenářů k článku

jessica  |  05. 08. 2007 15:38

I really have interest in your item for my son in west africa so i will offer 500euro including shipping cost and i want you to tell me the working condition of this item may be is new or used and help me to find out the shipping cost via post office or ems speed post so that i will make the

payment with my bank and my bank will need all your bank details for money depositing your bank account.

Bank name

Account number

City

Account name

Item cost

Shipping cost.

Hope to hear from you soon

mail me back to jessica_030@yahoo.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koutnak, koutnak  |  01. 03. 2007 09:52

Máte někdo zkušenost s touto tiskárnou? Mám ji zcela čerstvě pořízenou a těžce mě zklamala při tisku fotek (nejde mi o tisk fotek do alba, ale o pracovní tisky fotek, resp. tisk fotografií vložených do textu ve Wordu). Přestože tisk textu a čárové grafiky (AutoCAD) je perfektní, vytištěná fotka vypadá jako z ojeté inkoustové tiskárny. Jsou vidět stopy po tiskové hlavě (já vím že tam není, ale vypadá to tak), občas se objevují bílé flíčky apod. Dříve než ji půjdu reklamovat bych chtěl vědět, jestli s touto tiskárnou má někdo stejnou nebo naopak lepší zkušenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hagina  |  25. 02. 2007 01:43

Kde jste nasli tak vysoky ceny?


Canon http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=47611
HP http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=54017

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trodo  |  23. 02. 2007 20:41

Jako mínus u Canonu uvádí autor pouze anglický ovladač? To se mi snad zdá. Anglicky se sice nedomluvím, ale tohle je poslední věc, kterou bych zkoumal. Pokud někomu vadí angličtina, měl by pc prodat a jít okopávat karfiol...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  24. 02. 2007 12:25

Suhlasim, len si treba dat bacha hlavne pri scaneroch. Canon je lacnejsi, ale zasadne sa nebavi s lokalizaciou. Mat scaner o nieco lacnejsi a so SW, ktory nekonvertuje československé texty ako HP je riadny odrb na zakaznika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 02. 2007 10:41

Tiskárny HP používají již od pravěkých dob téměř u všech laserových tiskáren engine Canon.Myslím ,že každá tiskárna HP má své dvojče u Canonu.Kvalita tisku by proto měla být shodná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KArel  |  23. 02. 2007 11:08

A pokud si dobře vzpomínám, pro Canon i HP vyrábí mechaniky Samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  23. 02. 2007 11:15

Připadá mi to, že Samsung asi vlastní laserové mechaniky nedělá. Některé typy tiskáren jsou odvozeny od Canonu, některé of OKI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j  |  23. 02. 2007 10:26

Nechapu jak u HP ( nechapal bych to ani u canonu ) muzete do + napsat, ze ma elegantni design?? ( Nebo proc to neni u obou? Jsou skoro stejny ) Vzdyt ta tiskarna je uplne silena. Z boku trci padavac papiru a navrchu zase je kus plastnu, cniciho do prostoru. Tomu rikate povedeny design? Nehlede na to, ze se do tiskarny prasi 2x tolik, tim padem tiskarna zacne mit driv problemy s podavanim papiru a vsemi mech. castmi. Pekny design v teto cenove kategorii ma max. Brother 2030 resp 2032. Pekne se suplikem na papir a vytisky se pokladaji na vrch tiskarny. Elegantni a vkusne. Navic podle testu na www.svethardvare.cz bych rekl ze je na tom kvalitativne tak jako HP ci Canon, takze u me vzhledem k cca stejnym tiskovym vysledkum vyhrala prave kvuli tomu jak vypada:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  23. 02. 2007 10:53

Ty otevřené zásobníky jsou podvod na zákazníka. Výrobci můžou uvádět v marketingových materiálech "miniaturní" rozměry složené tiskárny, takže to vypadá, že je tiskárna "maličká a ťuňaná" a vejde se kamkoliv. Ale když chceš tiskout, tak ji stejně musíš "rozvinout" a to pak na stole zabírá skoro stejné místo jako ta se "zabudovaným" zásobníkem, která je podle prospektu o 15 centimetrů hlubší.
PS. souhlasím s tebou, že design těchto "miniaturizovaných" tiskáren je šílený...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  23. 02. 2007 09:53

http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Canon-LBP-2900

http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-LaserJet_1018

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mady  |  23. 02. 2007 08:01

Mohli byste dolnit článek o foto tonerové kazety?

Mě totiž přijde, že tyto dvě tiskárny jsou prakticky stejné. Absolutně stejné podavače papíru, stejně umístěné napájení, vypínač i usb. Je to tak, že vnitřek je stejný, jen vrchní design je jiný?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  23. 02. 2007 00:10

Únor 1948 - Komunistický puč
http://jaknatoo.blogspot.com/2007/02/unor-1948-komunisticky-puc.html


.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  23. 02. 2007 00:13

zajimalo by mne jeste jakou doporucujete levnou tiskarnu pro obcasny tisk ktera zvladne fotky a ma male provozni naklady.
dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  23. 02. 2007 10:38

Nízké náklady má jen laserovka. Ale barevná má vysoké náklady na pořízení. Takže jsem si koupil černobílou laserovku, abych tisknul levně a kvalitně. A pokud občas potřebuji udělat nějakou fotku, dám soubor na flešku a zanesu to do místního Kodak minilabu. Než ve městě nakoupím, mají to hotové a kus kvalitní fotky přijde na 3,50 Kč. Tak kvalitně a za takovou cenu to na žádný bublince nenatiskneš... Jenom prázdný fotopapír stojí víc (a ještě k tomu koupit fotokazetu - ta taky moc nevydrží). A pokud to vytiskneš na normální papír bez fotokazety - no to se snad ani nedá nazvat barevnou fotkou. Já tomu říkám "strakatina"... (i když se dá poznat, že je tam "ségra se synovcem Filipem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek., Radek.  |  23. 02. 2007 14:02

Když už na fotky laserovku, tak překvapivě slušně tisknou třeba minolty (2400, 2430, 2530... - ceny začínají už na 6 tisících vč. daně). Kvalita odpovídá zhruba na stánku koupené obyčejné pohlednici (takže radši předem zapomeňte na "reprezentativní" publikace a nebo fotky pod 10×15!), fotky se "nemažou" a další relativní výhoda je že fotka vypadá i na obyčejném papíře prakticky stejně jako na fotopapíře (výsledná barva na rozdíl od inkjetů nevzniká vsakováním do média ale připékáním na povrch), takže třeba při zakládání do slídových alb se dá hodně ušetřit na médiích.
Jetky doporučovat netřeba, protože kromě absolutního low-endu tisknou už všechny (HP, Canon, Epson,...) dobře - akorát se k ceně inkoustu (dost záleží na tom jak "tmavé" scény se tisknou - na to se v kalkulacích často a rádo zapomíná, takže reálná cena jediné malé fotečky z chlastačky může být klidně i 30kč !) musí připočítat krvavě drahý "fotopapír" (on už to skoro ani papír není... a na cokoliv jiného je to jenom plýtvání inkoustem).
Zajímavá alternativa pro opravdu kvalitní domácí maloformátový tisk (obvykle do 10×15) jsou dneska sublimačky (Canon, Kodak...), kde se dá cena za perfektní zalaminovanou fotku při nákupu většího možství médií dostat i pod 7 kaček.
Kdo chce ušetřit a netrvá na tom že má všechno pod kontrolou a na počkání, zajde do minilabu a nevyhazuje prachy za fototiskárnu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Orm  |  23. 02. 2007 07:27

Zdá se, že jste zvolil nesprávný server. Pro duševní velikány vašeho ražení je vhodný spíše http://zpravy.idnes.cz. Tam je blbů přehršel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor