Zrovna Okay mi vůbec není líto... beru to jako karmu za to, že tam člověk musel projít celým asi půlkilometrovým koridorem záměrně vedeným kolem všech regálů, i když chtěl jen blbý baterky. Vlezl jsem tam asi 2x když tu kdysi otevírali a po téhle zkušenosti pro mě tyhle prodejny přestaly existovat.
Pětidemolice má další zářez.
Jasne, je to jen jejich chyba, ze Okay byl uz dlouha leta jedno velke WTF.
Spatne obchodniky nakonec vyzene sam trh. To fakt neni zasluha vlady.A tenhle retezec byl uz dlouho vybornym prikladem toho, jak to rozhodne nedelat.
Tentokrát jde asi opravdu o uzavření, protože to je součást oficiálního plánu restrukturalizace v rámci něhož slibuje věřitele uspokojit ve výši 10% dluhu.Jinak, co tam píše, je asi pravda, že ceny ani marže v elektronice příliš nerostou, zato nájmy, energie a náklady na zaměstnance rostou raketově, takže se vůbec nevyplatí kamenné pobočky čehokoliv vůbec provozovat. Nakonec ten systém kamenných prodejen zcela zanikne, a nenažraným majitelům komerčních nemovitostí zbydou oči pro pláč.https://cdn.shopify.com/s/files/1/0550...2.2024.pdf
Zase?
Takže to máme letos mrtvý CZC, Electroworld, teď ještě teda Okay v klinické smrti. Začíná nám to tu trochu zahnivat.
Okay - to jsou ty prodejny kde vystavené TV měli jednu dobu vypnuté aby šetřili elektřinu.
Minimálně zdejší prodejna byla na zavření už nejméně půl roku. V létě jsem potřeboval operativně koupit vysavač a i když měli skladem výrobek, co se mi z elektro prodejen ve zdejším nákupním centru líbil nejvíc, tak to nešlo. Jako jediní měli vyplou klimatizaci. Taky tam nebyl nikdo jiný, než zaměstnanci a u těch jsem nechápal, jak tam můžou tu pracovní směnu vydržet.
Jedna z nejhorších prodejen elektra kterou jsem kdy zažil. Jsem rád že skončili.
Ono to tam působilo jako v devadesátkách.
Dělali od začátku ze zákazníka blbce. A hned po vstupu na prodejnu se zákazník stal lovnou zvěří. Kdo tohle chtěl absolvovat dobrovolně víckrát?
Co viem, tak Zivotsky urobil 2 zasadne chyby:- v zaciatkoch eshopov absolutne neveril, ze online model predaja sa v elektre uchyti. Trval na tom, ze si zakaznici chcu tovar osahat na predajni. Okay rozbehol eshop neskoro a moc tomu nedali.- autokraticky styl riadenia, kedy o vsetkom rozhoduje on sam a manageri akurat kyvaju hlavami + nikomu neveril a na dolezite pozicie sa snazil dosadzovat za kazdu cenu svoju rodinu. Viz jeho matka dochodkyna, co viedla pokladnu alebo uplne vypatlana dcera, ktoru za kazdu cenu pretlacil do vedenia.
Opakovaný vtip už není vtipem. Ale kdyby to snad konečně byla pravda, tak jenom dobře. Tenhle obchod snad nemůže chybět vůbec nikomu.
Nektere pobocky uz jejich seznam a mapa prodejen neukazuje. A to jsem v jedne z nich jeste vcera byl.Ale zadne vyprodejove slevy jsem tam nevidel, natozpak ty super ceny. Takze mozna pulblamaz ..
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 12. 2024 20:53
Tak že by už ten bezpáteřní podvodník konečně skončil? Nebo bude v červnu opět další totální výprodej a zavírání všech prodejen?
CZC mně rozhodně chybí víc než OKAY takže pápá.
Už jsem Okay výprodej zažil. Likvidace, velké slevy. Ráno naběhli prodavači a nad běžnou cenu dali cedulky s přeškrtnutou vyšší cenou. Přesto se pár nadšenců našlo co to koupilo za běžnou cenu.
Konečně! Jedni z nejdražších, nejhoršími praktikami až hodně klamnými a zastaralým zbožím. Dodnes mají třeba notebooky z roku 2021 a prodávají je za ceny, jako skoro 4 roky nazpět, ostuda. Měl jsem i vyfocené rok nebo dva nazpět, jak prodávali PS5 digitální edici s jedním gamepadem za 26K! Za 13.5K v tu dobu byl na TSBohemia s hrou navíc. Doslova jsem se jich ptal, jeslti se už nezblíznili, že bych za tu cenu měl skoro dva. Oni že to je běžná prodejní cena. Jeslti najdu foto, klidně uploadnu.
Ten nepoměr kamenná prodejna (jejich celkem malý) vs eshop (známe toho zelenýho řvouna že) je opravdu obrovský. Řeknu příklad, chci pračku. Na kamenné prodejně jich měli kolik? 5? 8? A otevřu si ufouna a... mají +- 500 slovy PĚT SET modelů praček. K tomu recenze, diskuse, procento reklamací, ..Proboha KDO by tohle dneska šel kupovat do kamenné prodejny?
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 12. 2024 12:21
třeba senioři nebo lidé, kteří si chtějí výrobek před koupí "osahat". Poradit s výběrem, předvést, jak se používá...
To by personál musel být dobře zaškolený. To není v elektroprodejně pravidlem.
Přesně tak. Třeba jsem hledal smart lampičku. Na webu si člověk přečte podbovné specifikace kdyby ležela v obchodě pochybuju že prodavač ví víc než "je to chytrá lampička". No a mě zajímalo jestli půjde integrovat do home assistanta. Diskuse na eshopu kupodivu odpověděla. Prostě při dnešním výčtu fíčur je bez šance aby prodavač něco uměl poradit a znal to z hlavy. Když bude hodně ochotný tak to na svém mobilu vygůgluje.. A to můžu sám.
Občas je vhodný si osobně prohlédnout aspoň těch pár... A pak objednat na eshopu, ať už přímo dotyčného obchodu, či jinde. Přímo na prodejně si to kupujou snad jen důchodci.
naposledy to zkoušeli v červenci. už to přestává bejt vtipný
Kolikáté zavírání už to je? Obchod se snad nejhorší obchodní praktikou i zákaznickou podporou, tohle na českém trhu fakt chybět nebude...
Min. 2 pobocky zmizely z jejich seznamu i mapy, tak mozna uz fakt postupne slus. Na druhou stranu jsem v jedne z nich vcera byl a zadne vyprodejove slevy jsem tam ale nevidel a obchod byl uplne plny zbozi - tak nevim, zda s tou blamazi jde tak daleko, ze zneviditelni pobocky na webu. Ale zase kdo ma prehled o vsech pobockach, aby si toho vsiml? Cele to nedava smysl ...
Ani mi jich není líto, jedna z nejdražších prodejen elektra u nás. Jediná výhoda byla, že měli hodně prodejen, ale tyhle dvojité ceny (na prodejně o 20% a víc dražší jak na eshopu) dneska už snad nemůžou fungovat.
Ty dvojí ceny začínají být standard, dělají to i lékárny. V podstatě vyjde levněji si to koupit na eshopu a nechat dovézt na prodejnu než když nám to lékarnice podá na místě. Že by tím nějak moc ušetřili pochybuji - jaký je rozdíl, jestli někdo zajde pro balík dozadu nebo nám to podá z regálu. Navíc ten balík musí někdo zabalit a dovézt.
Lékárny vyžadují kartičku (Máte naši kartičku?) a potom je pro vás zboží levnější. O supermarketech ani nemluvím (Máte naši aplikaci?).
DR Max má to přes eshop levnější, ale pokud to je na dané lékárně skladem, tak se tam nic nedováží. (kromě velkých objednávek do krabice).
Ja nakupoval pres Benu a vzdycky to vozili v tasce nebo baliku, i kdyz to byly veci, co musi mit skladem na prodejne. Mozna aby jim to nenabouravalo skladove zasoby.U nas jsem zjistil, ze je mojelekarna.cz, taky ruzne ceny v prodejne a na eshopu. Tam se me na karticku ani neptali. Ale tam jdu vetsinou kdyz neco potrebuji a nechci na to cekat 2 dny.
Dvojité ceny má dodnes i Datart- na eshopu vše (s běžně dostupným VIP účtem) levnější než na prodejně..
V poslední době dávají VIP hodně lidem jen tak už po první objednávce.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.