Problém Zboxů není barva, ale naprosto hloupý způsob ovládání.
Nikdy jsem neměl žádný problém. Asi je to o člověku.
Mít aplikaci, mít internet, být tam osobně, to jsou dost omezující podmínky. U takového alzaboxu stačí komukoli nadiktovat PIN a vyzvedne to i babča s tlačítkovým mobilem nebo bez mobilu.
Já s tím také nemám problém, ale ve spojitosti s konkurenci je to fakt příšerný způsob ovládání.Proč to dělat jednoduše, když to jde dělat složitě. U Zásilkovny platí opak, proč to dělat složitě, když to jde dělat jednoduše. Zásilkovna provádí obrácený postup než konkurence. Místo aby použila vlastní režii v boxu, předává režii na uživatele a jeho mobil. Tedy nutí uživatele stáhnout aplikaci, spárovat s telefonním číslem a emailem, povolit BT a ještě po něm požadovat mobilní internet. Konkurence to dělá přímo v boxu, takže po uživateli chce jen kód k otevřeni. Že je Zásilkovna soběstačná neobstojí, protože třeba ParcelBoxy také jedou na solár. Což si Zásilkovna po několika letech také začíná uvědomovat a až teď zavádí klávesnici bez použití appky.
No hurá. Snad je to začátek na ne konec podobných snah. Místy jsou boxy (a ne jen Zásilkovny) jak pěst na oko.
Mně naopak vyhovuje ta červená barva, aspoň jo nemusím hledat, je vidět hezky z dálky. Možná někde v historickém centru, ale na sídlišti je to fuk.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.