YouTube nedávno představilo vlastní obdobu Stories a nyní to vypadá, že se chystá pokračovat v podporování vertikálního obsahu. Nyní společně s inzerenty testuje reklamy natáčené právě na výšku. Informoval o tom Thurrott.
Google v oficiální nápovědě udává, že více jak 70 % času stráveného u sledování videa probíhá na mobilních zařízeních, důležitost tohoto segmentu pro reklamu tak neustále narůstá. Na to reaguje právě zavedením možnosti vertikální reklamy, která díky tomu, že se přehrávač umí velikostně přizpůsobit videu, zabírá téměř celý displej.

Nové reklamy na YouTube budou moci být i vertikální.
Sama firma pak uvádí konkrétní příklad, kdy se automobilce podařilo navýšit úspěch u sledujících právě zapojením vertikálních reklam až o 33 %. Vertikální videa obecně jsou tak zřejmě budoucnost. naproti jim jde třeba i Instagram se svou IGTV, která nabízí obsah pouze v tomto formátu. Tak daleko se ale YouTube naštěstí nedostalo.
Jsou vertikální videa mor, který je třeba vyhubit, nebo budoucnost?