YouTube se zaplní reklamou s rozšířenou realitou. Zkoušet si budeme nové rtěnky i brýle

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

19. 06. 2019 18:47

V hlavě se mi pere Orwell s Black Mirror.
Ještě že se zatím dá aplikacím odepřít přístup ke kameře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2019 10:33

"Zkoušet si budeme nové rtěnky i brýle"Rek bych ze sexualni fantazie autora nepatrej uplne na tenhle server...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2019 09:50

Já si nic zkoušet nebudu. Když mě youtube naštve, budu si přehrávat videa výhradně přes youtube-dl |.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2019 22:00

Jasně, věnovat svůj ksicht reklamce, po tom jsem vždycky toužil.Když si dám vyhledat nějaký produkt, pak mě to zboží pronásleduje po celém internetu, ať se hnu kam chci. Až získají můj ksicht, bude na mě mrkat odevšad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 06. 2019 19:12

"Podle statistik z testování si 30 procent uživatelů funkci v reklamě zapnulo a zkoušením rtěnky strávili přes 80 sekund, což je značně více, než běžně s reklamou stráví."Nedivím se. Normální reklamu chci typicky vidět co nejkratší dobu, pokud to nejde jinak. Tuhle rtěnku v rozšířené realitě bych si taky rád vyzkoušel i jako chlap, už jen ze zvědavosti, jak jim ta technologie funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor