Google | YouTube | Rozšířená realita

YouTube se zaplní reklamou s rozšířenou realitou. Zkoušet si budeme nové rtěnky i brýle

Google stále hledá způsoby, jak z YouTube udělat ziskovou službu. Kromě předplatného nově spustil reklamy využívající rozšířenou realitu, díky čemuž je možné vyzkoušet si promovaný produkt ihned na sobě.

Nový formát AR Beauty Try-On je, jak název napovídá, zaměřen převážně na kosmetiku a módu, kde najde i největší využití. Nabízí se to nejen u rtěnek, na kterých Google novinku prezentuje, ale i líčidel, brýlí či jiných doplňků. Pod reklamním blokem si totiž uživatel může aktivovat přední kameru a podívat se, jak bude promovaný produkt vypadat na něm.

Klepněte pro větší obrázek 
Nové reklamy umožní si rovnou vyzkoušet propagované zboží.

Podle statistik z testování si 30 procent uživatelů funkci v reklamě zapnulo a zkoušením rtěnky strávili přes 80 sekund, což je značně více, než běžně s reklamou stráví. Pro inzerenty se tak jedná o zajímavou příležitost. vše je dostupné skrze platformu FameBit.

Jakou hudební službu si vybrat? Poradíme:

Diskuze (6) Další článek: Google Kalendář nejede. Služba má celosvětový výpadek

Témata článku: Software, Google, YouTube, Brýle, Předplatné, Reklama, Rozšířená realita, Bude, Zkoušení, Řek, Realita, Uživatelé, Rtěnka

Aktuální číslo časopisu Computer

Jak prodloužit výdrž notebooku

Velké testy: gamepady a inkoustové tiskárny

Důkladný test Sony Playstation 5