Yahoo zpoplatňuje freemail. Ale jak drasticky!

Diskuze čtenářů k článku

p  |  13. 04. 2002 11:34

 




Yahoo! Mail












Important service announcement: Please act by April 24th to continue using Yahoo! Mail Forwarding or POP access.

We noticed that you have not yet subscribed to Yahoo! Mail's enhanced POP access and Mail forwarding service. You have less than two weeks to subscribe before you lose the ability to access your messages with a POP client (such as Microsoft Outlook) or to forward your mail.








Introductory Offer:
Sign up now and save 33%

Subscribe before April 24, 2002, and get the first year of service for just $19.99. That's 33% off the regular service fee of $29.99. If you subscribe after April 24, 2002, you may experience an interruption in service and the price will increase to $29.99.

New Features!

  • Send and receive more and bigger outgoing attachments -- up to 5MB per message.
  • Forward your Yahoo! Mail messages to another Yahoo! Mail account.
  • Remove the Yahoo! promotional text at the bottom of your emails.*

  • Plus, you can:

  • Read your mail in Outlook, Eudora, or another POP3 email client.
  • Forward your Yahoo! Mail messages to another email address.
  • Protect your account from becoming inactive.

  • Remember, you will no longer be able to access your Yahoo! Mail messages by POP or at another email address after April 24, 2002 unless you subscribe. Subscribe now to get the discounted introductory rate of $19.99 -- after April 24, 2002, the price will rise to $29.99.

    If you have just subscribed to this service, please disregard this notification.

    Sincerely,
    The Yahoo! Mail Team

    For further information, please read our frequently asked questions. Please note that your Yahoo! Delivers settings will not be affected.

    *Applies only to email sent through the Yahoo! SMTP servers.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Karel  |  12. 04. 2002 02:08

    Jiří Hlavenko, nauč se pořádně anglicky, jinak by jsi si přeložil, že budeš platit 700,- Kč ročně a ne měsíčně, to je už sakra rozdíl. Konec hlášení.





    Save 33% - Buy Now!
    Only $29.99 $19.99/year
    Special through April 24 only!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiří Hlavenka  |  12. 04. 2002 09:14

    Tohle tam ještě nebylo v době, kdy se psal článek- byla to "leakage" od Yahoo, která nebyla prezentována na jejich stránkách a bylo to v agenturním zpravodajství, kde skutečně byla uvedena "monthly" částka.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Karel  |  12. 04. 2002 18:31

    Teď se musím omluvit já pane Hlavenko. Napsal jsem v reakci, že neumíte anglicky, ale vůbec jsem si nepřečetl Vaší omluvu v předešlých příspěvcích. Omlouvám se, budu příště obezřetnější. O to více mě mrzelo,když jsem zjistil, jak už jste tady dostal na frak. I BBC se už stalo, že přineslo neověřenou zprávu ..! Karel Hřiba

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Daniel Rossman  |  31. 03. 2002 22:33

    Pane Hlavenko, omlouvám se za další kritiku, ale podle mne byste si opravdu měl ověřovat informace, než něco vypustíte do světa ... Viz Vaše věta "Po tvrdých restrikcích amerických provozovatelů se musí americký uživatel u celkem kteréhokoli z českých freemailů cítit jako v ráji. Pokud by ovšem uměl česky."

    To nevíte, že většina českých freemailů má i anglickou verzi?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiří Hlavenka  |  31. 03. 2002 23:18

    Který "většina" má kompletně anglickou verzi, se vším? I třeba na anglické doméně? Který dělá support v angličtině?

    Anglická verze portálu neznamená, že je to nějaká verze, kde se "Doručená pošta" jmenuje "Inbox"

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Daniel Rossman  |  31. 03. 2002 23:46

    Dobrý den pane Hlavenko,

    toto je taky trochu podrážděná reakce. Mluvil jste o "českých freemailech", tak proč by měly být na "anglické doméně"? (Myslel jste patrně doménu .com).  

    Jinak ten support je i v angličtině, samozřejmě to není angličtina rodilých mluvčích, ale to je snad pochopitelné. Jak sám uznáte, v počítačové branži se člověk bez znalosti angličtiny moc nechytá ...

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiří Hlavenka  |  01. 04. 2002 00:20

    Jistě, com doména není povinná, ale je-li to myšleno vážně, je vítaná.

    Opakuji nicméně otázku: který "většina" z portálů má plně anglický freemail včetně supportu neanglického mluvčího? Rád vyzkouším . Můžete jmenovat?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Daniel Rossman  |  01. 04. 2002 01:04

    OK, takže budu jmenovat dva (přece jenom, ono těch českých freemailů moc nezbylo), doufám, že Vám to bude stačit:

    Seznam.cz - viz http://email.seznam.cz/webmail?lang=engb

    Post.cz - viz http://www4.post.cz/index.php?l=2

    Klidně jim pošlete dotaz na support v angličtině a uvidíte, že Vám odpoví.

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Saratoga  |  27. 03. 2002 02:39

    A jeste odkaz...
    Na zive.cz na to zapomneli

    Ostatne sem v predchozim prispevku pouzil svuj pul roku stary nazor (ale poctice citoval zdroje :])

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Saratoga  |  27. 03. 2002 02:39

    http://www.zive.cz/h/Uzivatel/AR.asp?PG=1&ARI=102652

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Saratoga  |  27. 03. 2002 02:35

    Souhlasim s tim, ze hotmail a yahoo je shit, totez bohuzel plati i pro yahoo a nektery dalsi zahranicni frimejly, opravdu vubec nechapu, co na nich vsichni meli, aspon ted moji kamaradi uvidej, ze sem mel pravdu, kdyz sem je na to upozornoval.
    A pro ty, co argumentujou, tim, ze by bylo divne, kdyby byly frimejly dal zadarmo:
    Jestlize 60 GB disk stoji cca. 6000 Kc, tak at pocitam, jak pocitam, 10 MB stoji 1 Kc!!!
    Chapu samozrejme, ze kdyz provozujete frimejl,potebujete i jiny veci nez disk, a (jak sem byl kdysi poucen Dusanem Bolkem) vsechno prodrazuje adresovani SCSI swapovani, mirrory, je treba pocitat i s radou duplicit atd, dejme tedy tomu, ze jeden zakaznik takhle stoji (uz se vsim vsudy, i duplicitama) at sem hodne zlej, 50 Kc. Neni to porad jeste strasne vyhodna cena, kdyz si uvedomite, ze tim mate kontakt na cloveka, kterymu muzete nabizet svoje sluzby a posilat mu svoji reklamu, kterej vam dela reklamu zadarmo tim, ze s kazdym svym mejlem posle posle informaci o existenci vasi domeny a s kazdym mejlem dostane kterykoliv prijmce reklamu (informaci) o cemkoliv? Navic zakaznici frimejlu (pokud to neni opravdu velkej prusvih) maji tendenci zustavat, protoze kdyz uz jendo nekomu adresu date...

    Podle me je to pro ne dost vyhodny na to, abych mohl byt i trosicku narocnejsi na sluzby a ne bejt v predklonu, ze to je zadarmo.

    Asi nejvic bude stat lidska obsluha a hlavne help, ale prave v tomhle podle me hotmail ani yahoo nikdy moc nezarily.
    Ja bych napr. ocenil moznost koupit si vetsi pamet (a myslim, ze je nas hodne a ze na nedostatek penez skuhrajici servery, kdyz to prezenu, chodej se zavazanyma ocima kolem kupy zlata), ale ty ceny, co nabizi yahoo a hotmail sou proste smesny.

    Ja mam na centrum.cz uz 50 MB uplne zadarmo (davaj vam dalsi prostor za kredity, ktere ziskate navstevovanim jejich sluzeb, zpravodajstvi atd.) a s timhle mejlem i jinak uplne spokojen, to jak to dela centrum.cz je spravna cesta.
    Ja bych byl moc rad, kdyby umoznili koupi dalsiho prostoru ve schrance (vsechny mejly si archivuju, je to pro me dulezity), jak mi kdysi jedne ze spravcu sliboval, ale za slusnou (uz nadsazenou) cenu povazuju tak 200Kc/rok/100 MB, ze je mam rad a chapal bych to v to pripade tak, ze tim podporuju Inet jako celek a jiny sluzby co davaj zadarmo, chtit vic pri tak malych nakladech, by podle me uz byla zhovadilost.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    hil  |  26. 03. 2002 20:32

    musíte platit 19,99 dolarů za měsíc, něco okolo sedmi stovek. 

    Ta ale není 700,-, je to 20,- .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Víťa  |  26. 03. 2002 21:32

    Bylo určitě myšleno 700,-Kč (20*35)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    hil  |  26. 03. 2002 21:40

    Ano určitě, ale i tak je to blbost. Pro Amíka je to 20,- Kdyby měl platit 700,- tak bude řvát, že byl ve Vietnamu a že jeho dědeček vyčistil široká území od Indiánů a že tedy má nárok na lidská práva :--)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Saratoga  |  27. 03. 2002 01:40

    Pro amika je to 20 USD stejen jako pro nas 200Kc, aspon tak nejak se to vetsinou pise.
    Ale samozrejme, kdyz uvazim, co za to vlastne dostanu v podtstae nic, co bych nemohl dostat jinde, je to dost.
    Myslim, ze jim zustanou lidi, co nevedi, co s penezma a budou liny mejl menit a hlavne!, co budou chtit mit jistotu, ze nepijdou o dulezitej mejl od cloveka, s kterym naposled mluvili napr. pred rokem. Kdo muze vedet, ze mi na mejl yahoo (jiny kontakt treba nema!) neposle nabidku na super na super praci nebo na super obchod?
    Ja sme zkousel (jen tak pro zajimavost a zabavu) plno frimejlu a muzu zodpovedne prohlasit, ze yahoo a hotmail byly vzdyck yk nicemu. Souhlasim s tim, ze centrum.cz je ted nejlepsi a to s velkym predstihem. Fajnsmekri mezi nama (Cechama) znaji i slovensky zoznam.sk (kdo mi rekne, kde jinde dostanu kapacitu 50 Mb, tomu platim lahev vina),a le ten zas ma nejake mouchy.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MozziM  |  27. 03. 2002 22:34

    50 MB ti da treba centrum za kredity :o) Uz se mi to podarilo ziskat...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MozziM  |  27. 03. 2002 22:34

    50 MB ti da treba centrum za kredity :o) Uz se mi to podarilo ziskat...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Saratoga  |  28. 03. 2002 03:00

    Jo, za 28000 kreditu, 1-kredit je za jedno kliknuti na mejlu nebo portalu, denne muzes ziskat maximalne 150 kreditu, cili pilnym centristum se to muze podarit tak behem roka. Ja mezi ne patrim a taky uz to mam. Ono je vyhodne vedet, o co se ten ktery konkretni jedinec zajima. Je to ale dobra myslenka, uznavam.
    Ale svou chvalu na centrum.cz musim odvolat, dnes se tam objevila zprava, ze omezujou pocet zprav na 2500, ja jich mam pres 6000, to si potom svych 50 MB muzu strcit nekam, at dou vazne do prdele, to je tak tezke , kdyz uz teda nestacej s dechem nabidnout vetsi prostor jako placenou sluzbu, rekneme 100Kc za mesic? /pri 20 USD za mesic bych se na ne samozrejme vykaslal/.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    crowly  |  26. 03. 2002 19:26

    pride na psa mraz potom pojde do klobas

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    alik  |  26. 03. 2002 18:52

    Zajimave... Jsem u Yahoo (dlouho) (zadarmo), zadny mail jsem nedostal. Schvalne jsem se ted byl podivat (bez Outlook a.t.d.) -ani pred ani po logon neni nic o takove zmene nikde psano?? Ze by jine Yahoo?? (Ale ano, jedu US verzi...)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    pivko  |  26. 03. 2002 18:24

    Podle me je zpoplatnovani mailu cesta do pekla pro ty firmy - i kdyz jejich nezpoplatneni mozna taky, takze vlastne jsou ty firmy odsouzeny k zaniku v kazdem pripade . Ale hlavne, ze freemail nic nevynasi se vi odjakziva, to ovsem neznamena, ze nemuze prezit. Neprezije sice u dotcomu, ale muze v pohode prezit u firmy, ktera poskytuje jine sluzby a freemail ma jako tresnicku na dortu pro nalakani uzivatelu. Osobne si myslim ze freemaily typu USA.net a yahoo staly za prd odjakziva a kdyz bude chtit clovek profesionalni email za penize, pujde spise k ruznym hostingovym firmam, ktere mu treba k tomu daji i domenu a nebude zustavat u podobnych pomalych zaspamovanych s***k jako je yahoo a jim podobni.

    Co se tyce ceskych freemailu, treba centrum je IMHO jeden z nejlepsich freemailu na svete, pomerne stabilni a rychly. Nejlepsi byl sveho casu norsky runbox, ten mel 100 MB space, pop3, cteni posty z jinych mailu a spoustu dalsich funkci, bohuzel pak byl take zpoplatnen.

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    vasek P.  |  26. 03. 2002 15:16

    Dobrý den,

    vidím reklamu na www.majlik.cz a www.emajlik.cz  celkem velmi často ....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    hajma  |  26. 03. 2002 12:57

    dovoluji si upozornit na existenci programu pop3hot a web2pop a urcite i dalsich, ktere jsou schopny nasimulovat pop3 rozhrani i k webovym mailum

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MM_tank  |  26. 03. 2002 13:10

    díky za info. Zkusím najít. Nemáte nějakou adresu ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    hajma  |  26. 03. 2002 18:12

    web2pop http://www.jmasoftware.com/english/index.html
    pop3hot http://www.pop3hot.com

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MM_tank  |  28. 03. 2002 23:24

    Díky za vyčerpávající odpověď. Už to sosám.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ropacek  |  26. 03. 2002 11:31

    No tak uz je mi jasne, proc Zive prinasi vetsinu informaci jako posledni (az kdyz je jine servery prelozi do cestiny :–)).
    Original (primo z mailu od Yahoo) vypada takto:
    "Subscribe before April 24th and get the first year of service for just $19.99. That's 33% off the regular service fee of $29.99."

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lacola  |  26. 03. 2002 09:11

    ...to bych taky rad vedel... Asi je sam sobe providerem

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Solvina  |  26. 03. 2002 10:38

    Jo a propojenej je pres krizenej kablik

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    PavelKo  |  26. 03. 2002 08:55

    Freemaily pouzivam jen pro ruzne registrace (kvuli spamu) a kdyz je potreba neco poslat od zakazniku, co maj tak blbe dodavatele IT sluzeb, ze nejsou schopni nastavit ani fungovani posty.

    Za 1750,- mesicne mame dva weby, oba s domenovym kosem, vse s neomezenym prostorem (akorat nesmi byt na webech mp3, porno atp). K tomu 5 dalsich emailovy schranek do domeny providera. A jako "pridavkem" pevne pripojeni 1 Mb s limitem 1,5 GB dat mesicne...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdenek Mazanec  |  26. 03. 2002 09:04

    Coze??? Vy mate za 1750 (slovy jeden tisic sedm set padesat) dva weby s neomezene velkym kosem, 5 schanek na domene providera a JEDNOMEGABITOVOU pevnou linku??? To si jiste delate legraci. Mimochodem, kdyby to byla pravda, tak vas limit 1.5G vycerpate za 1500 sekund (blahe pametu mene nez pul hodiny plneho provozu)

    Pokud si nedelate legraci nebo jste se ponekud neuklepl, tak mi reknete, kdo ma takove podminky, do toho bych sel s velkou chuti.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pepa  |  26. 03. 2002 12:08

    "vas limit 1.5G vycerpate za 1500 sekund"
    Oj jo joj, znalec promluvil.
    Nechci vas zatezovat detaily fungovani site, ale 1.5GB mesicne bez problemu staci pro normalni postu a cteni zpravodajskych serveru.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdene Mazanec  |  26. 03. 2002 12:58

    Jen bych chtel sveho jmenovce trosku poopravit.

    1)1,5GB mesicni traffic -> 1,5Gbytes

    2)pripojeni 1Mb -> 1Mbit

    z toho plyne ze micha jabka a hrusky, byte=8*bit. Takze za 1500sec by bylo preneseno 1,5Gbyte dat rychlosti 1Mbyte nebo 8Mbit ;) Nebudu jeste rozebirat 2^20 a dalsi drobne zaokrouhleni, atd ......

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Toman  |  26. 03. 2002 08:36

    Presne jak uvadi jeden prispevek zde, myslim si ze to dospeje k tomu, ze si kazdy zridi vlastni domenu a bude naprosto v klidu. Uz jen kolik spamu se mi na yahoo obevilo za poslednich par mesicu, me totalne odrazuje od teto sluzby.

    PT

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    petr  |  26. 03. 2002 08:35

    Co si mam myslet o verohodnosti ostatnich clanku na zive, kdyz nejste schopni ani INTERPRETOVAT zpravu, a jednak zkomolite tak zasadni informaci jako rocni/mesicni zpoplatneni, a jeste z toho udelate vemblouda na entou... fakt uz bezte s tou honbou za senzacema do prdele.

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiří Hlavenka  |  26. 03. 2002 12:00

    Vychází to z oficiální, agenturní publikované zprávy, kde bylo jasně uvedeno, že se jedná o "monthly payments $19.99". Co s tím má autor dělat?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ing. VlK  |  26. 03. 2002 13:39

    ... uvádět zdroj svých zpráv. Bohužel jak se stalo zvykem neuvádí se v internetových médích jejich zdroj, což je celkem standard všech jiných médií, minimálně článků na konference, diplomek apod.  Pokud neuvedete zdroj (a ne dodatečně v diskuzích), nedivte se, že věrohodnost článku je hodnocena podle informací, které obsahuje (taky podle čeho jiného zbývá).

    S uvedenými zdroji si můžu odhadnou věrohodnost informací podle odkazů a případné nesrovnalosti padají na hlavu zdrojů. A především si můžu přečíst originál a dozvědět podrobnosti a souvislosti. Bez odkazu můžu tak akorát kritizovat autora

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mira  |  26. 03. 2002 16:36

    Myslim, ze neni pochyb o tom, ze uvadeni zdroje se na zive nenosi jaksi planovane. Mnohokrat na to nekdo v diskusich upozornoval ale vysledek nikde. Asi se obavaji, ze by lidem doslo, kolik clanku je jen neumele prelozeno z anglictiny a puvodnich zprav je jen hodne malo. Nebo je to jinak pane Hlavenko ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiří Hlavenka  |  26. 03. 2002 16:53

    Když mě poradíte, jak mám uvádět mailové zdroje (jsou to všechno agenturní a jiné zprávy a newslettery chodící do e-mailu), tak je budu rád uvádět.

    Mailové zdroje jsou však k uvádění zbytečné, neboť si na ně nijak nekliknete.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Robert Němec  |  27. 03. 2002 10:02

    Třeba "Jak uvádí newsletter IAB Measuring Success..." (vzal jsem poslední, který mi došel).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Daniel Rossman  |  31. 03. 2002 22:28

    Prosím Vás, pane Hlavenko, můžete nám ukázat tu "oficiální" zprávu? Měl byste vědět, že korektní novinář si každou zprávu ověří z nezávislého zdroje, a to i u těch informací, které jsou tzv. oficiální, neboť i ty mohou být citovány z druhé ruky, což myslím, že byl i tento případ. Nebyl by například problém požádat jakéhokoliv uživatele Yahoo!, aby Vám přeslal e-mail o této změně. Je to cca 30 dolarů ročně, pro stávající uživatele, kteří zaplatí do 24. dubna, za 20 dolarů (opět ročně).

    To, co jste tak dramaticky zveřejnil, je opravdu velká kachna. Proč neuznáte chybu (neověření si informací = porušení základního novinářského pravidla) a svalujete vinu na druhé??

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiří Hlavenka  |  31. 03. 2002 23:24

    Milý pane,

    chybu, kterou jsem neučinil, činíte vy. Vůbec se nepřesvědčíte, jak jsem se k dané informaci dostal a zda jsem si ji ověřoval, ale klidně vypálíte od pasu jako "fakt" vaši fabulaci, tedy "jak já si myslím, že se to stalo, tak jsem to hned zveřejnil, ale nestálo mě to vůbec zato se J Hlavenky zeptat, jak k této informaci dospěl a zda si ji někde ověřil". Zkuste si tedy nejdříve vzít velkou metlu a zamést před vlastními dveřmi, než se pustíte do křižování oponenta.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Daniel Rossman  |  31. 03. 2002 23:42

    Milý pane Hlavenko,

    proč reagujete tak podrážděně? Měl byste si v prvé řadě uvědomit, že čtenáři jsou Vašimi zákazníky, a respektovat jejich názory, byť Vám třeba nejsou příjemné. Abyste nedopadl jako Daniel Dočekal, jehož reakce na čtenáře typu Jakuba Moce jsou prakticky jediným (a smutným) důvodem, proč čtenáři chodí na ten jeho SvětNaModro.

    Když jste si tak jistý, že jste neudělal žádnou chybu (zatím jste žádnou nepřiznal), tak proč neuvedete ten zdroj, jak Vás tady několik čtenářů, včetně mne, žádá? Uveďte ten link, a my si ověříme, zda to byla skutečně oficiální informace, nebo informace z druhé ruky o oficiální informaci.

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiří Hlavenka  |  31. 03. 2002 23:52

    Ale já jsem udělal chybu (a sakra mě to mrzí (). Uveřejnil jsem zprávu, která nebyla pravdivá, a když jsem si ji ověřoval, tak jsem bohužel zvolil takové ověření, které bylo špatné, které tu mýlku jen potvrdilo. Pochopitelně mě to mrzí, myslím, že zde bylo uvedeno, že údaj je chybný.

    Když jsem tu zprávu četl, nechtěl jsem věřit svým očím; podíval jsem se na jiné zdroje a psali tam totéž, $19.99 monthly. To se prostě občas stane.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Daniel Rossman  |  01. 04. 2002 00:18

    Jo, tak to beru, chybu udělá občas každý, jenom je třeba si ji přiznat, aby se z toho člověk poučil do budoucna. Taky se mi párkrát stala podobná chyba. Základním pravidlem je příslušnou informaci ověřit ze dvou opravdu nezávislých zdrojů, protože když každý přebírá zprávu z jednoho chybného zdroje, tak to potom nejsou nezávislé zdroje. Nejlépe je jít přímo k prameni, tj. například informační e-maily rozeslané přímou jednotlivým uživatelům Yahoo!

    Mimochodem diskutovalo se to v rámci diskuse na Poradne - viz http://www.zive.cz/mod_Consultancy/SubChild.asp?Qst=66450&EXPS=%22YAHOO%2A%22#165452

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lacina  |  26. 03. 2002 14:02

    Hlavenka vykazuje dlouhodobě nejvyšší úroveň na tomhle serveru, potažmo českým internetu. Vlastně chodím na Zive jenom kvůli němu. Nekamentuje ho pro jedno (patrně) nedorozumění. Jde tady o princip a ten je z toho jasně čitelnej - na internetu nebude v nejbližší době všechno zadarmo. Jedno kdy, kde...
    Jen tak dál pane Hlavenka.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiří Hlavenka  |  26. 03. 2002 16:02

    Samozřejmě. Ovládám vlastně i celý světový Internet, nedávno jsem zavedl zavedení poplatků na Yahoo, zdražení na eBay atd., abych kvůli tomu mohl psát články na Živě. Vy jste se ještě dnes neprobudill, mám ten dojem.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    sk  |  26. 03. 2002 18:22

    Zato vy reagujete na jedineho cloveka, co vas tu chce podporit uplne primerane !! Fuj !

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ropacek  |  27. 03. 2002 07:35

    Pan Hlavenka totiz musi sam vedet lepe nez kdokoliv jiny, ze napise-li nekdo takovy text, jako kolega Lacina vyse, pak jediny mozny vyklad je, ze si p.Lacina dela srandu :–))

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    sk  |  27. 03. 2002 12:25

    aha.. :)) a ja som si myslel, ze obidvaja rozpravaju vazne..:)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    j353840  |  26. 03. 2002 08:15

    NENI to pravda. Mam na Yahoo ucet, takze bych to mel vedet :) Sumu, kterou uvadi autor clanku jako MESICNI poplatek je ve skutecnosti ROCNI (19,99 USD) pro uzivatele, kteri zaplati vcas (do 24/4). Pro dalsi obdobi predpoklada Yahoo poplatek 29,99 USD. Jeste lze dodat, ze zpoplatneny maji byt (na jak dlouho?!) jen anglicke verze, takze kdo ovlada trosku spanelstinu nebo nemcinu, bude mit jeste minimalne rok POP3 na Yahoo za vypsani registracniho formulare :)) Proc tak dramaticky, pane Hlavenka?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fireball  |  26. 03. 2002 09:27

    Pane, tady prece vubec nejde o to KDY a ZA KOLIK !!!!!! Tady jse o to, ze se VUBEC neco takoveho muze stat. A to zejmena v dobe, kdy je free sluzeb tohoto druhu ne svete nepreberne.

    Budto firme zacina teci do bot a tak se snazi sehnat penize jakymkoliv zpusobem (tento si myslim, ze je velmi odlehcenou obdobou zmen, ktere se udaly na Amazonu) nebo - cemuz moc neverim - se snazi zbavit nadbytecne priteze nebonitnich klientu (nebo vy sam jste ochoten platit za 700,-Kc rocne za sluzbu, kterou muzete mit jinde ? a navic mnohdy s daleko vetsim komfortem ?)

    Muj osobni nazor je nasledujici : Jedna se v podstate, dost mozna o, nedobrym kapitalovym stavem, vynucene neprime ohlaseni pocatku velkehu upadku firmy. Yahoo uz prece neni davno jednicka.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    j353840  |  26. 03. 2002 09:52

    Nejde jen o firmu, nejde o Yahoo. Pokud nechcete menit co rok sve adresy, vyberete si firmu, ktera dava zaruku (nebo alespon predpoklad) solidniho fungovani. V dobe, kdy jsem na inetu zacinal, byli leadry NETADDRESS, ALTAVISTA, YAHOO atd. Centrum tehdy neexistovalo a Seznam mel problemy. Proto jsem volil zahranicni sluzby. Vysledek? Netaddress sve freemailove sluzby uplne ZRUSILI, Altavista taktez (ale ti je alespon predali Iname, ktera -ac s nechutnou davkou reklamy- provozuje dal pod stavajicimi adresami USER@ALTAVISTA.NET jak placenou, tak i free verzi webmailu). Jako posledni odolavali Yahoo... Nejde tedy o firmu, ale spise o celkovy trend na americkem e-trhu, coz clanek celkem dobre vystihuje. Jen tady zase zazniva stare dobre Hlavenkovske HOTMAIL=MS=TI DOBRI, YAHOO=TI OSTATNI,NON-MS=VYDRIDUSI... Nezda se Vam?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiří Hlavenka  |  26. 03. 2002 11:41

    Já se ale nebavím o tom, co platíte dnes - to zpoplatnění, o kterém jsem psal, má být zavedeno od dubna. Jinak jeho výši, tak jak jsem citoval, uvádí oficiální tiskové agentury... mohly se ovšem zmýlit

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka Burda  |  26. 03. 2002 07:43

    Pamatuju si reklamy typu: email na celý život .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    jj  |  26. 03. 2002 08:07

    Otázka je, který život je tím myšlen. Pokud život služby, je to na 100 procent pravdivé ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka Burda  |  26. 03. 2002 08:23

    Já věřím na věčný život.
    Tak jsem si myslel, že si to budu moct vzít do nebe.
    Asi je pak budu žalovat .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    TIM  |  26. 03. 2002 01:01

    ... kdy jste naposledy viděli na českém Internetu reklamu na freemail? ...
    No naposled pri cteni tohoto clanku se mi reklmni baner na jeden nejmenovany freemail zobrazil nad clankem.

    TIM

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Vorel  |  26. 03. 2002 07:10

    Me je to jedno .. ja si zaplatil vlastni domenu s emailem na www i pop3 (350MB) za 200 oci mesicne..  jsem spokojenej a freemail pouzivam jen jako odkladiste kam smeruji spamy z mych registraci...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor